No i proszę, ktoś nieźle się tutaj urządził, choć gust ma chyba nie za dobry. Czas dokopać właścicielowi tej nory i raz na zawsze oczyścić kopalnie z wszelkiego plugastwa.
Mapy lokacji
Przeciwnicy: | Koboldy, Szkielety, Mulahey. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Komnata Mulaheya - Mulahey to pół-ork, kapłan, który jest odpowiedzialny za zanieczyszczenie żelaza i śmierć górników. Będzie bardzo zaskoczony, że udało nam się dostać do jego kryjówki i zaraz nas zaatakuje. Do pomocy przywoła 6 Koboldów i 4 Szkielety. Dlatego do tej walki polecam rozdzielić drużynę na dwie grupy, z których jedna pozostanie w północnej komnacie i zajmie się Szkieletami i Koboldami, a druga będzie walczyć z Mulaheyem. Koboldy i Szkielety najlepiej unieruchomić przy pomocy czaru pajęczyna lub oplątanie i wybić z dystansu. Natomiast Mulahey będzie próbował na nas rzucić czar bezmyślność, unieruchomienie osoby i oplątanie, a walczyć będzie przy pomocy młota duchowego. Jeśli szybko go zaatakujemy i nie damy mu "dojść do głosu" to po paru rundach będzie już trupem, nie jest to bowiem zbyt silny przeciwnik. Kiedy Mulahey zostanie już mocno raniony w walce, podda się i poprosi nas o łaskę. Okazanie litości temu zdrajcy spowoduje kolejne kłopoty, przywoła on bowiem następną grupę Koboldów i Szkieletów na pomoc, do czego lepiej nie dopuścić. Za pokonanie Mulaheya otrzymamy 650 PD oraz zdobędziemy Kolczugę, Pawęż, Morgensztern, Święty Symbol Mulaheya, Buty uziemienia "Dar Talosa" (odporność na elektryczność +50%) oraz Pierścień świętości "Honorowy pierścień Sune" (zapewnia kapłanowi lub druidowi dodatkowe zaklęcie na poziomie 1-4) Z kolei w skrzyni znajdziemy dodatkowo: 790 sztuk złota, 2 Mikstury uzdrowienia, 1 Miksturę wchłaniania, Miecz krótki +1, Księżycowe ostrze (doskonały miecz krótki +3, niestety tylko dla Xana, nie można tego ostrza nawet sprzedać i trochę się wzbogacić), zwoje z czarami: Zbroja, Infrawizja, Zauroczenie, Identyfikacja, Uśpienie, Pajęczyna oraz dwa listy.
- Xan - elficki czarodziej, który został uwięziony przez Mulaheya, gdy próbował rozwiązać problemy kopalni. Jeśli chcesz pobawić się trochę Księżycowym ostrzem, możesz przyłączyć go do drużyny.
Przede wszystkim trzeba pamiętać, że zaraz po wejściu należy skierować się do pomieszczenia znajdującego się na północy kryjówki, aby Mulahey nas nie zauważył. Tutaj spokojnie możemy się przygotować do walki, jeśli oczywiście nie uczyniliśmy tego wcześniej. Po pokonaniu Mulaheya i otwarciu jego skrzyni rozpocznie się rozdział 3. naszej przygody.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 18 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
W jaki sposób nie użerać sie ze szkieletami które niemilec przywołuje? Proste. Przeprowadzić drużynę do komnaty Xana tak żeby Mulahey nas nie zauważył. później puszczamy jednego bohatera żeby zwrócił uwagę Mulaheya, tym samym Mulahey do nas podchodzi i jak przywołuje szkielety to one pozostają poza naszym polem widzenia, a co za tym idzie nie atakuja ;)
Wędrowiec
W zupełności zgadzam się z Kanzanem, chociaż na tym poziomie jakikolwiek bohater z bronią obuchowom (np młotkiem +2) powinien sobie bez problemu poradzić z szkieletami i koboldami (ja tak zrobiłem moim bohaterem z KP -5 :) ). Reszta bez problemu daje sobie radę z samymy kapłanem (moja obecna drużyna to Minsc, Edwin, Imoen, Jaheira i Khalid).
Wędrowiec
Szkielety i koboldy można bardzo szybko wytłuc amuletem pocisków, który kupujemy na Jarmarku.
Wędrowiec
Przed walką byłem troche poddenerwowany, ale Mulahey jest leszczem :P, padł nawet nie wiem kiedy :P. Taktyka: zmasowany atak, kapłan rzuca czar oplątanie, pokonałem go bez maga :P
Wędrowiec
Ten Xan ze swoim mieczem to chyba najgorsze połączenie jakie spotkałem w grze. Jedna z najlepszych broni w grze, dostępna tylko dla jednej z najsłabszych w walce wręcz postaci.
Wędrowiec
Xan to rewelacyjna postac.A to dlatego iz jego miecz plus pierscien ochron przed ogniem plus czar ochr przed og/zimnem lub mikstura,odp na ogien wtedy 100%+ naszyjnik pociskow,rozdzki kul ognia,lustrzane odbicia,rozmazanie i koles wpada w tlum rzuca kule ognia i sie leczy...
Mieszkaniec
To samo można zrobić za pomocą czaru ochrona przed ogniem (80% odporności) + pierścień i nie marnujemy miejsca w teamie na taką łajzę jak Xan.
Wędrowiec
W TYM MIEJSU spotkalem sie dzis z dziwna rzecza.Bowiem zaraz mam zaczynac 3rozdzial a ja jeszcze nie mialem snu(z dodatkowa umiejetnoscia) zawsze mailem go po 1 gora 2 odpoczynku po rozpoczeciu rozdzialu.A teraz gram tak ze gdy wkroczylem do Nahiel odpoczywalem duzo razy(4-5)alebowiem badalem caly zachod i nic,zero snu.Jestem teraz,Mulaheya zarznalem i musialem na sile odpoczac 2-3 razy,wkoncu sen sie zalaczyl i dostalem to leczenie ran.Nie wiem czy bym stracil mozliwosc jakbym zaczal 3rozdzial..wkoncu jest jeden sen na 1rozdzial
Ja tego pól-orka załatwiłem tak:
Dwóch złodziei-wojowników ukrytych w cieniu posłałem do komnaty Mulaheya którzy go ładnie przyblokowali. Gdy reszta drużyny ustawia się odpowiednio zagadałem z nim, a gdy ten przywołał koboldy to mój mag połozył je zaklęciem migoczące barwy. Wtedy jedna zbrojna postać tłucze uśpionych pomocników, a reszta drużyny zajmuje się kapłanem. Skuteczne bardzo. :)
Wędrowiec
Silimaure, ja kiedyś zaczęłam rozdział bez wcześniejszego snu z poprzedniego rozdziału. O ile pamiętam, to zaraz po 1 odpoczynku odpala się spóźniony sen ;)
Wędrowiec
gram solo mag\złodziej\wojownik, rzuciłem czar zbroja i tarcza z pierwszego poziomu, podchodzę do niego kryjąc się w cieniu, i walczę przy skrzyni, jak na chwilę podejdzie do wyjścia wtedy strzelam z kuszy. podczas tej walki nikt inny mnie nie zaatakował prócz półogra.
Wędrowiec
ja zrobiłem tak że zostawiłem minsca i brawmen na górze a pozostali poszli do mulaheya koboldy nawet się nie zbliżyły do moich na dole .mulahey padł szybko jeszcze przed czarami. Najlepsze przedmioty które znalazłem to pierścień dla kapłana i buty. Xan wbrew pozorom jest bardzo dobry jak go dołączyłem to miał 4 poziom i czary kwasowa strzała melfa i lustrzane odbicie jak go atakują to włanczamy odbicie i go nie trafią
Wędrowiec
a tak poza tym to w jednym z listów jest wymieniony wspólnik mulaheya tranzig i powiedziane gdzie się znajduje ( gospoda feldeposta) mozna go ubić i będziemy wiedzieć gdzie jest obóz bandytów
Ja tam gościa rozwaliłem jednym ciosem w plecy, nawet nie zdążył nic powiedzieć :)
Wędrowiec
Xan nie ogarnia magicznych pocisków a to podstawa do zwalcznai magów/bardów i Sarevoka, ma żałośnie mało HP a lustrznae odbicia w BG-1 działają krótko
Wędrowiec
Ja tam zawsze biorę Xana do ekipy, a zostawiam tu biednego Garricka...
Mieszkaniec
@Bolg
Zostaw Xana a weź do ekipy Edwina :)
Wędrowiec
Cieniutki ten Mulahey :/ Przywołanie boskiej mocy, dwa ogniste ostrza i jeszcze odpędzanie nieumarłych wystarczyło by go pokonać bez żadnych ran :/ Nie musiałem się nawet zajmować przyzwanymi stworkami :D Wszystkie waliły w moją główną postać, ale miałem za duże KP i ani razu nie trafiały. A w dodatku szkielety pouciekały, gdy tylko włączyłem odpędzanie nieumarłych...
Ten artykuł skomentowano 18 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.