Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Kopalnia Żelaznego Tronu<br... • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Kopalnia Żelaznego Tronu
    poziom 3

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: Koyot
    Utworzono: 22.05.2004
    Aktualizacja: 21.12.2008

    Zaraz po wejściu czeka nas niemiła niespodzianka - siódemka żołnierzy pragnie wysłać nas do piachu. Przyda się znaleziona wcześniej mikstura wybuchów, która uciszy większość przeciwników, a pozostałym odbierze ochotę do walki.

    Mapa lokacji


    Przeciwnicy: Gwardziści, Hobgobliny.

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Sypialnie gwardzistów - jak tylko rozprawimy się ze strażnikami, nasze kroki kierujemy na północ do sypialni gwardzistów i dokładnie przeszukujemy wszystkie skrzynie. W pierwszym pokoju znajdziemy kamienie szlachetne, zwoje z czarami i po 5 strzał ukąszeń i kwasowych, w drugim - złoto i kamienie, a w trzecim - złoto, mikstury i zwój z czarem Rozproszenie magii.

    • Zbrojownia - także warta dokładnych oględzin, z uwagi na Zbroję skórzaną ćwiekowaną +1 oraz Małą tarczę +1.

    • Natasha - czarodziejka wraz z obstawą kilku członków Elity hobgoblinów. Ma ponad 30 PŻ, dlatego cios w plecy może nie załatwić sprawy. Jeśli nie mamy już kuli ognia bądź mikstury wybuchów, trzeba użyć jakiejś mikstury ochrony przed magią i zaatakować najlepszym wojownikiem. Natasha użyje lustrzanego odbicia (można je szybko zlikwidować magicznymi pociskami), a potem rzuca bezmyślność, błyskawicę i kwasowe strzały Melfa. Za zwycięstwo dostaniemy 1.200 PD i zdobędziemy: Sztylet, Szatę wędrowcy i zwoje z czarami: Dotyk ghula, Unieruchomienie osoby, Lustrzane odbicie, Spowolnienie ruchów.

    • Ogrzy mag - urządził sobie niezłą jatkę w tym pomieszczeniu. Atak wszyscy na jednego powinien załatwić sprawę. Nagroda to 650 PD i m. in. zwój z czarem Unieruchomienie osoby.

    • Sypialnie hobgoblinow - te kreatury przecież też gdzieś muszą wypoczywać, wygląda jednak na to, że ktoś je zaalarmował i tylko czekały na nasze przybycie. Uśpienie i oplątanie załatwi sprawę, nie warto tracić lepszych czarów. Dobrze przeszukajmy wszystkie skrzynki znajdujące się w obu salach. Z ciekawszych rzeczy jest tam ukryta Włócznia +1, Zwój ochrony przed kwasem, kilka mikstur i kamieni szlachetnych.

    • Ołtarz - w urnach ukryte są Mikstura uzdrowienia, Mikstura niewrażliwości, Mikstura siły giganta kamiennego oraz Eliksir zdrowia.

    • Zejście na 4. poziom (uwaga na Elitę Hobgoblinów)






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: Natasha ma ok. 40-45 PŻ
    Dodany: 21.06.2010 o 10:06  

    Natasha ma ok. 40-45 PŻ

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: Mi z ogrzego maga wypadł zw...
    Dodany: 07.04.2012 o 20:09  

    Mi z ogrzego maga wypadł zwój "Przyspieszenie ruchów" :)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 56
    Temat: wielki błądpo co walić w ty...
    Dodany: 02.06.2013 o 19:42  

    wielki błąd
    po co walić w tych hobgoblinów czary, skoro ich jest tam może kilkunastu i każdy pada po 1 uderzeniu?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 56
    Temat: co do natashy to wystarczy ...
    Dodany: 02.06.2013 o 19:56  

    co do natashy to wystarczy rzucić horror a ona i cała ta elita hobgoblinów to łatwizna

    Magorx
     

    Wędrowiec
    Temat: Poco fatygować się i tłuc w...
    Dodany: 29.12.2013 o 15:05  

    Poco fatygować się i tłuc wszystkich w lokalizacji? Ja obszedłem na około i kopalnie przeszedłem w 30 minut. Szefa zabiłem na następny dzień



    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw