Baldur's Gate » Solucja
Pałac Książęcy i Labirynt
Mapa Lokacji
Przed pałacem [1] pokazujemy odebrane małżeństwu złodziei zaproszenie i wchodzimy do środka. Po długim dialogu szlachciców, książąt i Sarevoka okazuje się, że wielu gości to sobowtórniaki. Po pozbyciu się ich możemy przedstawić książętom dowody obciążające Sarevoka. Ten oczywiście ucieknie, ale my zostaniemy oczyszczeni z zarzutów. Książęta, jeśli ocaleją, zapragną nas przeteleportować do Gildii Złodziei. Tajemnicze schody, którymi do tej pory nie mogliśmy zejść prowadzą, jak się okazuje, do labiryntu pod miastem. Tutaj Was zostawię, ale powiem czego możecie się spodziewać dalej.
Uwaga: w pobliżu miejsca, w którym stoi Sarevok jest zejście do lochów pałacowych. Można stamtąd ukraść ok. 9000 szt. zł.!
Mapa Lokacji
Labirynt jest trudny. Pułapki są zaznaczone na ścianach zielonymi symbolami, na wszelki wypadek zaznaczę Wam jak będziecie musieli iść i gdzie są pułapki („x"). Po drodze możecie się natknąć na kilku przeciwników (galarety, horrory bitewne, szkielety-łucznicy i dalej niewidzialni myśliwi), głównie jednak w pierwszej części przeprawy.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
e? O.o kagain z 2x przyspieszeniem i mixem siły i po jabłkach O.o
e? O.o kagain z 2x przyspieszeniem i mixem siły i po jabłkach O.o
ludzie, którzy korzystają z solucji mogą nawet nie wiedzieć o co Ci chodzi mistrzu ^^
ludzie, którzy korzystają z solucji mogą nawet nie wiedzieć o co Ci chodzi mistrzu ^^
na gorze tez sie mozna ladnie wzbogacic o pare tysiaczkow :)
na gorze tez sie mozna ladnie wzbogacic o pare tysiaczkow :)
Taktyka na ochronę książąt:
Magiem podchodzimy do pomieszczenia, gdzie jest Sarevok i książęta, tak żeby nikt nas nie zauważył i nie rozpoczęła się rozmowa.
Za pomocą różdżki przywołania potwora, przywołujemy potwory, aż do wyczerpania całej różdżki. Potem podchodzimy bliżej, rozmowa się zaczyna, przywołane przez nas potwory same zabijają sobowtórniaki i wypędzają Sarevoka. Pamiętajcie, żeby później zakupić jeszcze jedną różdżkę w czarodziejskich rozmaitościach, bo ta różdżka będzie przydatna później.
Taktyka na ochronę książąt:
Magiem podchodzimy do pomieszczenia, gdzie jest Sarevok i książęta, tak żeby nikt nas nie zauważył i nie rozpoczęła się rozmowa.
Za pomocą różdżki przywołania potwora, przywołujemy potwory, aż do wyczerpania całej różdżki. Potem podchodzimy bliżej, rozmowa się zaczyna, przywołane przez nas potwory same zabijają sobowtórniaki i wypędzają Sarevoka. Pamiętajcie, żeby później zakupić jeszcze jedną różdżkę w czarodziejskich rozmaitościach, bo ta różdżka będzie przydatna później.
Dobrym sposobem na ochronę książąt jest też rzucenie na nich Nienaruszalnych Stref Otiluke'a - wtedy sobowtórniaki nie będą mogły ich zranić. A co do różdżki przywołania potwora, to faktycznie jest to jeden z najlepszych przedmiotów w grze. Istnieje też chyba możliwość odnawiania ładunków w różdżkach poprzez sprzedanie ich, a następnie kupienie.
Dobrym sposobem na ochronę książąt jest też rzucenie na nich Nienaruszalnych Stref Otiluke'a - wtedy sobowtórniaki nie będą mogły ich zranić. A co do różdżki przywołania potwora, to faktycznie jest to jeden z najlepszych przedmiotów w grze. Istnieje też chyba możliwość odnawiania ładunków w różdżkach poprzez sprzedanie ich, a następnie kupienie.
mozna zuroczyc wszystkich, co daje wiekszy power :)
mozna zuroczyc wszystkich, co daje wiekszy power :)
ja wole ten sposób z nienaruszalną sferą Otiluke'a. A ten labirynt to trochę trudny potrafi być - ja raz się zagapiłem i jedna z pułapek mi poważnie osłabiła drużynę, a potem wykończyły mnie te cholerne horrory bitewne. Co dziwne, miałem sporo kłopotów ze zranieniem ich.
ja wole ten sposób z nienaruszalną sferą Otiluke'a. A ten labirynt to trochę trudny potrafi być - ja raz się zagapiłem i jedna z pułapek mi poważnie osłabiła drużynę, a potem wykończyły mnie te cholerne horrory bitewne. Co dziwne, miałem sporo kłopotów ze zranieniem ich.
nie ty jeden te potwory zwłaszcza szkielety łucznicy za pułapkami potrafią być irytujące
o tyle o ile dotychczasz wystarczało "huzia na potwora!" co nie oznacza że byłem zmuszony użyć jakichkolwiek mikstur no może poza miksturą niewidzialności i kilku od leczenia
Ale głównym problemem jest mimo wszystko niewrażliwość na magie przez co edwin jest praktycznie nie przydatny no i ta ciasnota :/
nie ty jeden te potwory zwłaszcza szkielety łucznicy za pułapkami potrafią być irytujące
o tyle o ile dotychczasz wystarczało "huzia na potwora!" co nie oznacza że byłem zmuszony użyć jakichkolwiek mikstur no może poza miksturą niewidzialności i kilku od leczenia
Ale głównym problemem jest mimo wszystko niewrażliwość na magie przez co edwin jest praktycznie nie przydatny no i ta ciasnota :/
bajer, jakiś Angelo się pojawia, strzela przez ściany (no lol) i mnie zabija - cud, miód i orzeszki :/ aż mi się odechciało kończyć
bajer, jakiś Angelo się pojawia, strzela przez ściany (no lol) i mnie zabija - cud, miód i orzeszki :/ aż mi się odechciało kończyć
Jak macie problemy z pułapkami przed szkieletami łucznikami to rzućcie magiem klosz niewrażliwości mniejszej(mega przydatny czar) i ulepszoną niewidzialność i swobodnie możecie chodzić po tych pierwszych czterech pułapkach a i szkieletom się oberwie od błyskawic. Trzeba tylko pamiętać, żeby resztę drużyny ukryć za rogiem bo na zbłąkane pioruny nie ma mocnych. W ogóle zauważyłem, że w tej grze magowie to największe kozaki i przykładowo drużyna złożona z 1 woja(z 2 pierścieniami odporności na ogień) i reszty magów mogła by rozwalać wszystko na 1 salwę z kul ognia.
Jak macie problemy z pułapkami przed szkieletami łucznikami to rzućcie magiem klosz niewrażliwości mniejszej(mega przydatny czar) i ulepszoną niewidzialność i swobodnie możecie chodzić po tych pierwszych czterech pułapkach a i szkieletom się oberwie od błyskawic. Trzeba tylko pamiętać, żeby resztę drużyny ukryć za rogiem bo na zbłąkane pioruny nie ma mocnych. W ogóle zauważyłem, że w tej grze magowie to największe kozaki i przykładowo drużyna złożona z 1 woja(z 2 pierścieniami odporności na ogień) i reszty magów mogła by rozwalać wszystko na 1 salwę z kul ognia.
Gdzie można mieć zwój z Nienaruszalną Strefą Otliuka?
Gdzie można mieć zwój z Nienaruszalną Strefą Otliuka?
Zwój można znależć w "czarodziejskich rozmaitościach" we wszchodniej części wrót baldura. Znalazłam dopiero fo fakcie :|
Zwój można znależć w "czarodziejskich rozmaitościach" we wszchodniej części wrót baldura. Znalazłam dopiero fo fakcie :|
Mam pewien problem z tym questem, gram w Baldura na modzie BGT, za pierwszym razem gdy pokonałem sobowtórniaki wszystko było okej, ale gdy wczytałem grę by jeszcze raz stoczyć z nimi potyczkę, po walce książęta nie odzywają się do mnie a ja gdy chcę rozpocząć dialog, widzę komunikat: ta postać nie ma Ci nic do powiedzenia, czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Mam pewien problem z tym questem, gram w Baldura na modzie BGT, za pierwszym razem gdy pokonałem sobowtórniaki wszystko było okej, ale gdy wczytałem grę by jeszcze raz stoczyć z nimi potyczkę, po walce książęta nie odzywają się do mnie a ja gdy chcę rozpocząć dialog, widzę komunikat: ta postać nie ma Ci nic do powiedzenia, czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
hmmm... a ja mam zagwozdkę. przypadkiem ;) zabiłem Billa - tego od sprawdzania zaproszen... da rade teraz wejsc do palacu? jak? kanalem?
hmmm... a ja mam zagwozdkę. przypadkiem ;) zabiłem Billa - tego od sprawdzania zaproszen... da rade teraz wejsc do palacu? jak? kanalem?
Jeśli ktoś to przeczyta i ma pomysł (pamięta ;) to wciąż aktualne... Zdaje się że utknąłem w BG :( znalazłem jakąś opcję na dachu pałacu ale nie widzę tam nic :(
Jeśli ktoś to przeczyta i ma pomysł (pamięta ;) to wciąż aktualne... Zdaje się że utknąłem w BG :( znalazłem jakąś opcję na dachu pałacu ale nie widzę tam nic :(
może możesz spróbować przenieść drużynę kodem to wnętrza pałacu. może możesz spróbować kodem przywrócić Billa do życia lub stworzyć go na nowo.
tutaj masz tekst o kodach w BG2, na pewno w jedynce działają podobnie, choć trochę inaczej. ktoś je pewnie gdzieś opisał. powodzenia.
może możesz spróbować przenieść drużynę kodem to wnętrza pałacu. może możesz spróbować kodem przywrócić Billa do życia lub stworzyć go na nowo.
[url=/baldurs-gate-2/kody/1831a]tutaj[/url] masz tekst o kodach w BG2, na pewno w jedynce działają podobnie, choć trochę inaczej. ktoś je pewnie gdzieś opisał. powodzenia.
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.