Baldur's Gate » Solucja
Twierdza Gnolli
Dotarliśmy w końcu do wspaniałej Twierdzy Gnolli, jednej z najpiękniejszych lokacji w grze, posiadającej specyficzny klimat. Nie zapominajmy jednak, że nie przybyliśmy na wakacje, tym bardziej, że tutejsi mieszkańcy nie przywitają nas zbyt życzliwie.
Mapa lokacji
Przeciwnicy: | Gnolle, Xvarty. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Gnarl i Hairtooth - dwa ogrilliony, które za przejście przez most zażądają od nas zapłaty w wysokości 200 sztuk złota. Można się jednak potargować i ostatecznie spuszczą cenę do 100 sztuk złota. Jeśli im zapłacimy, przepuszczą nas i zdobędziemy 250 PD. Lepiej jednak jest się postawić i walczyć z nimi, pokonanie ich nie jest bowiem zbyt trudne (każdy wart jest 175 PD). Przy ciałach natomiast znajdziemy złoto, Miecz półtoraręczny, Kamień lol, Miksturę odporności na zimno, Miksturę siły giganta wzgórzowego, a przede wszystkim Rękawice zręczności "Zwinne ręce", które podnoszą zręczność do 18.
- Jaskinia 1 - Znajduje się tu kilka Xvartów, wiesz, co trzeba z nimi zrobić.
- Jaskinia 2 - Tu też znajduje się kilka Xvartów oraz Pełzacz Ścierwojad (420 PD).
- Jaskinia 3 - ze skarbem, broniona oczywiście przez Xvarty. W skrzyni znajduje się złoto, 3 Mikstury uzdrowienia, zwoje z czarami Magiczny pocisk i Pomniejsze drążenie Larlocha oraz Wolumin Przywództwa i Oddziaływania, pierwsza z kilku magicznych ksiąg podnoszących na stałe cechy postaci. Ten wolumin pozwoli zwiększyć charyzmę bohatera o 1.
- Wejście do Twierdzy Gnolli - Czeka nas walka z duża ilością różnego rodzaju Gnolli (Siepacze, Weterani, Elita), a na końcu z samym Przywódcą Gnolli, za zabicie którego otrzymamy 120 PD. Jak powiadają, ilość nie zawsze przechodzi w jakość i tym razem tak właśnie jest. Nie powinniśmy więc mieć problemów z rozprawieniem się z Gnollami, a ich halabardy nie wyrządzą nam większej szkody. Jeśli jednak napatoczy się większa ich grupa, to na wszelki wypadek można rzucić czar oplątanie lub pajęczyna i spokojnie wybić ich z dystansu.
- Dynaheir - Czarodziejka uwięziona przez Gnolle, za której uwolnienie otrzymamy 800 PD. Możesz przyłączyć ją do drużyny (jeśli masz Minsca, jest to konieczne) albo zabić, aby pozyskać usługi Edwina. Wybór jak zwykle w tej grze należy wyłącznie do ciebie....
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 26 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
musisz uzyc kodu na przywlanie NPCa i wtedy zabic albo obronic Dynaheir. w oknie z kodami wpisz CLUAConsole:CreateCreature("Dynahe") to jedyna opcja na wykonanie tego zadania jak konczy ci sie czas
musisz uzyc kodu na przywlanie NPCa i wtedy zabic albo obronic Dynaheir. w oknie z kodami wpisz CLUAConsole:CreateCreature("Dynahe") to jedyna opcja na wykonanie tego zadania jak konczy ci sie czas
Można też zapłacić strażnikom mostu 100 złota a potem ich zabić. Złoto będzie przy zwłokach, tym sposobem nie tracimy złota, mamy ich wszystkie przedmioty i zyskujemy dodatkowe doświadczenie.
Można też zapłacić strażnikom mostu 100 złota a potem ich zabić. Złoto będzie przy zwłokach, tym sposobem nie tracimy złota, mamy ich wszystkie przedmioty i zyskujemy dodatkowe doświadczenie.
ludzie, ja też się nacięłam na niemiłe odłączenie się Minsca i jeszcze mniej miłe Edwina, ale jest taka fajna opcja jak save game ;) radzę używać jej co jakiś czas jednak, kto broni przemodelować przebieg wydarzeń wedle uznania? Na Edwina nic nie poradziłam, nie chciało mi się AŻ TAk cofać, ale w przypadku Minsca wystarczy po kopalniach iść strzałą na Twierdzę
ludzie, ja też się nacięłam na niemiłe odłączenie się Minsca i jeszcze mniej miłe Edwina, ale jest taka fajna opcja jak save game ;) radzę używać jej co jakiś czas jednak, kto broni przemodelować przebieg wydarzeń wedle uznania? Na Edwina nic nie poradziłam, nie chciało mi się AŻ TAk cofać, ale w przypadku Minsca wystarczy po kopalniach iść strzałą na Twierdzę
Zasuwanie wg solucji jest OK przy założeniu że odpoczywasz dopiero jak się zmęczysz, ale jak grasz w oparciu o czary z 1 kilerem Minskiem i pierdołą Khalidem to trudno coś ubić 4-5 lev magiem z rzutek czy procy więc częściej tracisz te 8h na odnowienie czarów czym kradniesz czas z osobistego questa Minsca/Edvina. Sama podróż między planszami z Nashkel do tw.gnoli to kupa czasu, a jak jeszcze banda 4-5 lev cieniasów z Jaheirą w roli medyka musi non stop się kurować bo ktoś nie wziął Branven z targowiska to musi być ciężko :-P
Zasuwanie wg solucji jest OK przy założeniu że odpoczywasz dopiero jak się zmęczysz, ale jak grasz w oparciu o czary z 1 kilerem Minskiem i pierdołą Khalidem to trudno coś ubić 4-5 lev magiem z rzutek czy procy więc częściej tracisz te 8h na odnowienie czarów czym kradniesz czas z osobistego questa Minsca/Edvina. Sama podróż między planszami z Nashkel do tw.gnoli to kupa czasu, a jak jeszcze banda 4-5 lev cieniasów z Jaheirą w roli medyka musi non stop się kurować bo ktoś nie wziął Branven z targowiska to musi być ciężko :-P
Kurwa mać. Zapłąciłem Gnarlowi i Hairtoothowi 100gp, dopiero po jakimś czasie przeczytałem solucję więc postanowiłem ich odszukać ale zniknęli, nigdzie ich nie ma.... ale bez sens... pseudorpg
Kurwa mać. Zapłąciłem Gnarlowi i Hairtoothowi 100gp, dopiero po jakimś czasie przeczytałem solucję więc postanowiłem ich odszukać ale zniknęli, nigdzie ich nie ma.... ale bez sens... pseudorpg
@kaosik
Dobry pomysł, tylko że szybko odchodzą i znikają.
@kaosik
Dobry pomysł, tylko że szybko odchodzą i znikają.
Ten artykuł skomentowano 26 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.