Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Lokacja 4600 • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Lokacja 4600

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: Koyot
    Utworzono: 03.03.2004
    Aktualizacja: 22.08.2011

    Zanim dotrzemy do Twierdzy Gnolli czeka nas nie lada przeprawa na tym obszarze...

    Mapa lokacji


    Przeciwnicy: Hobgobliny, Ogry, Ogry-Berserkery, Ogriliony, Psy bojowe, Gibberlingi, Niedźwiedzie.

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Neville - bandyta, który wraz z pięcioma hobgoblinani urządził na nas zasadzkę. Nie da się spokojnie podróżować w dzisiejszych czasach. No cóż, trzeba go przywołać do porządku. Nie jest on wprawdzie zbyt trudnym przeciwnikiem, jednakże dobrze by było najpierw nieco go osłabić strzałami z dystansu, a dopiero potem dobić w bezpośredniej walce. Nie zapominajmy także o hobgoblinach schowanych w krzakach, trzeba szybko do nich podbiec, aby z łuków nie zdziesiątkowały nam drużyny. Za pokonanie Neville'a otrzymamy 600 PD oraz zdobędziemy trochę złota, skalp, Kolczugę, Miecz długi +1 oraz zwój z czarem 3 poziomu Rozproszenie magii. Całkiem niezły zestaw, przyznanie sami.
       
    • Ogry Berserkery - czają się na tej kładce, dość niebezpieczni przeciwnicy. Radzę nie podchodzić za blisko, bo może się to źle skończyć, bezpieczniej jest walczyć z nimi na odległość i w razie czego uciekać. Za każdego zabitego otrzymamy 650 PD, możemy im także zabrać Miecze oburęczne.
       
    • Jared - przestraszony szlachcic, który poprosi nas o pomoc. Boi się on Niedźwiedzia górskiego, który stoi po drugiej stronie mostu. Jak tylko przejdziemy przez most, od razu zauważymy niedźwiedzia. Jest on mocny, ale powolny, spokojnie załatwimy więc go z dystansu. Za pokonanie go otrzymamy 900 PD. Możemy wrócić teraz do Jareda po nagrodę. Za wykonanie zadania otrzymamy 150 PD oraz wspaniały magiczny przedmiot: Buty północy "Uścisk mrozu", które dodają 50% odporności na chłód.
       
    • Obozowisko - gdzie w najlepsze zajada się Ogr, po chwili jednak zapragnie sobie zrobić z nas.... budyń! Łatwo wybić mu z głowy ten pomysł, szczególnie kiedy chwilę wcześniej przygotowało się złodzieja ukrytego w cieniu (cios w plecy).
       
    • Laurel - paladyn, która poprosi nas o pomoc w walce z gibberlingami. Jeśli się zgodzimy, to za chwilę pojawi się kilkanaście tych stworzeń i ruszymy do walki. Za skuteczną pomoc otrzymamy od Laurela podziękowania oraz 250 PD.
       

    Ogólnie lokacja ta nie należy do najłatwiejszych, uważać trzeba przede wszystkim na Ogry-Berserkery i Elitę hobgoblinów, która może nieźle dokopać. Z resztą przeciwników nie powinno być problemów i droga do Twierdzy Gnolli stanie przed nami otworem.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Albus Corvus
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja miałam pełen ekwipunek, ...
    Dodany: 17.08.2013 o 13:48  

    Ja miałam pełen ekwipunek, reputację na 12 a charyzmę na 18 a tak czy siak dostałam buty. Na ziemie mi spadły.

    Bolg
     

    Wędrowiec
    Temat: Z Nevillem można odpowiedni...
    Dodany: 11.05.2014 o 19:25  

    Z Nevillem można odpowiednio pogadać i odczepi się i pójdzie w swoją stronę, ale oczywiście lepiej go ubić - nienajgorszy łup.



    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw