Zanim dotrzemy do Twierdzy Gnolli czeka nas nie lada przeprawa na tym obszarze...
Mapa lokacji
Przeciwnicy: | Hobgobliny, Ogry, Ogry-Berserkery, Ogriliony, Psy bojowe, Gibberlingi, Niedźwiedzie. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Neville - bandyta, który wraz z pięcioma hobgoblinani urządził na nas zasadzkę. Nie da się spokojnie podróżować w dzisiejszych czasach. No cóż, trzeba go przywołać do porządku. Nie jest on wprawdzie zbyt trudnym przeciwnikiem, jednakże dobrze by było najpierw nieco go osłabić strzałami z dystansu, a dopiero potem dobić w bezpośredniej walce. Nie zapominajmy także o hobgoblinach schowanych w krzakach, trzeba szybko do nich podbiec, aby z łuków nie zdziesiątkowały nam drużyny. Za pokonanie Neville'a otrzymamy 600 PD oraz zdobędziemy trochę złota, skalp, Kolczugę, Miecz długi +1 oraz zwój z czarem 3 poziomu Rozproszenie magii. Całkiem niezły zestaw, przyznanie sami.
- Ogry Berserkery - czają się na tej kładce, dość niebezpieczni przeciwnicy. Radzę nie podchodzić za blisko, bo może się to źle skończyć, bezpieczniej jest walczyć z nimi na odległość i w razie czego uciekać. Za każdego zabitego otrzymamy 650 PD, możemy im także zabrać Miecze oburęczne.
- Jared - przestraszony szlachcic, który poprosi nas o pomoc. Boi się on Niedźwiedzia górskiego, który stoi po drugiej stronie mostu. Jak tylko przejdziemy przez most, od razu zauważymy niedźwiedzia. Jest on mocny, ale powolny, spokojnie załatwimy więc go z dystansu. Za pokonanie go otrzymamy 900 PD. Możemy wrócić teraz do Jareda po nagrodę. Za wykonanie zadania otrzymamy 150 PD oraz wspaniały magiczny przedmiot: Buty północy "Uścisk mrozu", które dodają 50% odporności na chłód.
- Obozowisko - gdzie w najlepsze zajada się Ogr, po chwili jednak zapragnie sobie zrobić z nas.... budyń! Łatwo wybić mu z głowy ten pomysł, szczególnie kiedy chwilę wcześniej przygotowało się złodzieja ukrytego w cieniu (cios w plecy).
- Laurel - paladyn, która poprosi nas o pomoc w walce z gibberlingami. Jeśli się zgodzimy, to za chwilę pojawi się kilkanaście tych stworzeń i ruszymy do walki. Za skuteczną pomoc otrzymamy od Laurela podziękowania oraz 250 PD.
Ogólnie lokacja ta nie należy do najłatwiejszych, uważać trzeba przede wszystkim na Ogry-Berserkery i Elitę hobgoblinów, która może nieźle dokopać. Z resztą przeciwników nie powinno być problemów i droga do Twierdzy Gnolli stanie przed nami otworem.