Baldur's Gate » Solucja
Wieża Durlaga: Wewnątrz
Pierwsza kondygnacja
Staniecie naprzeciwko bezpiecznego przejścia do hallu. Jedne z drzwi są zabezpieczone. Na środku hallu spotkacie Ike'a oraz grupkę turystów. Możecie posłuchać przewodnika i dowiedzieć się czegoś o wieży, lecz jeśli porozmawiacie z nim drugi raz, pojawi się duch rycerza, który przeprowadzi zgromadzenie na drugą stronę świadomości kulami ognia. Stąd moja rada, by po drugiej rozmowie ukryć się za ścianą.
Schody prowadzące ku górze są drogą znaną – na wyższych kondygnacjach znajdziecie tylko kilku przeciwników, trochę złota, itemów i wydeptane dywany. Droga na dół jest drogą do zakończenia zadania z Brody. Wybór należy do Was.
Druga kondygnacja
Skoro zamierzacie splądrować wieżę, musicie wiedzieć, że to piętro zostało już starannie przeszukane przez innych złodziei. Kilka pułapek zaznaczyłem Wam na mapie, a drzwi, które tam znajdziecie, prowadzą na jeden z dachów – nie ma tam nic, prócz bazyliszków.
Trzecia kondygnacja
Riggilo (1'400 PD) szukający bogactw w wieży nie jest zadowolony z konkurencji – będziecie mogli skrócić go o głowę, lub zostawić samemu sobie. Kilka skrzyń i grimuar są zabezpieczone pułapkami, więc bądźcie ostrożni.
W innej części wieży spotkacie ducha (3'750), który czeka na Durlaga i w swoim zaślepieniu nie jest w stanie dojrzeć nikogo poza nim. Jeśli chcesz uniknąć walki, nie przechadzaj się południowo-zachodnim korytarzem.
Czwarta kondygnacja
Sukkub Kirinhale (3'000 PD) została uwięziona i zaklęta przez Durlaga lata temu. Ponieważ jest gotowa związać swoje plany na przyszłość z pierwszymi podróżnikami, których spotka – lepiej się przygotujcie. Rozwiązania będziecie mieli dwa: stoczyć z nią walkę (uwaga na czar zauroczenia, który może być bardzo uciążliwy), albo obiecać, że przyprowadzicie kogoś w zamian i pod pretekstem podziału łupów wcisnąć pęczek włosów Riggilo piętro niżej. Sukkub ucieknie (4'000 PD nagrody), gdy tylko będzie wolna, natomiast kolejna rozmowa ze złodziejem skończy się bez wątpienie walką.
Piwnica
Jeśli zdecydujecie się zejść do piwnicy uważajcie na pułapki. Sztylet, którego szukacie, jest ukryty w labiryncie, do którego prowadza tylko jedne drzwi oznaczona na mapie czerwonym krzyżykiem – Wasz złodziej znajdzie je łatwo.
Bayard leżący na podłodze opowie Wam jeszcze o chłopcu z Brody – Daltonie.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
W piwnicy jest jeszcze jedna pułapka, przed schowkiem po lewej.
W piwnicy jest jeszcze jedna pułapka, przed schowkiem po lewej.
Znam sposób na to, aby zabić Sukkuba i zdobyć 4000 PD za jej uwolnienie:no więc robimy to co w solucji,ale przed ponowną konwersacją wojami wypijamy eliksiry szybkości,siły(np.chmurnego olbrzyma),jedna postać musi być wyposarzona w łuk i strzały ukąszeń,teraz przejdźmy do walki no więc :obstawiamy ową sukę,gadamy z nią i muszimy się sprężyć,aby się nie teleportowała,ale też nie można zabić jej za szybko, bo zyskamy tylko 300 PD,a nie pożądane 3000 PD i dlatego używamy też strzał ukąszeń ;) nie przejmujcie się jeśli się za pierwszym razem wam nie powiedzie tak jak mi osobiście :P powodzenia :D*********
Znam sposób na to, aby zabić Sukkuba i zdobyć 4000 PD za jej uwolnienie:no więc robimy to co w solucji,ale przed ponowną konwersacją wojami wypijamy eliksiry szybkości,siły(np.chmurnego olbrzyma),jedna postać musi być wyposarzona w łuk i strzały ukąszeń,teraz przejdźmy do walki no więc :obstawiamy ową sukę,gadamy z nią i muszimy się sprężyć,aby się nie teleportowała,ale też nie można zabić jej za szybko, bo zyskamy tylko 300 PD,a nie pożądane 3000 PD i dlatego używamy też strzał ukąszeń ;) nie przejmujcie się jeśli się za pierwszym razem wam nie powiedzie tak jak mi osobiście :P powodzenia :D*********
Jeśli chodzi o drugą kondygnację: "drzwi, które prowadzą na jeden z dachów – nie ma tam nic, prócz bazyliszków" to pamiętajmy również o skrytce z sejmitarem +2, która jest na dachu na samej górze.
Jeśli chodzi o drugą kondygnację: "drzwi, które prowadzą na jeden z dachów – nie ma tam nic, prócz bazyliszków" to pamiętajmy również o skrytce z sejmitarem +2, która jest na dachu na samej górze.
UWAGA - CHEAT! Sukkub może być świetną kopalnią doświadczenia, oczywiście nieuczciwie zdobytego. Kiedy już wrobimy złodzieja piętro niżej i wrócimy do Kirinhale, to po rozmowie z nią trzeba szybko zatrzymać grę i zacząć z nią rozmowę jeszcze raz (za kolejne 4,000 PD). Procedurę można powtarzać w nieskończoność. Oczywiście sposób jest tylko dla tych, którym nie zależy na uczciwym zdobywaniu doświadczenia :)
UWAGA - CHEAT! Sukkub może być świetną kopalnią doświadczenia, oczywiście nieuczciwie zdobytego. Kiedy już wrobimy złodzieja piętro niżej i wrócimy do Kirinhale, to po rozmowie z nią trzeba szybko zatrzymać grę i zacząć z nią rozmowę jeszcze raz (za kolejne 4,000 PD). Procedurę można powtarzać w nieskończoność. Oczywiście sposób jest tylko dla tych, którym nie zależy na uczciwym zdobywaniu doświadczenia :)
ja tam cisne normalnie...
ja tam cisne normalnie...
W jednej z trzech pulapek w piwnicy po prawej znajduje sie kolejna skrytka - znajdziemy tam szafir gwiezdzisty, piercien ochrony +1 oraz 20 strzal ukaszen
W jednej z trzech pulapek w piwnicy po prawej znajduje sie kolejna skrytka - znajdziemy tam szafir gwiezdzisty, piercien ochrony +1 oraz 20 strzal ukaszen
Erathiel->dupa tam, ja wolę w miarę uczciwie grać.
Erathiel->dupa tam, ja wolę w miarę uczciwie grać.
Kurczę no cała trzecia kondygnacja jest w BG II. To tam w kanałach gdzie ukrywa się ten mag co uwięził Hear'Dalisa(mniejsza jak to się pisze). Jak to zobaczyłem to się mocno zdołowałem...
Kurczę no cała trzecia kondygnacja jest w BG II. To tam w kanałach gdzie ukrywa się ten mag co uwięził Hear'Dalisa(mniejsza jak to się pisze). Jak to zobaczyłem to się mocno zdołowałem...
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.