<< poprzednia | SPIS | następna >> |
Twoja rodzinna wioska. Stąd właśnie wyruszysz, by poznać świat zewnętrzny. W wiosce tej niewiele jest ciekawych rzeczy. Na zachodzie tereny łowieckie, gdzie znaleźć możesz kilka życiodajnych roślin i kilka życioodbierających gekonów. I to właściwie tyle.
Ciekawostki:
- Studnię, przy której stoi twój siostrzeniec, Feargus, możesz naprawić za 100 XP
- Starszą i szamana okraść można z noży, które na początku bardzo się przydadzą.
- W domku na lewo od studni znajdziesz na szafce korzeń Xandru (Xander Root).
- Ciotkę, w namiocie niżej, możesz okraść z osełka (krzemienia). W jej domu znajdziesz 100$, zaś koło wózka łopatę.
- Dzikus, stojący przy kamiennej głowie, usprawni twoje umiejętności w walce wręcz. Ma też proszek leczniczy, który możesz ukraść.
- Współplemieniec, w namiocie trochę wyżej, usprawni zaś twoje umiejętności w walce bronią białą.
Zadania
Znajdź Vica handlarza
Tego zadania nie jesteś w stanie wykonać w Arroyo. Opiszę je szerzej w Klamath i w Dziurze (Den). Na razie się tym nie kłopocz i wykonuj inne zadania.
Zabij złe rośliny w ogrodzie Hakunina
Zagadaj do miejscowego znachora. Niech cię uleczy, jeśli tego potrzebujesz. Po krótkiej rozmowie poprosi cię, abyś wybił mięsożerne rośliny w jego ogrodzie. Ogród znajduje się kilka metrów od namiotu znachora. Zakop je na śmierć lub przebij włócznią. Każda roślina ma tylko 3 kolce. Po ich wystrzeleniu może atakować jedynie wręcz. A zatem daj im wystrzelić swoje, a potem walcz taktyką atak-odejście-podejście-atak etc.
Nagroda:
- Hakunin z korzenia Xandrowego i kwiatu Broca przygotuje ci za darmo proszek leczniczy
- 2 proszki lecznicze
- 100 XP
Uratuj psa Nagora, Smoke'a
Nagor stoi na lewo od pastwiska braminów. Zagadany, poprosi o pomoc. Musisz udać się na tereny łowieckie, pokonać kilka gekonów, znaleźć psa i wrócić z nim do Nagora. Przy okazji możesz wyzbierać kwiaty Broca i korzenie Xandru.
Nagroda:
- 100 Xp
Zdobądź krzemień dla Mynoca, żeby mógł naostrzyć twoją włócznię
Mynoc to facet przy moście. Jeśli twoja percepcja wynosi 6 lub więcej, będziesz mógł zwrócić uwagę na to, iż jego włócznia jest dziwna. Powie ci wtedy, że może naostrzyć również twoją włócznię, ale potrzebuje krzemienia, który jest w posiadaniu twojej ciotuni. Od ciotki owy krzemień możesz:
- wyłudzić rozmową,
- ukraść,
- wymienić za 3 proszki lecznicze.
Jak już to zrobisz, Mynoc odda ci włócznię model deluxe.
Nie ma tu już nic więcej do roboty. Udaj się przez most w dół do czerwonego pola, które symbolizuje wyjście na główną mapę, i idź do Klamath.
<< poprzednia | SPIS | następna >> |