Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Fallout 2 • Świątynia Prób (Temple of Tri... • INSIMILION

    Fallout 2 » Solucja


    Świątynia Prób (Temple of Trials)

    Działy gier » Fallout 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ivan
    Utworzono: 21.09.2007
    Aktualizacja: 16.08.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Witaj, Wybrańcze! O to ty zostałeś wybrany, by przynieść zbawienie twej rodzinnej wiosce! Tak, właśnie ty! Niemniej, zanim wyjdziesz na niebezpieczne pustkowie, będziesz musiał udowodnić swą wartość. Właśnie stoisz przed przybytkiem, zbudowanym specjalnie po to, aby sprawdzić twoją siłę, męstwo i spryt. Do dzieła!

    Wejdź po schodkach przez masywne wrota do wnętrza świątyni. W ciemnych korytarzach walczyć będziesz z krwiożerczymi mrówkami, których wzrost może wystraszyć co poniektórych. Nie bój się jednak. Kilka kopniaków załatwi sprawę (polecam nie używać broni. Na tym etapie, walcząc gołymi pięściami masz większą szansę trafienia). Otwórz drzwi i skręć w prawo. Po kilku potyczkach ze zmutowanymi mrówkami, znajdziesz dzbanek, a w nim proszk leczniczy (Healing Powder). Uważaj jednak - Użycie go obniży twoją percepcję, co sprawi, że trudniej będzie ci trafić przeciwników!

    Kiedy opróżnisz dzbanek, udaj się z powrotem w głąb korytarza. Po lewej znajduje się pomieszczenie, w którym legowisko zrobiła sobie dwójka radskorpionów. Możesz wejść i skrócić ich nędzny żywot, jeśli chcesz. Radskorpiony są groźniejszym typem przeciwnika niż mrówki, gdyż mogą cię zatruć. Zostawiają także ogon, który można opchnąć za niemały (na początku) szmal. W prawym korytarzu, oprócz kilku następnych radskorpionów, znajdziesz szkielet. Przeszukaj go, a znajdziesz włócznię. Wreszcie udaj się do zamkniętych drzwi. Otworzysz je, włączając menu umiejętności (czerwony okrągły przycisk w prawym dolnym rogu ekranu), wybierając opcję Otwieranie Zamków (Lockpick), i klikając na drzwi. Przejdź przez nie do następnego etapu.

    Korytarz, przed którym stoisz, wydaje się być pusty, ale wypełniony jest po brzegi pułapkami. Rozbrajaj je sumiennie, naciskając klawisz "4" na klawiaturze lub wybierając opcję Pułapki (Traps) z menu umiejętności. Za każdą pułapkę dostajesz 25 XP, a więc warto się postarać. Skręć w lewo, zabij kilka mrówek i z dzbanka wyjmij ładunek wybuchowy. Podejdź do drzwi i włącz okno ekwipunku. Ustaw bombę jako broń podręczną. Teraz, stojąc przed drzwiami, kliknij na ową bombę. Ustaw zegar i natychmiast udaj się w prawy korytarz. Znajdziesz tam kilka przeciwników i antidotum w skrzyni. Kiedy drzwi wybuchną, rozbrój pułapkę, która znajduje się za nimi, i przejdź dalej.

    Teraz udaj się w prawo, gdzie, po kilku trupach radskorpionów, dojdziesz do skrzyni z antidotum oraz proszkiem leczniczym. Następnie udaj się w lewo, a tam nadziejesz się na dwie, ostatnie już, mrówki. Przejdź przez drzwi. Spotkasz współplemieńca. Powie ci on, że musisz go pokonać w walce wręcz, by skończyć próby. Jest jednak kilka innych rozwiązań. Ogólnie możesz:

    • Pokonać go w walce za 300 XP,
    • Ukraść klucz i odblokować drzwi za jego plecami za 600 XP,
    • Przegadać go i przejść bez walki za 600 XP.

    Tym, czy innym sposobem przejdź przez tę próbę, a doznasz zaszczytu noszenia świętej relikwii, Kombinezonu Przybysza z Krypty, założyciela Arroyo, bohatera pierwszej części gry.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw