Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 2 • Zadania poboczne - Khorinis • INSIMILION

    Gothic 2 » Solucja


    Zadania poboczne - Khorinis

    Działy gier » Gothic 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Polinick
    Utworzono: 14.02.2009
    Aktualizacja: 14.02.2009

    Wyspa Khorinis

    • Lester
    • Cavalorn
    • Farma Lobarta
    • Greg I
    • Gospoda Martwa Harpia
    • Greg II
    • Farma Sekoba
    • Dragomir
    • Farma Akila
    • Jaskinia bandytów
    • Latarnia morska
    • Erol
    • Słoneczny Krąg
    • Przełęcz
    • Sagitta
    • Czarny troll
    • Klasztor
    • Malak
    • Engrom
    • Farma Onara
    • Farma Bengara
    • Ork-pułkownik
    • Rossi i Till (V rozdział)
    • Chata Bustera

    Miasto Khorinis

    • Constantino
    • Lares
    • Bosper
    • Wejście do kanałów
    • Ignaz
    • Czerwona Latarnia
    • Canthar
    • Lord Andre, koszary
    • Hakon
    • Baszta Joe
    • Jora
    • Alrik
    • Alwin
    • Garvell, Brahim (na ławce)
    • Jack
    • Farim
    • Fernando
    • Martin
    • Lord Hagen
    • Baltram
    • Karczma Pod Kuternogą
    • Zuris, Hanna (w budynku)
    • Vatras
    • Salandril
    • Gerbrandt

    » Opisy reszty zadań z farmy Onara.
    » Opisy reszty zadań z klasztoru.
    » Opisy reszty zadań z miasta.

    Rozdział I

    Zioła dla Constantina
    Zleceniodawca: Lester [1]
    Twoim celem jest zebranie dziesięciu roślin jednego rodzaju, co pozwoli przekonać strażników miejskich, że pracujesz dla Constantina. Będziesz mógł dostać się do miasta.
    Lestera znajdziesz w kotlince obok wieży Xardasa.

    Bandyci Cavalorna
    Zleceniodawca: Cavalorn [2]
    Twój znajomy z Górniczej Doliny został napadnięty przez bandytów, mających siedzibę w pobliskiej jaskini. Pomóż przyjacielowi rozprawić się z rabusiami (sam da sobie radę), a dostaniesz kolejne zlecenie - dostarczenie wiadomości Vatrasowi [W]. Nie czytaj listu, jeśli chcesz otrzymać więcej punktów doświadczenia.

    Jak się dostać do miasta
    Zleceniodawca: Maleth [3]
    Maleth, pasterz owiec, poproszony o pomoc w dostaniu się do miasta, skieruje Cię do Lobarta, który może sprzedać Ci ubranie.
    Do miasta można dostać się na sześć sposobów:
    - podając się za czeladnika Constantina [A] (zadanie - Zioła dla Constantina)
    - podając się za farmera (zadanie - Strój roboczy Lobarta)
    - legitymując się glejtem od Canthara (zadanie - Przysługa)
    - wręczając strażnikom łapówkę w wysokości stu sztuk złota
    - przemykając się obok strażników
    - skacząc z latarni morskiej do morza i wchodząc do miasta od strony portu [dodatkowe 500 PD od Laresa [B]]

    Strój roboczy Lobarta
    Zleceniodawca: Lobart [3]
    Farmer sprzeda Ci strój pracownika za 60 sztuk złota. Jednak pracując dla niego, możesz obniżyć cenę do 40.

    Zebrać rzepę z pola
    Zleceniodawca: Lobart
    Farmer poprosi Cię o zebranie rzepy z pola, znajdującego się obok.

    Zanieść rzepy Hildzie
    Zleceniodawca: Lobart
    Tym razem zostaniesz poproszony o zaniesienie zebranej rzepy żonie Lobarta, Hildzie, która przebywa w domu.

    Patelnia dla Hildy
    Zleceniodawca: Hilda [3]
    Kobieta poprosi Cię o kupno patelni. Ma ją Canthar, siedzący na ławce przy drodze, prowadzącej do miasta.

    Za butelkę wina
    Zleceniodawca: Vino [3]
    Chłop szepnie Lobartowi słówko o Tobie, jeśli podarujesz mu butelkę wina (do kupienia u Canthara).

    Człowiek z opaską na oku
    Zleceniodawca: Greg [4]
    Przed wejściem do miasta zaczepi Cię pirat - Greg. Poprosi o pomoc w dostaniu się do Khorinis. Sprzedaj mu strój farmera za 50 sztuk złota, i tak znasz inne sposoby na dostanie się do miasta.
    Później spotkasz go przy gospodzie Martwa Harpia [5]. Zaoferuj pomoc pieniężną, a pirat poprosi Cię o wykopanie jego skarbu, który ukrył w jaskini nieopodal. Następnie zostaniesz poproszony o wykopanie reszty skarbów: na wysepce na jeziorze za chatą Bustera [24], za farmą Bengara, pod wodospadem u wejścia na przełęcz oraz w kotlince między farmą Bengara i Onara, do której prowadzą kamienne schody z płaskowyżu. Po zebraniu skarbów spotkasz Grega na skrzyżowaniu dróg [6] w pobliżu Farmy Sekoba.

    Dostać się do górnego miasta
    Zleceniodawca: Lothar
    Żeby dostać się do górnego miasta, musisz być obywatelem Khorinis lub należeć do jednej z trzech wpływowych gildii. Opis wszystkich zadań prowadzących do tego znajdziesz tutaj.

    Łuk Bospera
    Zleceniodawca: Bosper [C]
    Kupcowi skradziono łuk. Znajdziesz go w kanałach pod miastem [D], wystarczy, że spytasz jednego z członków gildii złodziei.

    Eksperyment
    Zleceniodawca: Ignaz [E]
    Alchemik poprosi Cię o wypróbowanie jego nowego zaklęcia - Amnezji. Musisz pobić kogoś i rzucić zaklęcie, gdy ofiara wstanie i sprawdzić skutki. Najlepszym miejscem wydaje się być port, gdyż tam nikt nie zwraca uwagi na bójki.

    Złota misa Bromora
    Zleceniodawca: Bromor
    Bromorowi, właścicielowi portowego domu publicznego [F], została skradziona złota misa. Złodziejką okaże się być zbiegła kurtyzana, Lucia. Kosztowności znajdziesz w obozie bandytów w lesie za farmą Sekoba [7], niedaleko obozowiska myśliwego Drogomira [8] (ognik Cię tam zaprowadzi).

    Lucia
    Zleceniodawca: Nadja
    Gdy wykupisz u Bromora noc z Nadją [F], kurtyzana opowie Ci o zaginięciu jej koleżanki, Lucii. List pożegnalny tej drugiej znajdziesz przy misie Bromora. Uciekinierka przebywa w obozie bandytów w Jarkendarze.

    Względy Canthara
    Zleceniodawca: Canthar [G]
    Jeśli przyjąłeś glejt od kupca, zwróci się on do Ciebie z prośbą. Musisz podrzucić Sarze fałszywy list, obciążający ją zarzutami o współpracę z bandytami. Możesz zrobić tak, jak życzy sobie Canthar lub donieść na niego Lordowi Andre [H], jednak w przypadku drugiej opcji musisz liczyć się z tym, że żaden kupiec w mieście nie będzie chciał z Tobą handlować, gdy Canthar wyjdzie z więzienia.

    Joe
    Zleceniodawca: Hakon [I]
    Hakon zgłasza Ci zaginięcie mężczyzny imieniem Joe. Kupiec twierdzi, że Joe znał sposób na dostanie się do wież strażniczych. Znajdziesz go w baszcie [J] za domem Thorbena. Klucz ma jeden ze strażników miejskich.

    Najazdy bandytów
    Zleceniodawca: Hakon [I]
    Kupiec Hakon został napadnięty przez bandytów. Chce, abyś rozprawił się z nimi. Strażnik miejski Pablo może udzielić Ci przydatnych informacji.
    Zbóje mają siedzibę w jaskini niedaleko farmy Akila [9]. Udaj się drogą z majątku w kierunku latarni morskiej. Po wejście do lasu skręć w lewo i trzymaj się skalnej ściany, aż dojdziesz do jaskini [10]. Rozpraw się z bandytami i opróżnij kufry. W jednym z nich znajdziesz rybę z listem od Halvora. Porozmawiaj z nim, donieś na niego Lordowi Andre [H] i opowiedz o wszystkich Hakonowi [I].

    Bezczelny złodziej
    Zleceniodawca: Jora [K]
    Kupiec Jora został okradziony przez Rengaru, który stoi tuż obok. Porozmawiaj z tym drugim, a gdy zacznie uciekać, biegnij za nim. Gdy go dogonisz, poprowadź rozmowę tak, by oddał Ci złoto. Donieś na Rengaru Lordowi Andre i oddaj złoto Jorze. Nie proś o nagrodę, bo jego wdzięczność będzie przydatna w kolejnym zadaniu.

    Miecz Alrika
    Zleceniodawca: Alrik [L]
    Alrik zajmuje się organizowaniem walk za magazynem w porcie, jednak musiał sprzedać swój miecz Jorze [K]. Kupiec odda Ci miecz za darmo na znak wdzięczności.

    Szalony Fellan
    Zleceniodawca: Alwin [M]
    Alwin, opiekun owiec w porcie, nie ma chwili spokoju przez Fellana, który cały dzień naprawia chatę nieopodal. Idź do tego drugiego i spuść mu lanie, żeby przestał.

    Informacje dla Garvella
    Zleceniodawca: Garvell [N]
    Garvell chce się dowiedzieć dlaczego paladyni zatrzymali się w mieście. Pierwszych informacji udzieli Ci Rangar, gdy postawisz mu piwo (stoi przy piwodajni, obok herolda). Reszty dowiesz się od Lorda Hagena [S].

    Bandyci w latarni morskiej Jacka
    Zleceniodawca: Jack [O]
    Latarnika znajdziesz na przystani. Chce wrócić do swojej latarni [11], ale zagnieździli się tam bandyci. Pozbądź się ich i wracaj do starca.

    Problemy ze strażą
    Zleceniodawca: Farim [P]
    Rybak Farim skarży się, że straż zabiera mu większość połowów. Powiedz o tym Martinowi [R], który zajmie się sprawą.

    Dostawa Baltrama
    Zleceniodawca: Baltram [T]
    Kupiec Baltram wysyła Cię do Akila [9] po paczkę. Idź do farmera, weź paczkę i wróć.

    Fałszywy posłaniec
    Zleceniodawca: Nagur
    Nagur to czarny charakter, przesiadujący w karczmie Pod kuternogą [U]. Chce, żebyś wręczył mu paczkę Baltrama. Wybór należy do Ciebie.

    Farmer w potrzebie
    Zleceniodawca: Kati [9]
    Kati, żona Akila, poprosi Cię, żebyś pomógł jej mężowi z agresywnymi najemnikami [9]. Pozbądź się drani i podziękuj Akilowi za nagrodę, a otrzymasz więcej punktów doświadczenia.

    Do dna
    Zleceniodawca: Randolph
    Pomóż farmerowi Randolphowi z farmy Akila [9] wziąć udział w konkursie picia piwa (daj mu złoto). Randolph uważa, że organizator zawodów, Rukhar, oszukuje. Idź o północy do gospody Martwa Harpia [5] i podmień w kufrze gin na wodę. Postaw na Randolpha 100 sztuk złota i wróć za dwa dni (Randolph musi mieć polskie korzenie, skoro potrafi pić przez dwa dni non-stop), aby odebrać nagrodę.

    Napadnięci kupcy
    Zleceniodawca: Erol [12]
    Kupiec Erol został napadnięty przez bandytów na drodze z Martwej Harpii do miasta. Rabusie rozbili obóz na moście w pobliżu. Rozpraw się z nimi i zabierz z kufra tabliczki. Erol odwdzięczy Ci się treningiem (+1 do siły), gdy porozmawiasz z nim w jego chacie [24].

    Kusza Dragomira
    Zleceniodawca: Dragomir [8]
    Myśliwy zgubił swoją kuszę przy słonecznym kręgu [13]. Lepiej poczekać do trzeciego rozdziału i przy okazji odbierania Oka Innosa podnieść kuszę.

    Leniwy farmer
    Zleceniodawca: Till [7]
    Syn Sekoba skarży się na farmera Bronka, który nie chce pracować. Pobij go lub nastrasz najemnikami a od razu nabierze chęci do pracy.

    Prychająca istota
    Zleceniodawca: Gaan
    Myśliwy Gaan, polujący zazwyczaj na płaskowyżu przy przełęczy [14], boi się prychającej bestii, która odstrasza zwierzynę. Znajdź zębacza i zabij go.

    Słoneczny aloes
    Zleceniodawca: Sagitta [15]
    Wiedźma Sagitta mieszka w lesie za farmą Onara. Będzie Cię uczyć, jeśli przyniesiesz jej słoneczny aloes, który znajdziesz w pobliżu gniazda czarnego trolla [16].

    Głodny Myśliwy
    Zleceniodawca: Engrom [19]
    Drwal nauczy Cię wszystkiego, co wie o myślistwie, jeśli przyniesiesz mu butelkę mleka, bochen chleba i kawał szynki.

    Rozdział III

    Leczenie Hildy
    Zleceniodawca: Lobart [3]
    Hilda, żona Lobarta, zachorowała. Przynieś jej lekarstwo od Vatrasa [W].

    Złoto Diega
    Zleceniodawca: Diego
    Diego prosi, abyś przyniósł mu jego torbę z oszczędnościami. Schował ją przy jeziorze w punkcie wymiany w Górniczej Dolinie.

    Sprawa Diega
    Zleceniodawca: Diego
    Diego prosi Cię, abyś zaniósł Gerbrandtowi [Y] list.

    Zbezczeszczone kapliczki (tylko dla Paladyna)
    Zleceniodawca: Ulthar [17]
    Poszukiwacze zbezcześcili niektóre kapliczki Innosa. Musisz je ponownie poświęcić. Dostaniesz od maga mapę z kapliczkami, więc to zadanie nie stanowi problemu.

    Poszukiwacze (tylko dla Maga Ognia)
    Zleceniodawca: Pyrokar [17]
    Arcymag zleci Ci znalezienie Almanachu Opętanych. Po jednym egzemplarzu mają opętane osoby, których listę otrzymasz. Pyrokar rozmyśli się i nakaże dostarczenie wszystkich ksiąg, więc czeka Cię dużo biegania.
    W trzecim rozdziale opętani są: Vino [3], Bromor, Fernando [Q] i Malak [18]. W czwartym rozdziale dochodzi Engrom [19], a w piątym Sekob [7], Brutus i Rudolph [7].
    Jeden egzemplarz Almanachu Opętanych oddaj Karrasowi [17], przebywającemu w klasztornej bibliotece.

    Dokumenty
    Zleceniodawca: Babo [17]
    Babo poprosi Cię o odebranie Igarazowi dokumentów, którymi jest szantażowany. Możesz odkupić je za trzysta sztuk złota lub ukraść klucz do kufra i zabrać papiery.

    Potęga gwiazd
    Zleceniodawca: Hyglas [17]
    Hyglas chce, żebyś przyniósł mu księgę Boska moc gwiazd. Możesz kupić ją za czterysta sztuk złota u Constantina [A] lub Zurisa [V].

    Fałszywe udziały w kopalni (tylko dla Maga Ognia)
    Zleceniodawca: Serpentes [17]
    Arcymag każe Ci odzyskać wszystkie fałszywe udziały. W posiadaniu ich są: Rosi [20], Onar [20], Bosper [C], Matteo, Hakon [I], Zuris [V], Elena i Salandril [X].

    Samotność i bezradność
    Zleceniodawca: Bengar [21]
    Z farmy Bengara uciekli wszyscy z powodu bestii, które wychodzą z przełęczy. Farmer poprosi Cię o znalezienie kogoś, kto zaopiekuje się jego farmą. Idź do Wilka [20], który zgodzi się za osiemset sztuk złota (Najemnik zapłaci czterysta).

    Wygnany farmer
    Zleceniodawca: Sekob [7]
    Farmę Sekoba zaatakowali Poszukiwacze. Zabij wszystkich, których znajdziesz w domu, i powiedz o tym farmerowi.

    Złodzieje owiec
    Zleceniodawca: Akil [9]
    Akil skarży się na złodziei owiec, którzy mają kryjówkę w jaskini [10], wcześniej zajętą przez bandytów Hakona. Rozpraw się z nimi i przyprowadź owcę, którą znajdzieszm, do Akila.

    Ktoś coś zgubił?
    Zleceniodawca: Hanna [T]
    Przekonaj Hannę, że przejmujesz się losem innych, a poprosi Cię, żebyś przyniósł jej bardzo starą mapę, którą kupisz u Brahima [N].

    Rozdział V

    Lobarta problem z orkami
    Zleceniodawca: Lobart [3]
    Farmer prosi Cię o zabicie kilku orków, kręcących się niebezpiecznie blisko farmy.

    Hordy orkowych wojowników (tylko dla Paladyna)
    Zleceniodawca: Lord Hagen [S]
    Twoim zadaniem jest pozbycie się orkowych hersztów. Porozmawiaj z Ingmarem i ruszaj na spotkanie z orkowym pułkownikiem [22]. Znajdziesz przy nim mapę z zaznaczonymi pozycjami orków. Za każdy pierścień, który znajdziesz przy zwłokach herszta, dostaniesz doświadczenie i sporo złota od Lorda Hagena.

    Mikstura Neorasa ze smoczych jaj
    Zleceniodawca: Neoras [17]
    Mag potrzebuje smoczego jaja do swojej nowej mikstury. Możesz oddać mu tylko to, które znalazłeś przy lodowym smoku.

    Sekob tęskni za żoną
    Zleceniodawca: Sekob [7]
    Rossi i Till [23] uciekli z farmy Sekoba. Farmer chce, żebyś ich przyprowadził.

    Ucieczka Rossi
    Zleceniodawca: Rossi [23]
    Alternatywna wersja poprzedniego zadania. Rossi chce, abyś odprowadził ją i syna do Khorinis, jeśli jesteś Paladynem, Maga poprosi o eskortę do klasztoru, a Łowca Smoków może tylko odstawić uciekinierów z powrotem na farmę. Wybór należy do Ciebie.

    Zbroja pełzacza
    Zleceniodawca: Wilk [20]
    Wilk może sporządzić dla Ciebie zbroję z pancerza pełzaczy. Wystarczy 10 płytek i ciekawą zbroję dostaniesz za darmo.

    Bajer
    Zleceniodawca: Dar [20]
    Dar chce, żebyś przyniósł mu pierścień orkowego herszta. W zamian oferuje amulet zręczności (+15).




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 26 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Inaz
     

    Wędrowiec
    Temat: eksperyment
    Dodany: 23.02.2009 o 20:35  

    Eksperyment najlepiej przeprowadzic na Ignazu :)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: Lepiej nie, bo wtedy nie ma...
    Dodany: 07.03.2009 o 23:03  

    Lepiej nie, bo wtedy nie ma towarów na sprzedaż, a sprzedaje bardzo przydatne fanty.

    model
     

    Wędrowiec
    Temat: ciekawostka
    Dodany: 07.04.2009 o 19:41  

    znalazlem jaskinie wktorej byly skarby bandytow <cassia>

    arcio
     

    Wędrowiec
    Temat: jaskinia bandytów
    Dodany: 25.04.2009 o 11:22  

    gdzie w korinis znajde te jaskinie bandytów prubowałem wsiędzie podajcie droge na skruty lub zwykłom

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Do Arcio.
    Dodany: 26.04.2009 o 6:20  

    Witam.
    Mój numer GG to: 620800.
    Mój mail to: kmieciaka@gmail.com
    Arcio napisz do mnie to ci pomogę.

    ka
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pytanie-czy żeby wykona...
    Dodany: 07.06.2009 o 15:54  

    Mam pytanie-czy żeby wykonać quest Lucia trzeba przeczytać jej list pożegnalny? Bo jak tak, to muszę skopać Bromora, bo dobrowolnie mi tej misy nie odda :P. Drugie pytanie brzmi: gdzie DOKŁADNIE są Ci bandyci, którzy napadli Hakona w quescie Najazdy bandytów?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 238
    Temat: 1. Musisz przeczytać list.2...
    Dodany: 07.06.2009 o 16:39  

    1. Musisz przeczytać list.
    2. DOKŁADNY opis jest w tym artykule.

    ka
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pytanie a propo questa ...
    Dodany: 19.07.2009 o 9:54  

    Mam pytanie a propo questa Bimber, który dostajesz od Ehnima w trzecim akcie i który nie jest tu opisany. Gdzie jest ta cała ukryta bimbrownia, bo Ehnim mi mówi, że w lesie w pobliżu farmy Akila, ale już sporą część tego lasu przeczesałem i żadnych takich tajemnych drzwiczek nie znalazłem.

    xardas65
     

    Wędrowiec
    Temat: jeju
    Dodany: 23.07.2009 o 13:47  

    siemaneczko rozpoczne tutaj taki temat wiecie co stalo sie z blizno bo ktos mi mowil ze w jarkendarze byla blizna

    Avenroth
     

    Wędrowiec
    Temat: Blizna
    Dodany: 21.08.2009 o 10:31  

    W Jarkendarze Blizny nie stwierdziłem, ale może się ukrywa gdzieś, pewnie znowu przebrana za mężczyznę... Cwana bestia, w jedynce dałem się nabrać i myślałem, że to facet ;) :P

    Bodzio
     

    Wędrowiec
    Temat: a ja mam pytanie dotyczace ...
    Dodany: 30.09.2009 o 17:44  

    a ja mam pytanie dotyczace zadania zloto dla Diego ... to ma gdzies byc za stara kopalnia ... tylko ze tam teraz jest mini kopalnia paladynow ... a za nia niby na mapie widze ze jest spory kawalek przestrzeni ale za chiny nie moge tam wejsc bo wszystko jest zagrodzone skalami .. po skalach tez juz prubowalem ale na nic ;/

    ka
     

    Wędrowiec
    Temat: Bodzio
    Dodany: 19.12.2009 o 10:18  

    Nie masz iść do Starej Kopalni. Kiedy wchodzisz do Górniczej Doliny, idź w prawo, w kierunku jeziora. Tam jest paru orków, których trzeba rozwalić. Jak Ci się uda ich załatwić to stań prosto do jeziora
    i obróć się w lewo. Tam, przy takiej belce, powinnien leżeć taki duży mieszek z napisem "Ciężka torba złota" czy jakoś tak. To jest właśnie złoto Diega.

    Kuba2566
     

    Wędrowiec
    Temat: thx
    Dodany: 04.01.2010 o 9:46  

    ej ty "ka"
    wielkie dzieki!!
    tez nie wiedziałem gdzie ta torba jest.;p
    Wielkie dzieki!!

    Kwasiarz
     

    Wędrowiec
    Temat: Bimber
    Dodany: 03.02.2010 o 11:32  

    a tego beznadziejnego zadania z bimbrownią Vina nie ma :/

    korwus11
     

    Wędrowiec
    Temat: do zadania z bimbrem znalaz...
    Dodany: 28.03.2010 o 14:03  

    do zadania z bimbrem znalazłem ta stara bimbrownie.
    gg 12818874 pisac pomoge

    sssssssssssssss
     

    Wędrowiec
    Temat: EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn...
    Dodany: 16.05.2010 o 13:51  

    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnbvvvvvcb ['kl;;klk dgfg

    JAAR
     

    Wędrowiec
    Temat: Tego złodziejaszka Rengaru ...
    Dodany: 08.08.2010 o 21:52  

    Tego złodziejaszka Rengaru wcale nie trzeba gonić. Gdy kończy gadać natychmiast wyciągamy broń. Efekt ? Wszyscy wookół nas nakazują nam ją schować... łącznie z naszym sprinterem(więc jednocześnie przestaje uciekać). Wystarczy tylko do niego zagadać.

    Maroko
     

    Wędrowiec
    Temat: Dobre a jak dostać się do wież
    Dodany: 26.08.2010 o 22:57  

    Dobre a jak dostać się do wież

    kruk123
     

    Wędrowiec
    Temat: kruk nie moge go znaleszcz ...
    Dodany: 16.11.2010 o 21:59  

    kruk nie moge go znaleszcz jebany kruk

    tyska96
     

    Wędrowiec
    Temat: Co jeśli nie dam Gregowi je...
    Dodany: 29.12.2010 o 14:11  

    Co jeśli nie dam Gregowi jego skarbów?



    Ten artykuł skomentowano 26 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw