Oto bronie dla nieustraszonego, silnego jak byk i wielkiego jak szafa wojownika, zabijaki z prawdziwego zdarzenia. Jeśli podziwiasz barbarzyńców z północy albo orkowych przywódców, możesz podobnie jak oni zainwestować w broń o dużym zasięgu i zadającą najwięcej obrażeń. Nikt nie oprze się silnemu zamachowi miecza czy topora, a większość wrogów twoje ciosy dosłownie będą zwalały z nóg.
Gniew Innosa
Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż
Wymagania:
- Siła: 300
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 160
Dodatkowo: Paladyn
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 75000
Cena sprzedaży: 22500
Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Moc przodków
Opis: Potężny oręż z czystej rudy
Wymagania:
- Siła: 270
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8
Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000
Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Miecz demona
Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz
Wymagania:
- Siła: 666
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8
Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1
Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.
Wielki inkwizytor
Wymagania:
- Siła: 260
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 140
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 45000
Cena sprzedaży: 13500
Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz katowski
Wymagania:
- Siła: 220
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 110
Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz dwuręczny z rudy
Wymagania:
- Siła: 210
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 105
Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000
Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.
Miecz zakonu
Wymagania:
- Siła: 180
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Oręż błogosławiony
Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz dwuręczny
Wymagania:
- Siła: 150
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 75
Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Zardzewiały miecz dwuręczny
Wymagania:
- Siła: 120
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 60
Cena sprzedaży: 18
Ogrowy morgenstern
Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.
Wymagania:
- Siła: 500
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od uderzeń: 250
Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90
Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.
Krush Tarach
Wymagania:
- Siła: 400
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 200
Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Krush Irmak
Opis: Halabarda Irmaka
Wymagania:
- Siła: 400
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 200
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 450
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.
Krush Agash
Wymagania:
- Siła: 350
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 175
Cena kupna: 900
Cena sprzedaży: 270
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Gniew berserkera
Wymagania:
- Siła: 290
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500
Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Krush Pach
Wymagania:
- Siła: 300
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Krush Morok
Wymagania:
- Siła: 300
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 150
Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Topór berserkera
Wymagania:
- Siła: 270
- Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Cena kupna: 55000
Cena sprzedaży: 16500
Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Krush Varok
Wymagania:
- Siła: 250
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 125
Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.
Topór bojowy barbarzyńcy
Opis: Nawet ork bałby się tej broni
Wymagania:
- Siła: 250
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 120
Dodatkowo: Zabójca Orków
Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500
Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Młot wojenny
Wymagania:
- Siła: 240
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od uderzeń: 120
Cena kupna: 15000
Cena sprzedaży: 4500
Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Topór bojowy
Wymagania:
- Siła: 200
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Dodatkowo: Duży oręż III
Cena kupna: 21000
Cena sprzedaży: 6300
Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Toporek do mięsa
Wymagania:
- Siła: 170
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 85
Dodatkowo: Duży oręż II
Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Wielki topór
Wymagania:
- Siła: 160
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 7000
Cena sprzedaży: 2100
Kolczasta pałka
Wymagania:
- Siła: 150
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 75
Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45
Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.
Halabarda
Wymagania:
- Siła: 70
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 70
Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210
Nabijana kolcami pałka
Wymagania:
- Siła: 130
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 65
Cena kupna: 100
Cena sprzedaży: 30
Krush Milok
Opis: Stary miecz Miloka
Wymagania:
- Siła: 250
- Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 150
Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.
Zardzewiały topór bojowy
Wymagania:
- Siła: 120
- Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45