Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Broń dwuręczna • INSIMILION

    Gothic 3 » Ekwipunek


    Broń dwuręczna

    Działy gier » Gothic 3 » Opisy » Ekwipunek
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 10.03.2008
    Aktualizacja: 22.12.2008

    Oto bronie dla nieustraszonego, silnego jak byk i wielkiego jak szafa wojownika, zabijaki z prawdziwego zdarzenia. Jeśli podziwiasz barbarzyńców z północy albo orkowych przywódców, możesz podobnie jak oni zainwestować w broń o dużym zasięgu i zadającą najwięcej obrażeń. Nikt nie oprze się silnemu zamachowi miecza czy topora, a większość wrogów twoje ciosy dosłownie będą zwalały z nóg.

    Gniew Innosa

    Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 160
    Dodatkowo: Paladyn
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 75000
    Cena sprzedaży: 22500

    Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Moc przodków

    Opis: Potężny oręż z czystej rudy

    Wymagania:

    • Siła: 270
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135
    Ochrona przed pociskami +8
    Ochrona przed uderzeniami +8
    Ochrona przed ostrzami +8

    Cena kupna: 60000
    Cena sprzedaży: 18000

    Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.


    Miecz demona

    Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz

    Wymagania:

    • Siła: 666
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135
    Ochrona przed pociskami +8
    Ochrona przed uderzeniami +8
    Ochrona przed ostrzami +8

    Cena kupna: 1
    Cena sprzedaży: 1

    Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.


    Wielki inkwizytor

    Wymagania:

    • Siła: 260
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 140
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 45000
    Cena sprzedaży: 13500

    Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz katowski

    Wymagania:

    • Siła: 220
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 110

    Cena kupna: 30000
    Cena sprzedaży: 9000

    Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz dwuręczny z rudy

    Wymagania:

    • Siła: 210
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 105

    Cena kupna: 20000
    Cena sprzedaży: 6000

    Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.


    Miecz zakonu

    Wymagania:

    • Siła: 180
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 100
    Oręż błogosławiony

    Cena kupna: 10000
    Cena sprzedaży: 3000

    Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Miecz dwuręczny

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 75

    Cena kupna: 500
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.


    Zardzewiały miecz dwuręczny

    Wymagania:

    • Siła: 120
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: 60
    Cena sprzedaży: 18


    Ogrowy morgenstern

    Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

    Wymagania:

    • Siła: 500
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od uderzeń: 250

    Cena kupna: 300
    Cena sprzedaży: 90

    Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.


    Krush Tarach

    Wymagania:

    • Siła: 400
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 200

    Cena kupna: 800
    Cena sprzedaży: 240

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Krush Irmak

    Opis: Halabarda Irmaka

    Wymagania:

    • Siła: 400
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 200

    Cena kupna: -
    Cena sprzedaży: 450

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.


    Krush Agash

    Wymagania:

    • Siła: 350
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 175

    Cena kupna: 900
    Cena sprzedaży: 270

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Gniew berserkera

    Wymagania:

    • Siła: 290
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 65000
    Cena sprzedaży: 19500

    Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Krush Pach

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 600
    Cena sprzedaży: 180

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Krush Morok

    Wymagania:

    • Siła: 300
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 150

    Cena kupna: 700
    Cena sprzedaży: 210

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Topór berserkera

    Wymagania:

    • Siła: 270
    • Zdolność: Duży oręż III

    Obrażenia od ostrza: 135

    Cena kupna: 55000
    Cena sprzedaży: 16500

    Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Krush Varok

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 125

    Cena kupna: 500
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.


    Topór bojowy barbarzyńcy

    Opis: Nawet ork bałby się tej broni

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 120
    Dodatkowo: Zabójca Orków

    Cena kupna: 35000
    Cena sprzedaży: 10500

    Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Młot wojenny

    Wymagania:

    • Siła: 240
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od uderzeń: 120

    Cena kupna: 15000
    Cena sprzedaży: 4500

    Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Topór bojowy

    Wymagania:

    • Siła: 200
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 100
    Dodatkowo: Duży oręż III

    Cena kupna: 21000
    Cena sprzedaży: 6300

    Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Toporek do mięsa

    Wymagania:

    • Siła: 170
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 85
    Dodatkowo: Duży oręż II

    Cena kupna: 10000
    Cena sprzedaży: 3000

    Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.


    Wielki topór

    Wymagania:

    • Siła: 160
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 80

    Cena kupna: 7000
    Cena sprzedaży: 2100


    Kolczasta pałka

    Wymagania:

    • Siła: 150
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od uderzeń: 75

    Cena kupna: 150
    Cena sprzedaży: 45

    Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.


    Halabarda

    Wymagania:

    • Siła: 70
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 70

    Cena kupna: 700
    Cena sprzedaży: 210


    Nabijana kolcami pałka

    Wymagania:

    • Siła: 130
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od uderzeń: 65

    Cena kupna: 100
    Cena sprzedaży: 30


    Krush Milok

    Opis: Stary miecz Miloka

    Wymagania:

    • Siła: 250
    • Zdolność: Duży oręż II

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: -
    Cena sprzedaży: 150

    Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.


    Zardzewiały topór bojowy

    Wymagania:

    • Siła: 120
    • Zdolność: Duży oręż

    Obrażenia od ostrza: 60

    Cena kupna: 150
    Cena sprzedaży: 45





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 59 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    HARDKOR
     

    Wędrowiec
    Temat: niezniszczonego ogrowego mo...
    Dodany: 28.02.2011 o 16:40  

    niezniszczonego ogrowego mongrsterna można zdobyć od ogra ogłuszając go (trzeba mieć łuk i ogłuszacze) bierzemy zniszczonego z ziemi i z ekwipunku też zniszczonego (w ekwipunku może być ale nie musi ) pózniej uciekamy ogr wstaje i wyciąga nowy monerstern który po następnym ogłószeniu powinien być ok ale pózniej nie trzeba tego ogra zabijać ale można (można go ogłuszać go w nieskończoność i mieć z tego te monersterny) i co do tego z miczem demona to trzeba go przywołać i zrobić żeby z czymś walczył po walce mówimy mu żeby wracał demon ginie i ten miecz będzie w jego ciele i sory że w słowie pózniej niebybo "zi" bo nie umiem robić tego z "z" i jeszcze coś - trzeba uważać na ogry bo są dość silne ja ich zabijałem z łuku (wchodziłem gdzieś gdzie nie miały dostępu np. duży kamień)
    to chyba będzie na tyle nara

    tratata
     

    Wędrowiec
    Temat: Co do ogrów ja wziołem 5 na...
    Dodany: 20.04.2011 o 19:52  

    Co do ogrów ja wziołem 5 na raz. wystarcz ekwipunek adanosa zbroja palladyna i el bastro oraz miecz mistrzowcki(135atk).

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: A mozna tak zrobic z czlowi...
    Dodany: 14.05.2011 o 10:47  

    A mozna tak zrobic z czlowiekiem np do rhobara strzelac z ogluszaczy to bedzie taki sam efekt jak z ogrem???

    Kronoxis
     

    Wędrowiec
    Temat: też chce to wiedzieć :/
    Dodany: 10.07.2012 o 12:27  

    też chce to wiedzieć :/

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: bezi3
    Dodany: 02.11.2014 o 9:18  

    bezi3

    BEZI3
     

    Wędrowiec
    Temat: czy katana to jest miecz dw...
    Dodany: 02.11.2014 o 9:22  

    czy katana to jest miecz dwuręcny dla asasya

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: siema jestem nowy dajcie ja...
    Dodany: 02.11.2014 o 9:54  

    siema jestem nowy dajcie jakies komentarze

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: TY GOTHICKA 3 HA HA HA
    Dodany: 02.11.2014 o 10:09  

    TY GOTHICKA 3 HA HA HA

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Hej,jestem nowa. Pewnie was...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:12  

    Hej,jestem nowa. Pewnie was zdźiwi że dziewczyna gra w Gothica.

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Opanuj się troche. Bo niby ...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:17  

    Opanuj się troche. Bo niby BEZI3 to najlepsza nazwa.

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Opanuj się troche. Bo niby ...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:17  

    Opanuj się troche. Bo niby BEZI3 to najlepsza nazwa.

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: ciekawe kto tak powiedział ...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:20  

    ciekawe kto tak powiedział OŚLE !!!!

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak wejść do Nordmaru?Tam j...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:28  

    Jak wejść do Nordmaru?
    Tam jest dużo orków...

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: Kto uważa że miecz półtorar...
    Dodany: 02.11.2014 o 10:31  

    Kto uważa że miecz półtoraręczny jest doscmocny.A on ma 90 obrażen ? Odpiscie szybko:}

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: wybij te orki jesli wiesz jak
    Dodany: 02.11.2014 o 10:33  

    wybij te orki jesli wiesz jak

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Dzięki BEZI 3;-).A znasz ja...
    Dodany: 02.11.2014 o 11:54  

    Dzięki BEZI 3;-).
    A znasz jakąś dobrą broń żeby je powybijać?

    BEZI 3
     

    Wędrowiec
    Temat: jest coś takiego jak drugi ...
    Dodany: 02.11.2014 o 16:59  

    jest coś takiego jak drugi chełm paladyna? WAŻNE!!!!!

    Gotycka3
     

    Wędrowiec
    Temat: Sprawdź w necie.
    Dodany: 02.11.2014 o 20:18  

    Sprawdź w necie.

    Thorgen ShadowStrom
     

    Wędrowiec
    Temat: Miecz Półtorareczny starc...
    Dodany: 30.08.2015 o 18:25  

    Miecz Półtorareczny starczy na całą gre zwaszcza wykuty samodzielnie, ostry i błogosławiony



    Ten artykuł skomentowano 59 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw