To drugi poziom Grot goblinów. Przed wejściem tutaj radzę wyleczyć wszystkie rany, bowiem od razu czeka nas tu niełatwa walka z grupą wrogów. Będzie wśród nich Orklin - tego lepiej zabić jako jednego z pierwszych, inaczej zada szybko duże obrażenia. A po skończonej walce do wyboru są dwie drogi: w lewo lub w prawo. Klasyka!
No dobra, teraz wybierasz, a ja ci radzę iść najpierw w prawo. Ruszaj dalej korytarzem, nie budź śpiących wrogów, ale tych co są na nogach to zabijaj. Dojdziesz do ogrodzenia. Nie otwieraj go jeszcze, najpierw za pomocą broni dystansowej lub czarami obszarowymi zabij potwory za ogrodzeniem, a następnie otwórz bramę i idź dalej. Napotkasz jeszcze kolejnych wrogów do zabicia.
Następnie wróć do punktu wyjścia i tym razem skieruj się w lewo. Idź ostrożnie, powoli, zabijając kolejnych wrogów i przeszukując skrzynie, aż wreszcie dotrzesz do Kruntura - wodza goblinów. Powiedz mu, że przysłał ciebie Yquog, a on ci powie, że najpierw Yquog ma mu oddać karwasze. Wróc na poprzedni poziom jaskiń do Yquoga i weź od niego karwasze, zabierz je do Kruntura, a Kruntur odda ci własność demona. Jeżeli znalazłeś już Czarny i Żelazny Kamień Strażniczy (jeden w posiadaniu hobgoblina Gumpha, drugi u Nadzorcy, dużego oroga), to możesz przejść przez bramę do Fortecy Hordy, jeśli nie - poszukaj tych kamieni (nie powinno być z tym problemu) i idź dalej.
Icewind Dale 2 » Solucja
Groty pod Twierdzą Hordy
poziom 2
Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja | |
Autor: AtheiX | |
Utworzono: 09.01.2004 | |
Aktualizacja: 31.08.2011 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Gdzie mogę dokładniej znaleść kamienie potrzebne do wejścia do fortecy goblinów, i dlaczego nie mogę wejść z dziedzińca do środka fortecy? Jak ktoś wie to niech pomoże :]
Wędrowiec
Kamienie mają 'nadzorca' w pomieszczeniu z kukłami treningowymi i ktoś jeszcze, przebywający w jaskiniach. Wejść do fortecy można wyłącznie od strony grot. Pozdrawiam!
Wędrowiec
Jest pewien prosty sposób na pokonanie orków-kucharzy (miejsce w którym orkowie zabijają zwierzęta na przekąskę dla hobgoblina-nadzorcy). Należy wejść do zagrody z krowami, zamknąć ją (zagrodę:)) i zacząć strzelać. Orkowie będą stali jak durnie przy płocie, a my będziemy mogli ich załatwić nawet bronią nie-dystansową (topór, miecz). Oczywiście postacie wchodzą do zagrody pojedyńczo i przy samej ścianie, by nie zacząć przewcześnie walki.
Wędrowiec
nie znalazłem tych kamieni... nie wiem co mam zrobić bo już długo biegam po okolicy i szukam innego wejścia...wszystkie przedmioty po jakimś czasie znikają... czy to znaczy że te kamienie mi zniknęły i muszę grać od nowa?
Wędrowiec
Jeden kamień strażniczy ma Gumph(Hobgoblin - w prawo na farmie) a drugi ma Nadzorca(czerowny Orog - w lewo i do końca stołów). Można znaleźć w tej lokacji Łuk Sophii, Powracająca strzałka mrozu(skrzynia z pułapką) i kilka czarów
Wędrowiec
W drużynie nie mam złodzieja, a żaden z członków drużyny nie ma wystarczających umiejętności do otwarcia tych wszystkich skrzyń. Czy to znaczy, że muszę się "pożegnać" z ich zawartością? :-(
Wędrowiec
Skrzynie rozwalasz po prostu mieczem.
Wędrowiec
A co jesli nie zabralem Nadzorcy kamienia i sie przespalem?:( Kamien zniknal, a ja nie moge go odzyskac:(
Mieszkaniec
Pozostaje więc tylko skorzystać z edytora Dale Keeper 2. Albo wczytać automatyczny zapis gry. Grajcie uważnie i z przemyślunkiem!
Mieszkaniec
Autor solucji zapomniał wspomnieć by pod żadnym pozorem nie próbować przechodzić przez schody do Fortecy Hordy jeśli nasze postacie nie mają w swoim ekwipunku obydwu kamieni. W przeciwnym wypadku nadziejemy się na pułapkę wyzwalającą Zabójczą Chmurę, która wymorduje masowo nasze postacie.
Kruntur za przyniesienie mu Karwaszy Tamjana zaoferuje nam jeden z w sumie 10 przedmiotów, który jest losowany oraz uzależniony od charyzmy postaci. Jeśli wypytamy Kruntura o to, czy wie co jest napisane w liście, to zaoferuje nam jedną spośród 5 dodatkowych losowanych rzeczy, jeśli nasza postać ma słabą charyzmę i umiejętność dyplomacji, to niczego się nie dowie, a Kruntur będzie losował spośród tylko 5 przedmiotów.
Oto te artefakty:
NISKA CHARYZMA:
- Zbroja Skórzana +2,
- Ćwiekowana Zbroja Tarczy,
- Ćwiekowana Zbroja Wytrzymałości,
- Ćwiekowana Zbroja Grozy,
- Zbroja Skórzana Ćwiekowana +1,
WYSOKA CHARYZMA:
- Duża Tarcza Szczęścia +1,
- Mała Tarcza Niewidzialności +1,
- Pawęż Odporności na Zaklęcia +1,
- Pawęż +1,
- Puklerz Zaprzeczenia.
Wędrowiec
po co nie budzić śpiących orkow?
Wędrowiec
Potwierdzam, najlepsza nagroda od Kruntura za oddanie karwaszy to Pawęż Odporności na Zaklęcia, daje +3 KP, +1 p. broniom strzeleckim i 2/- na obr. od magii, ewentualnie tarcza szczęścia, daje +3 KP i +1 do rzutów obronnych.
Tak samo różne nagrody można wylosować od Yquoga, dopatrzyłem się takich:
-topór dwuręczny +2
-topór bojowy +1, +1d6 od kwasu
-maczuga +1, 255 szans na ogłuszenie
-morgersztern +1, 1d6 kłutych
-sztylet +1, 50% szans na wyssanie 1d4 PŻ
Wziąłem topór +2, bo mam postać pod takie
Ten artykuł skomentowano 12 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.