Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Jaskinie Driderów • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Jaskinie Driderów

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 23.10.2002
    Aktualizacja: 01.09.2011

    Wchodząc w tę część jaskiń podmroku, lepiej przygotuj swoje nerwy na niezły sprawdzian. Każdy wie, jakimi potworami są Drowy. Ich pajęcza królowa Lloth zamienia sprzeciwiających się jej w pół-pająki. Te nędzne istoty nazywane Driderami posiadają tors Drowa, a resztę ciała pająka. Wypędzone ze swego miasta, trafiają właśnie do jaskiń, do których ty zawitałeś. Dzieje się tu jednak coś jeszcze dziwniejszego...


    • Kryjówka Mykonidów - Jak zapewne pamiętasz, łupieżca umysłu o imieniu Oinchack'olp prosił cię, abyś znalazł jego kamień. Jest on właśnie tutaj, a strzeże go kilka Mykonidów. Walka może ci się wydać trudna, lecz nie powinna być aż tak ciężka, byś musiał zużywać jakieś leczące miksturki. Oszczędzaj je, bo przydadzą ci się już niedługo.
       
    • Pokój Impraili - jest to pracownia Impraili, kobiety-Czerwonego Maga z Thay, prowadzącej eksperymenty na różnych stworzeniach. Możesz z nią pogadać i dowiedzieć się paru rzeczy o Czerwonych Magach. Zabicie jej może być dla mniej wprawionych graczy problemem. Jednak moim zdaniem należy koncentrować tylko część drużyny na Impraili, a resztę skierować przeciw jej gorylom i pupilkom.
       
    • Pajęczyna Ginafae Despany - Tutaj przebywa Ginafae Despana - siostra Malavona. Jest Driderem. Należy po prostu z nią pogadać i przekonać do powrotu do brata.
       
    • Viciscamera - Jest to miejsce, gdzie w kokonach przebywają Driderzy. Nie atakuj ich od razu, bo inaczej zwali ci się na głowę cała Vickiscamera; lepiej wejdź na jakiś przewód łączący kokony, to pojawi się tylko kilka Driderów i je pokonaj. Później wchodź na inne przewody i tak wreszcie pokonasz wszystkie Dridery. Potem zostanie jeszcze sama Vickiscamera. Można ją zniszczyć zarówno bronią wręcz jak i bronią dystansową oraz magią, ale należy uważać podchodząc bliżej, ponieważ wydziela się z niej szkodliwa magiczna moc, rażąca najbliższe otoczenie. Oczywiście po długim czasie Viciskamera traci tę moc i możesz ją zniszczyć.
       

    Wykonawszy czynności opisane powyżej, zamelduj się Malavonovi. On wraz z całą świtą się gdzieś przeteleportuje, a ty idź do wrót Cytadeli Z'hinda. Stoi tam pewien łupieżca umysłu ze swoją świtą. Nagada ci parę słów i sobie pójdzie, a ty możesz ruszać dalej.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 25 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    UNOisMAD
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.09.2006 o 0:11  

    Nie podano tak prostego sposobu pokonania tego Viciskamera :) ... w mniejscu gdzie sie pokonuje Imprailie bierze się wszystkie ksiązki i trzeba je przeczytac kolesiem ktory ma najwiecej alchemi potem miejąc go zaznaczonego klikasz pomiędzy 2 stoly (tak aby pokazal sie znak zapytania) i wtedy mozna zrobic mikstrure ktora odrazu zabija Viciscamera :) mozna roznierz za pomaca tego jaja ktore sie zdobywalo wczesniej zrobic miksture sily (alchemia 10 lub wiecej) i mozna uzywic tego golema aby ci pomagal (alchemia 10 lub wiecej) mozna tez polepszyc miksture leczenia

    Ewa
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.06.2007 o 16:42  

    Ja proponuje zabic tego łupieżce co stoi na północy od razu podczas przechodzenia pierwszego poziomu to potem będzie do pokonania mniejsza grupka kilku magów i jakieś 4 golemy czy coś równie dużego ale są bardzo słabe i nie powinno być problemu.Oczywiście należy najpierw zająć się magami bo rzucają oni uciążliwe czary jak zamęt, panika, zauroczenia.

    Ewa
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.06.2007 o 16:46  

    I faktycznie sposób ze zrobieniem trucizny na Viciskamera diametralnie ułatwia całą sprawę.Aplikujesz środek jedną postacią (proponuję łotrzykiem-krycie się) a resztą drużyny zabić potworki które pilnują pomieszczenia (ok 4) i po problemie

    Falquan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2007 o 9:36  

    Bo ja wiem czy walka trudna?
    Ulepszona niewidzialnosc, lustrzane odbicia, kamienna skora, przyspieszenie ruchow, tarcza umysly i ostrze zaglady/miecz mordekaina oraz 18 str u czarownika zalatwia sprawe od reki.

    Falquan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2007 o 9:37  

    (pardon for double posting~ mam anglojezyczna wersje, wiec nie wiem czy nazwy umiejetnosci odpowiadaja polskim)

    Makkovar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.08.2007 o 11:01  

    To były mykenidy, nie żadni mykenoidzi. I rzeczywiście lepiej zrobić te miksturki, bardzo to ułatwia sprawę. Co do walki to czarodziejka pada szybka szybko, tylko reszta obstawysprawiała mi kłopoty, więc konieczne było przywołanie paru stworów...

    pustak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.09.2007 o 20:40  

    Czy można po rozwaleniu drowów zabić Malavona Despane?

    Proszę o możliwie szybką odp.

    pustak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.09.2007 o 23:34  

    Już wiem co najlepiej zrobić:
    Po zabiciu tego czegoś co tworzy driaderów idziemy do Malavona, zamykamy w nienaruszalnych strefach 2uch wyróżniających się drowów, rozmawiamy z Despaną, zgarniamy PD i przedmioty w nagrodę za zadania, magowie się teleportują, ale 2 mocniejse drowy zostają.
    Można z nimi handlować...ale najlepiej ich zabić (cep +3, rękawice mistrzostwa (!) i pare innych miłych rzeczy)

    Zielak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.10.2007 o 20:26  

    a ja nie moge walczyc z ta laska co ma potwory w klatkach... okradlem ja z ksiazek a ona sie nawet tym nie przejeła... rozwalilem wszystkie kokony a viciskamery dalej sie nie da pokonac... ratunku !!

    Drugz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.10.2007 o 14:40  

    jak uzyc zastraszania ? ;p bo dalem 7pkt w to a nawet nie wiem jak uzywac...

    Arczi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.10.2007 o 17:43  

    czasami w rozmowie z kims masz mozliwosc zastraszenia np: A idz i wez sie peirdolnij w dynks :D

    Arczi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.10.2007 o 17:44  

    jak bedziesz mial w romowie "A i iidz i wez sie pierdolnij w dynks" to juz jest zastraszenie

    Armando
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.10.2007 o 21:35  

    Zastraszanie oprocz dodatkowych linii dialogowych daje też szanse że przestraszysz przeciwnika w czasie walki (mój paladyn z 18charyzmy i ładowanym zastraszankiem straszył orki i gobliny aż miło) jest to umiejętność bierna (działa sama) ale na mocne potworki rzadko działa

    Spike
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.06.2008 o 8:11  

    Dziwne. Załatwiłem wszystkie dridery i Viciscamerę, powiedziałem o tym Malavonovi, zainkasowałem doświadczenie i artefakty, a później obok kupców zaatakowała mnie grupa (jak widać żywych) driderów i znów trzeba było je rozwalać. Kto jeszcze tak miał?

    kopyt
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.07.2008 o 23:05  

    autor napisał, że łupieżca powie nam coś i sobie pójdzie. a u mnie można z nim tylko walczyć. wykonałam wszystkie zadania, wróciłam się nawet specjalnie do jaskiń driderów i wybiłam wszystkich co do jednego. ale ciągle nie da się przejść przez wrota. co mam robić?!

    Martin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2008 o 1:33  

    hej a ja mam kretynski chyba problem: jak się aplikuje truciznę temu stworowi?.. Mam go już jako wroga, bo nie omieszkałam dźgnąć go włócznią przechodząc :P; mam truciznę ale nie mogę jej w żaden sposób użyć ;/

    Armando
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2008 o 13:44  

    musisz "zagadać" do tego czegoś (roślina?, zwierzę?) inaczej się nie da. Czyli w twoim wypadku wczytanie gry.

    Martin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2008 o 19:29  

    a, jednak nie, wystarczyło że zaatakowałam paskudztwo postacią posiadającą ową truciznę :)

    Pentacz
     

    Wędrowiec
    Temat: Na imprailię za każdym raze...
    Dodany: 30.03.2009 o 10:42  

    Na imprailię za każdym razem siada mojemu czarownikowi palec śmierci więc kolejne ułatwienie

    Mnich Zakonu Czarnego Kruka
     

    Wędrowiec
    Temat: Poza tym co już napisał UNO...
    Dodany: 09.04.2010 o 19:40  

    Poza tym co już napisał UNOisMAD, w laboratorium alchemicznym Impraili można stworzyć coś jeszcze. Mając w drużynie Mistrza Przemian z wysokim poziomem Alchemii można zmodyfikować ożywiającą golemy substancję i ją sobie wstrzyknąć, co da naszemu magowi na stałe +5 do punktów życia. Jajo białego żmija można przerobić albo na dwie miksturki siły lodowego olbrzyma albo na ekstrakt podnoszący odporność na zimno o +5. Niestety ekstrakt jednocześnie obniża odp na ogień o -5, więc myślę że to bez sensu :/



    Ten artykuł skomentowano 25 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw