Icewind Dale 2 » Solucja
Namiot Limhy
Kawałek od wejścia do tej lokacji czeka cię walka z czterema trollami, w tym jednym trolem szamanem, którego proponuję ubić jako pierwszego. Idź dalej - zobaczysz Namiot Limhy, ale zanim wejdziesz, zagadają cię barbarzyńcy, pytając czy nie widziałeś barbarzyńców w towarzystwie kapłanki Auril (chodzi o tych, których ubiłeś na początku Wędrującej Wioski). Możesz z nimi walczyć, lecz postać z umiejętnością blefu może kłamać, mówiąc, że tamtych nie widziała - wówczas barbarzyńcy sobie pójdą.
- Płytki Grób - Jest to grób Kyostyego, będzie on tutaj dopiero po przezjściu przez ciebie całego Upadłego Lasu. Wycięto mu za życia język, więc powiedz temu mu, że po śmierci język nie jest mu już potrzebny do mówienia. Pogadaj z nim, to opowie ci on ważne rzeczy i będziesz mógł z tym pójść do wioski.
- Namiot Limhy - W namiocie Limhy przebywa Limha i ogr Agog. Możesz handlować z Limhą oraz się u niej przespać. Jeżeli jednak pogadasz z nią paladynem, to od razu wyczuje on w niej zło i tylko o tym będzie chciał rozmawiać. Pojawi się chłopiec z wioski i wyjawi brudny sekret Limhy. Rozmowa skończy się tak, że dzieciak ucieknie, a Limha przeteleportuje się na zewnątrz Namiotu. Zajmij się Agogiem, a następnie wyjdź na zewnątrz. Limha przyzwie sobie kilka trolli i śnieżnych wiwern, a ty będziesz musiał wszystkich wykończyć. Tak więc najpierw zabij samą Limhę, potem trolle, a wiwerny zostaw sobie na koniec, zwłaszcza jeśli dysponujesz antidotum.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
a jesli nie ma paladyna w druzynie to co zrobic?
a jesli nie ma paladyna w druzynie to co zrobic?
A to jest dośc proste (choć za pierwszym razem tez byłem w kropce). Jesli chcemy się dowiedziec o tym ze Limha trzyma w namiocie dzieciaki z wioski, musimy odnalezc taką nimfę w srodku lasu i z nią pogadać. Powie nam ona że słyszała jakies dziecięce odgłosy z namiotu Limhy. Potem wystarczy isc tylko na miejsce zbrodni, pogadać z Limhą i ubic wstrętną babę. Powodzenia
A to jest dośc proste (choć za pierwszym razem tez byłem w kropce). Jesli chcemy się dowiedziec o tym ze Limha trzyma w namiocie dzieciaki z wioski, musimy odnalezc taką nimfę w srodku lasu i z nią pogadać. Powie nam ona że słyszała jakies dziecięce odgłosy z namiotu Limhy. Potem wystarczy isc tylko na miejsce zbrodni, pogadać z Limhą i ubic wstrętną babę. Powodzenia
Najlepiej Limhe pociągnąĆ ze zmiennobarwnej kuli, albo z unieruchomienia osoby. W tym momencie nie mamy zadnych problemów z trollami bo rozwalamy ją bez najmniejszego wysiłku.
Najlepiej Limhe pociągnąĆ ze zmiennobarwnej kuli, albo z unieruchomienia osoby. W tym momencie nie mamy zadnych problemów z trollami bo rozwalamy ją bez najmniejszego wysiłku.
To prawda, Limha jest BARDZO podatna na znieruchomienia, grozy czy oplątania... aż mnie samego zgasiło O_o
To prawda, Limha jest BARDZO podatna na znieruchomienia, grozy czy oplątania... aż mnie samego zgasiło O_o
ta nimfa to sama przyjdzie? ;>
ta nimfa to sama przyjdzie? ;>
Stoję przy kamieniach. Prowadzi stąd tylko jedna ścieżka - na południowy-zachód (która wychodzi przy namiocie Limhy). Co mam zrobić ? ;/
Stoję przy kamieniach. Prowadzi stąd tylko jedna ścieżka - na południowy-zachód (która wychodzi przy namiocie Limhy). Co mam zrobić ? ;/
wyjdź i od nowa ta sama droge wtedy beda nowe sciezki
wyjdź i od nowa ta sama droge wtedy beda nowe sciezki
Od razu po znalezieniu czachy w namiocie, powinniście sie domyslic.. zreszta po to jest z lewej strony, ten klawisz z mieczykiem aby go uzywac :) Faajna bitwa, duużo przywołuje. Jak chcemy się trochę pobawić, to polecam zabicie Limhy pod koniec. Na szybką śmierć, to polecam czacho-pulapke(nie pamietam teraz jak sie nazywal ten czar, ale dosk. bedziecie i tak wiedziec o co mi chodzi;) Dobrze schodzi z czaszki, bo az zadaje obrazenie w granicahc 50-60pkt siecznych, zas z kuli ognia raptem 20-30. Na koniec najwyżej dobijamy ją póżniej pociskami i jest gites gites. Na jej przywołańców polecam animacje martwego, cienie, itp. (To sa czarki z Vpzm., nasze potworki niezle siekaja jej przywolance:D)
Od razu po znalezieniu czachy w namiocie, powinniście sie domyslic.. zreszta po to jest z lewej strony, ten klawisz z mieczykiem aby go uzywac :) Faajna bitwa, duużo przywołuje. Jak chcemy się trochę pobawić, to polecam zabicie Limhy pod koniec. Na szybką śmierć, to polecam czacho-pulapke(nie pamietam teraz jak sie nazywal ten czar, ale dosk. bedziecie i tak wiedziec o co mi chodzi;) Dobrze schodzi z czaszki, bo az zadaje obrazenie w granicahc 50-60pkt siecznych, zas z kuli ognia raptem 20-30. Na koniec najwyżej dobijamy ją póżniej pociskami i jest gites gites. Na jej przywołańców polecam animacje martwego, cienie, itp. (To sa czarki z Vpzm., nasze potworki niezle siekaja jej przywolance:D)
Jeszcze jest jeden sposób można pogadać z ogrem w jego języku on nas zaatakuje ,a Limha się przeteleportuje poza namiot
Jeszcze jest jeden sposób można pogadać z ogrem w jego języku on nas zaatakuje ,a Limha się przeteleportuje poza namiot
Jak zabić Szamana Śnieżnych Trolii? jest częściowo odporny na obrażenia sieczne, kłute, ogień, zimno, elektryczność. Da się doprowadzić go na skraj śmierci, ale nie mogę go w żaden sposób dobić (nawet bronią +5 przeciw magicznym istotą, ani wybuchającymi butelkami) Mam drużyne: woj (1 lvl), woj (1 lvl), kapłan (1), czarodziej(3 lvl), czarownik (5 lvl), łotrzyk 9lvl
Jak zabić Szamana Śnieżnych Trolii? jest częściowo odporny na obrażenia sieczne, kłute, ogień, zimno, elektryczność. Da się doprowadzić go na skraj śmierci, ale nie mogę go w żaden sposób dobić (nawet bronią +5 przeciw magicznym istotą, ani wybuchającymi butelkami) Mam drużyne: woj (1 lvl), woj (1 lvl), kapłan (1), czarodziej(3 lvl), czarownik (5 lvl), łotrzyk 9lvl
Dobra już mi się udało. Czarodziej używa kwasowej strzały Melfa (czar 2 poziomu) tuż przed tym jak troll będzie na skraju śmierci. Efekt tego czaru daje obrażenia w kilku następnych rundach nawet gdy troll przejdzie w stan na skraju śmierci, czyli gdy ma jeszcze szczególnie zwiększoną odporność.
Dobra już mi się udało. Czarodziej używa kwasowej strzały Melfa (czar 2 poziomu) tuż przed tym jak troll będzie na skraju śmierci. Efekt tego czaru daje obrażenia w kilku następnych rundach nawet gdy troll przejdzie w stan na skraju śmierci, czyli gdy ma jeszcze szczególnie zwiększoną odporność.
Ten artykuł skomentowano 11 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.