Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Wędrująca Wioska • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Wędrująca Wioska

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: AtheiX
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 31.08.2011


    Na samym początku, jak tylko pójdziesz trochę ścieżką, napotkasz 4-osobowy oddział wroga - 3 barbarzyńców i Aurylitka, który najwyraźniej dowiedział się o twoich poczynaniach w Lodowym Pałacu. Aurylitka, będąca dowódcą tej drużyny najpierw powie, co ma do powiedzenia, a potem rozpocznie się niełatwa walka. Jeżeli jednak Oswald zrobił całej twojej drużynie pełne zbroje płytowe ze skorup żuków kopaczy (kosztuje niestety dużo - 1800 sztuk złota za jedną zbroję), to nikt nie powinien zginąć. Aurylitka będzie się próbowała leczyć, gdy odniesie poważne rany, ale powinna szybko paść, jeżeli skoncentrujesz na niej najsilniejszych wojowników. Na wrogich barbarzyńców przyda się ich własna broń, czyli Barbarzyński Szał.

    Po skończonej walce idź dalej ścieżką - przed wejściem do wioski przywita cię kupiec Nym - drow. Możesz z nim handlować. Zadania zlecać ci będzie Suoma Starsza (przywódczyni wioski). Możesz od niej także nauczyć się pewnych zaklęć. Handlować można też z Tahvo - głównym łowczym.

    Uwaga : jeżeli używając umiejętności Zastraszanie zagrozisz Tahvo, że puścisz Wioskę z dymem, to da on ci za darmo trochę Strzał +2. U Venli - uzdrowicielki - można się przespać oraz kupować mikstury. Możesz też z nią pogadać o mroźnym zielu.

    Skieruj się teraz ścieżką wschodnią - do Namiotu Limhy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    scr
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.06.2007 o 11:11  

    podczas tej poczatkowej walki mozna tez zastraszyc kolesi i jeden pojdzie w ch**j :D

    Gajolek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.06.2007 o 13:43  

    gram w icewind dale 2 ale niewiem gdzie znaleść rug jak jusz uwolnisz dzieci to Sumoe chce rzeby pomib Tavo i czeba temu wodzowi znaleść rug zeby wypełnić zadanie gdzie jest ten ruk i jak go znaleść??

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.06.2007 o 14:09  

    Bez obrazy stary... ale lepiej pomyśl gdzie znajdziesz słownik ortograficzny... no chyba, że to była jakaś perfidna prowokacja :-( , a róg znajdziesz przy zwłokach takiego kolesia w środku lasu.

    pustak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.08.2007 o 13:32  

    Jeden z mieszkańców wioski ma miłosne problemy-jeśli damy mu skórę z wilka to dostaniemy całkiem sporo pd.

    szmytek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.02.2008 o 14:02  

    Taktyka: Czarodziej musi miec conajmniej 10 lvl i 10 czaroznawstwa. Dajemy atut który podwyzsza nam obrazenia od zaklec ognia. Kaplanem rzucamy animacje martwego jesli wyczarujemy lodra zombie to mamy szczescie bo jest odporny na zaklecia ognia itd.zombie idzie pierwszy wszyscy wrogowie sie na niw skupiają. Teraz wystarczy rzucic ognistą kulę. Ja wyciągam go 40+premia, czyli okolo 52


    Powodzenia ;)

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.02.2008 o 11:27  

    autor napisał(a):
    potem rozpocznie się niełatwa walka.



    Niełatwa? Lol! Pajęczyna, Zabójcza Chmura, dwie Ogniste Kule, parę Zmiennobarwnych i po sprawie. Tylko z dystansu naparzamy.

    Azriel
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2008 o 20:26  

    Albo podejsc kims na sneaku - najlepiej zlodziejem na tyle blisko by widziec kaplanke nie zaczyna wtedy gadki - dwie lub w miare mozliwosci trzy fire kulki pod nnogi i zostaje dwoch lub trzech do dobicia ... banalne wrecz :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 9
    Temat: dodatkowego pd
    Dodany: 30.08.2008 o 8:42  

    w tej lokacji jeśli magiem porozmawiamy z małą dziewczynką(nie pamiętam imienia) i nauczymy ją magi to dostaniem dodatkowo pd:)

    Bard
     

    Wędrowiec
    Temat: dodatkowe złotko i miesko
    Dodany: 27.03.2009 o 0:23  

    zastraszamy wszystkie dzieci i zabieramy im po 10 szt złota i racje zywnosciowe.Warto tez kupic od Nyma flakon z dzinem-tak na dalsza czesc gry>Potem go okrasc i mozna go zatuc,nie zepsuje to dalej fabuły bo Isaira i Madae i tak sie zjawia.A fajne fanty ma zdrajca z I czesci .

    kejw
     

    Wędrowiec
    Temat: To prawda, warto u Nyma kup...
    Dodany: 30.08.2010 o 18:39  

    To prawda, warto u Nyma kupić karafkę z dżinnem, ale u nie wszystkich to będzie możliwe. Tylko wtedy gdy mamy kolekcjonerską wersję IWD2 albo w konsoli wpiszemy komendę która to odblokowuje.
    Wtedy używamy tej karafki, wywołujemy dzinna i puszczamy go wolno. W nagrodę dostajemy 3 przedmioty w tym jeden naprawdę unikalny. Naramienniki dające +5 do pancerza. Premia się kumuluje. (HoF)

    grajek
     

    Wędrowiec
    Temat: lol, albo jestem sporo lep...
    Dodany: 04.03.2013 o 17:19  

    lol, albo jestem sporo lepszy od tego co pisal, albo gram na jakims latwiejszym poziomie (hof :-D) ale ta walka na poczatku byla strasznie latwa, z zaklec tylko 2 ogniste strzaly w ta aurylitke i jeden wachlarz kolcow druidem, a tak to w minute rozwalilem wszystkich

    Morrowing
     

    Wędrowiec
    Temat: Warto jest zabić Nym-a po n...
    Dodany: 20.08.2013 o 10:43  

    Warto jest zabić Nym-a po nabyciu karafki z dżinem, i po kupieniu jeszcze innych fajnych przedmiotów. Dlaczego>? Dlatego, że przy jego zwłokach znajdziemy pierścien niewidzialności który jest idealny dla naszego Złodzieja - Zabójcy. Daje to nam drugi cios w plecy, lub bezpieczną ucieczkę. Aaa, i jeszcze jedno od razu po wywołaniu dżina wypuście go na wolność, a najlepszy zestaw broni w podzięce wtedy od niego dostaniemy. Karawasze nie magiczne +5KP !!!



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw