Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Trials of the Luremaster • Dziedziniec • INSIMILION

    Icewind Dale » Solucja


    Dziedziniec

    Działy gier » Icewind Dale » Trials of the Luremaster » Solucja
    Autor: Feryann
    Utworzono: 24.01.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Tuż po przeniesieniu powinniśmy się spodziewać walki ze stadem harpii, które otoczą nas na zamkowym dziedzińcu. Kiedy rozprawimy się z przeciwnikami, udajmy się w stronę bramy wejściowej do zamku [2], koło której spotkamy ducha, który zada nam zagadkę. Mówi ona o oczyszczaczach znajdujących się w czterech wieżach i o nakarmieniu nimi duchów w ich siedzibie. Kwestia czterech wież jest jasna, znajdują się one na rogach warowni, w której przebywamy. Jeśli potrzebujemy uzupełnienia zapasów, możemy udać się do Hobarta [1]. Schody przy wschodnim murze są załamane, lecz to tylko iluzja, więc możemy bez przeszkód wejść na mury. Północna wieża [I] jest siedliskiem królowej harpii i jej sióstr. Możemy dowiedzieć się od niej kilku ciekawych rzeczy, ale i tak musimy ją zabić (ma przy sobie ciekawy hełm). Następnie przestawiamy dźwignię i schodzimy na dół. Tu musimy się wykazać odwagą i wydobyć zwój (oczyszczacz) ze skrzyń. Na wszystkich oprócz jednej są pułapki, więc radzę uważać. W kolejnej wieży [II] znajdujemy grupę poszukiwaczy przygód. Są bardzo głupi i mało rozmowni, gdyż po krótkiej rozmowie atakują nas i zostawiają parę bardzo przydatnych przedmiotów. Tu znowu przekręcamy wajchę i schodzimy na dół, gdzie musimy zabić parę paskud i wyjść zwycięsko ze zwojem. W północno-zachodniej wieży [III] spotkamy zrozpaczonego paladyna, który prosi o zabicie go. To czy to zrobimy zależy tylko od nas. Zabieramy z podłogi symbol Helma, przestawiamy wajchę i lecimy na dół. Tu spotykamy kilka ożywionych zbrój płytowych. Zawijamy zwój i pędzimy do ostatniej wieży [IV]. Tu z kolei musimy wyciąć w pień stado wiwern, przekręcić dźwignę i zejść na dół, gdzie czeka na nas nasz znajomy z kolejną zagadką. Poprawna odpowiedź to "Wiatr". Teraz mamy już komplet oczyszczaczy, pora zrobić z nich użytek. Wchodzimy w drzwi po prawej [3] i robimy co trzeba. Następnie możemy poczytać księgę, z której dowiemy sie paru ciekawostek o tym miejscu. Symbol helma kładziemy w misce i pakujemy się schodami w dół.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 18 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Michaił
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.07.2007 o 22:23  

    Cze, mam mały problem gdy wchodzę do jednej z wież, gdzie jest paladyn który prosi o śmierć, nie mogę otworzyć klapy prowadzącej w dół gdzie jest jeden ze zwojów. O co kaman?pomóżcie!

    overrated
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.08.2007 o 21:46  

    Tam są dwie klapy z tym ze ta po prawej jak wchodzisz jest cały czas zamknięta a ta po lewej się otwiera po przełączeniu dźwigni. Też się trochę z tym pogłowiłem;)Pozdrawiam

    najter
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.08.2007 o 23:58  

    witam, mam problem z komnata nr 3 - przelaczam dzwignie, a zadna z klap sie nie otwiera /slychac jedynie odpowiedni dzwiek/. wyczyscilem wszystkie komnaty i podziemia i utknalem wlasnie w tym miejscu... to czy zabije paladyna czy nie ma znaczenia, nie wiem czy cos zle robie ale szczerze mowiac nie sadze. wczytujac od nowa dodatek i idac najpierw do tejze komnaty sytuacja przedstawia sie identycznie. co robic?

    iwd
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 11:29  

    przesuwam dzwignie ale nie wiem gdzie zejsc na dol :/

    mkm
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.09.2007 o 13:25  

    czy kolejnosc wkladania tych zwojow do sarkofagow ma znaczenie? bo mi te drzwi glowne do zamku za ch*** sie nie chca otworzyc ;( moze ktos mi pomoc?

    Bartaz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.09.2007 o 7:42  

    Tak jak wielu ludzi tutaj nie wiem gdie niby mam zejść... Jeżdże myszką po całej mapie i nic... Przekręcam dźwignie w drugą strone, spie np. 5 dni i znowu jade myszka zeby znalezc te pieprzone schodzy i znowu nic!!!
    PS.
    Jak co to w pozostałych wiezach znalazlem te schody...

    fer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.04.2008 o 1:03  

    u mnie to samo nie ma zadnego zejscia na dol i tak sobie mysle, ze moze to wina ulepszen do gry?bo nie wiem jak wy ale ja sobie owy zainstalowalam hmm

    xhon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.07.2008 o 20:25  

    Heh, ja też tej pierońskiej klapy znaleźć nie mogę... No i jeszcze mam taki problem, że nie jestem w stanie nikogo, z tych wież, ubić. Ehh...

    PirAnka
     

    Wędrowiec
    Temat: mozliwe jest cos takiezo ze...
    Dodany: 25.06.2009 o 21:15  

    mozliwe jest cos takiezo ze jesli przelaczylam ta przekleta dzwignie, nie wiedzialam ze tam bedzie klapa, nie zauwazylam jej i wyszlam, to to przejscie sie zamknie? bo nie moge sie dpstac do podziemi u harpi a wiem ze napewno ja przelaczylam i wyszlam...i teraz nie chce sie otworzyc

    Thail
     

    Wędrowiec
    Temat: Matko jedyna...
    Dodany: 29.07.2009 o 1:24  

    Super... jak zwykle powalone akcje z tymi klapami... Ja nie wiem, czy kiedyś to zostanie naprawione, nawet w "złotych edycjach":-P
    Bo normalnie zakiblowałem sobie drużynę na amen...

    Bodzio
     

    Wędrowiec
    Temat: nie wiem jak inni ale najpi...
    Dodany: 03.09.2009 o 8:17  

    nie wiem jak inni ale najpierw nie moge znalesc schodow w wiezy nr 1. zabilem poszukiwaczy przygod i dzina, przerecilem wajhe a zadnych schodow lub przejscia ni ma ....

    jak ktos wie to niech mnie nakieruje ... bo szukam myszka po mapie i znalesc za chiny nie moge ...

    Bodzio
     

    Wędrowiec
    Temat: w wierzy nr 3 podnioslem sy...
    Dodany: 03.09.2009 o 9:23  

    w wierzy nr 3 podnioslem symbol Helma ale schodow tez nie moge znalesc ...

    naprawde jesli ktos zna polozenie schodow w wierzach niech napisze ...

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: Jest taki koncept że dźwign...
    Dodany: 03.09.2009 o 11:40  

    Jest taki koncept że dźwignia w jednej wieży otwiera schody w innej. Reszta jest na miejscu, polecam być cierpliwym, dodatek ten wymaga dużo myślenia i sprawdzania.

    Bodzio
     

    Wędrowiec
    Temat: no cuz wkoncu znalazlem spo...
    Dodany: 03.09.2009 o 14:55  

    no cuz wkoncu znalazlem spobob na te schody i jest tak jak mowi kolega przedemna ... (zrobilem to niedawno i sam :D ) ale teraz to juz wogle nie wiem o co chodzi ... mam te 4zwoje bohaterow jestem... i gdy wkladam symbol Helma do misy to on znika a na tym kole (mysle ze to przejscie dalej) robi sie idetyczny symbol jak taka dlon ... ale nic dalej sie nie robi ... ani to nie znika ani nic ...
    o co chodzi ?

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: Z tym też miałem problem, n...
    Dodany: 03.09.2009 o 15:49  

    Z tym też miałem problem, nie pamiętam dokładnie jak to było, ale chyba przy tym ołtarzu naciśnij tab bo jest tam przełącznik, czy skrytka.
    Powtarzam chyba, albo jestem w błędzie w ogóle.

    IWD
     

    Wędrowiec
    Temat: to idze tak
    Dodany: 12.01.2010 o 18:07  

    jak włożycie zwój do prawidłowego sarkofagu to po chwili pojawi sie duch który wam podziekuje za uwolnienie czy jakos tak :p wiec trzeba próbowac

    vinks
     

    Wędrowiec
    Temat: Z tymi klapami sprawa przed...
    Dodany: 19.12.2010 o 18:46  

    Z tymi klapami sprawa przedstawia się jakoś tak dźwignia w wieży z poszukiwaczami otwiera klapę w wieży paladyna i.t.d a zejście do krypty znajduje się pod ołtarzem

    Thail
     

    Wędrowiec
    Temat: Problem z klapami wygląda ...
    Dodany: 26.08.2015 o 19:49  

    Problem z klapami wygląda następująco: Kolejność w opisie jest błędna:) Najpierw powinniśmy otworzyć klapę w punkcie IV [jeśli nie, to próbujcie w innych miejscach], następnie kolejne klapy otwierają się już jedna za drugą:) po prostu autor zrobił małego piskusa:)



    Ten artykuł skomentowano 18 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw