Mapa lokacji
Opis miejsc
Stoimy w denerwującym lochu, pełnym stworów z krypty (teleportują członków naszej drużyny, poza tym są słabi), szkieletów strażników, wybuchających szkieletów i Renevantów (z tego co pamiętam to dobijamy je ogniem), Zmór, Duchów, Szkieletów wojowników i paru innych plugawych stworów. A zwykle tam, gdzie nie ma nic do zabicia są pułapki, więc należy mieć się na baczności. W samym centrum znajduje się okrągła komnata [1] z mnóstwem drzmi. Każde drzwi otwiera jeden klucz, a klucze możemy zdobyć w sarkofagach [S], które znajdują się za tymi drzwiami. Nie trzeba jednak panikować, ponieważ możemy skorzystać z przejść ukrytych w ścianach (jest ich mnóstwo). Kiedy wybijemy wszystko co się rusza, zbierzemy wszystko co nie jest przybite do podłogi i otworzymy drzwi, ostatnie wrota, do których nie ma klucza staną przed nami otworem. Wchodzimy, zabijamy, wkładamy zwoje do sarkofagów [2] i wychodzimy. Teraz już możemy wejść do wewnątrz zamczyska i stawić czoło kolejnym wyzwaniom.