Mapa lokacji
Opis miejsc
Na pierwszym poziomie piwnic mamy trzy sposoby przedostania się dalej:
1. Otworzyć drzwi, wejść i wpaść w pułapkę bez odwrotu walcząc z hordą potworów.
2. Pociągnąć za dźwignie po obydwu stronach drzwi i poczekać aż walka ucichnie.
3. Pociągnąć za dźwignie i po kilku chwilach włączyć się do zabawy i podobijać ranne potwory.
Potem wystarczy otworzyć drzwi na końcu i przejść na następny poziom.
Mapa lokacji
Opis miejsc
Na następnym poziomie jest już nieco trudniej. W pierwszej komnacie możemy zobaczyć kraty (po jednej w każdym rogu). Kiedy się do niej zbliżymy otworzy się, i wyjdzie obserwator. Po pokonaniu obserwatorów udajmy się do drzwi [1], które nie mają zamiaru nas przepuścić, dopóki nie znajdziemy się w posiadaniu dwóch głów bez oczu i pary ust nie wydającej dźwięku. Musimy więc zdobyć dwie czaski leżące na końcach dwóch korytarzy [2]. W zachodnim korytarzu musimy zmierzyć się kolejno z dwoma strażnikami, trzema umbrowymi kolosami, trzema wiwernami, trzema neo orogami opryszkami i trzema minotaurami. Potem zostaje już tylko pomieszczenie z trzema strażnikami i sforoswanie zamka w kracie. Czaszka znajduje się w środku. We wschodnich drzwich czeka nas dokładnie to samo, lecz w nieco innej kolejności. Po zdobyciu czaszek drzwi przepuszczą nas i będziemy mogli udać się na następny poziom.
Mapa lokacji
Opis miejsc
Tam zobaczymy drzwi i dźwignię. Kiedy za nią pociągniemy, zobaczymy scenkę, w której drzwi się otwierają, a nasza drużyna w nie wchodzi. Na środku okrągłej komnaty stoi Mistrz Wabienia z kolejną zagadką. Po zakończeniu rozmowy zaatakuje nas mnóstwo oliwkowego szlamu, który jest odporny na wszelką broń i elektryczność, a do tego zatruwa przy trafieniu. Jeśli nie masz przy sobie antidotum, to możesz je znaleźć w skrzynkach w rogach komnaty. Uważaj też na pułapki na środku. Po zlikwidowaniu glutów możesz oczyścić pomieszczenia po bokach, w których jest kilka szlamów i szlamowatych zombie. Te z kolei odporne są na magię i elektryczność. W północnym pokoju znajduje się ukryte przjście [3], które prowadzi do jaskini.