Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Trials of the Luremaster • Piwnice • INSIMILION

    Icewind Dale » Solucja


    Piwnice

    Działy gier » Icewind Dale » Trials of the Luremaster » Solucja
    Autor: Feryann
    Utworzono: 24.01.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008

    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Na pierwszym poziomie piwnic mamy trzy sposoby przedostania się dalej:
    1. Otworzyć drzwi, wejść i wpaść w pułapkę bez odwrotu walcząc z hordą potworów.
    2. Pociągnąć za dźwignie po obydwu stronach drzwi i poczekać aż walka ucichnie.
    3. Pociągnąć za dźwignie i po kilku chwilach włączyć się do zabawy i podobijać ranne potwory.
    Potem wystarczy otworzyć drzwi na końcu i przejść na następny poziom.


    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Na następnym poziomie jest już nieco trudniej. W pierwszej komnacie możemy zobaczyć kraty (po jednej w każdym rogu). Kiedy się do niej zbliżymy otworzy się, i wyjdzie obserwator. Po pokonaniu obserwatorów udajmy się do drzwi [1], które nie mają zamiaru nas przepuścić, dopóki nie znajdziemy się w posiadaniu dwóch głów bez oczu i pary ust nie wydającej dźwięku. Musimy więc zdobyć dwie czaski leżące na końcach dwóch korytarzy [2]. W zachodnim korytarzu musimy zmierzyć się kolejno z dwoma strażnikami, trzema umbrowymi kolosami, trzema wiwernami, trzema neo orogami opryszkami i trzema minotaurami. Potem zostaje już tylko pomieszczenie z trzema strażnikami i sforoswanie zamka w kracie. Czaszka znajduje się w środku. We wschodnich drzwich czeka nas dokładnie to samo, lecz w nieco innej kolejności. Po zdobyciu czaszek drzwi przepuszczą nas i będziemy mogli udać się na następny poziom.


    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    Tam zobaczymy drzwi i dźwignię. Kiedy za nią pociągniemy, zobaczymy scenkę, w której drzwi się otwierają, a nasza drużyna w nie wchodzi. Na środku okrągłej komnaty stoi Mistrz Wabienia z kolejną zagadką. Po zakończeniu rozmowy zaatakuje nas mnóstwo oliwkowego szlamu, który jest odporny na wszelką broń i elektryczność, a do tego zatruwa przy trafieniu. Jeśli nie masz przy sobie antidotum, to możesz je znaleźć w skrzynkach w rogach komnaty. Uważaj też na pułapki na środku. Po zlikwidowaniu glutów możesz oczyścić pomieszczenia po bokach, w których jest kilka szlamów i szlamowatych zombie. Te z kolei odporne są na magię i elektryczność. W północnym pokoju znajduje się ukryte przjście [3], które prowadzi do jaskini.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Ań.
     

    Wędrowiec
    Temat: proste i przyjemne lokacje ...
    Dodany: 16.07.2010 o 1:30  

    proste i przyjemne lokacje ; )

    Cyrkiel
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy proste to nie wiem :POb...
    Dodany: 23.05.2015 o 22:14  

    Czy proste to nie wiem :P
    Obserwator potrafi na starcie juz zmienić w kamień a widmowi strażnicy słabi nie sa.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw