Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Serce Zimy • Solucja • INSIMILION

    Icewind Dale


    Solucja

    Działy gier » Icewind Dale » Serce Zimy
    Autor: Thufir
    Utworzono: 11.02.2002
    Aktualizacja: 04.08.2008

    Samotna Knieja

    Na początku "zwiedź" całą wioskę. Od dziewczynki przy moście dowiesz się, że jej brat wpadł do studni. Idź do jej ojca, który mieszka w północnej części wioski. Powie ci że nie ma syna, a dziewczynka go okłamała. Wspomni także o ich trudnej sytuacji rodzinnej. W jego domu znajdziesz dobre buty. Wróć do dziewczynki i wypytaj ją o to co robi. Powie ci o sekrecie karczmarza. Udaj się do knajpy i odszukaj wielkie lustro. Za nim jest skrytka. Pomów o tym z barmanem, a uzyskasz dostęp do jego sklepu. Porozmawiaj jeszcze z pijanym bardem Mardaughiem, a poprosi cię o Lodową Różę. W jadłodajni jest jeszcze matka dziewczynki. Wytłumacz, ze musi wrócić do domu. Teraz pomów z dziewczynką, a sama wróci. Została jeszcze świątynia. Kapłan powie ci, że ma pracę dla ojca dziewczynki. Powiedz mu o tym. Teraz wejdź do wielkiego budynku za knajpą. Na drugim piętrze jest radny Samotnej Knieji. Pomów z nim o wszystkim. Teraz udaj się do Obozu Barbarzyńców.

    Obóz Barbarzyńców

    Poproś strażnika o audiencję u Wylfdena. Zaprowadzą cię do niego. Porozmawiaj z nim o wszystkim i wypytaj o co się da. Dowiesz się o zabójcy, później zapytaj o to przywódcę Samotnej Knieji. Każe wygnać Hjolldera (tego co poprosił o pomoc). Na zewnątrz zaatakują cię Barbarzyńcy. Później gdy tu wrócisz będziesz musiał odnaleźć Hjolldera przed bramą. Następnie udać się do Wylfdena i znaleźć go za pomocą lustra. Skieruj się do miasta i pogadaj z chłopakiem na nabrzeżu. Zawiezie cię na Wyspę grobów.

    Wyspa Grobów

    To jedna z lepszych lokacji w HoW. Na zewnątrz trzeba zniszczyć Zmory Kurhanów, Duchy Szamanów i Topielców. Spotkasz tu także kilka duchów szamanów proszących Cię o odejście z wyspy. Możesz ich zabić lub obiecać, że pójdziesz. Tak samo można zrobić z niedźwiedziem w środku mapy. Na południowym-zachodzie wyspy jest zrujnowana wieża. Mieszka w niej mag sprzedający różne (niekiedy ciekawe) przedmioty. Jeśli odkryłeś całą wyspę, zejdź jednym z przejść do Podziemi. W ich wschodniej części spotkasz Jątrzące Myśli. Pogadaj z nim, po czym rzuć czar "Kontakt z inna sferą". Jeśli go nie posiadasz to zostaw go w spokoju. Zapytaj się ducha o imię demona. A potem powiedz to Jątrzącemu. Stanie się potężną zbroją.
    Jest tu także kilka innych grobowców do przeszukania. Przydało by się też ukatrupić Lamentujące Dziewice.
    Grobowiec Wylfdena jest w południowo-zachodniej części. Wyjmij z niego Insygnia i wyjdź na zewnątrz wyjściem w północno- zachodnim narożniku. Na małej wysepce spotkasz Hjolldera. Pokaż mu Insygnia. Wyśle cię do Posępnego Mrozu. Wróć się teraz do Samotnej Knieji.

    Posępny Mróz

    Na zewnątrz tej lokacji spotkasz wszelkiej maści stworzenia lodowe; Trolle, Wilki, Olbrzymy itd.
    We wschodniej części znajdziesz puklerz, weź go. Wejście jest w północno-zachodnim narożniku. Na pierwszym poziomie spotkasz wielkie robaki. Przejdź przez ten poziom, a na jego końcu spotkasz Tiernona. Jest on niewidomym, ale świetnym kowalem. Możesz u niego kupić parę rzeczy. Ulepszy, także puklerz, który znalazłeś oraz Naprawiony Miecz Aihonena z Easthaven. Wykuje też dla ciebie lustro oraz Lodową Różę, o którą prosił Mardaugh. Na drugim poziomie spotkasz Lodowe Golemy. Na końcu poziomu, lustro otworzy przejście, gdzie spotkasz Wieszczkę. Powie ci co masz robić. Wróć do Obozu Barbarzyńców i odszukaj przed bramą Hjolldera. Poproś o audiencję i każ Wylfdenowi obejrzeć lustro. Nie obejdzie się bez kilku trupów i na końcu trzeba będzie wybić wszystkich Barbarzyńców z klanu Wielkiego Gada. W budynku i na zewnątrz wybij wszystkich i przeszukaj skrzynie. Potem porozmawiaj z kolesiem stojącym na zewnątrz budynku, w którym był Wylfden. Zawiezie cię nad Morze Ruchomego Lodu.

    Morze Ruchomego Lodu

    Na zewnątrz tej lokacji jest trochę stworów lodowych. W północnej części wyspy (a raczej lodowca) jest brama. Zabij golemy, a otworzy się. Pierwszy poziom jest dosyć mały i łatwy. Pozbądź się wszystkich i wejdź dalej. Tu będzie o wiele trudniej. Cała "kupa" przeciwników. Przeszukuj szkielety - są tam przedmioty. Na środku leży szkielet smoka. Wyjście z tej lokacji jest na południowym zachodzie. Jest tam kapłanką Sahuaginow. W następnej lokacji jest pełno Sahuaginów i innych stworów. Wybij wszystkich i zniszcz jajo smoka. Wejście do komnaty Icasaracht jest w północno - wschodniej części. Przeszukaj skrzynie, a znajdziesz dobre przedmioty. W następnej komnacie jest Icasaracht. Ma dobrą osłonę, ale sama nie jest trudna do pokonania. Gdy ją zabijesz musisz zniszczyć klejnot Icasaracht.
    Jak będzie po wszystkim to wyjdź przez drzwi w tej komnacie (ale nie te którymi wszedłeś).





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    dashi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.06.2008 o 4:30  

    pradopodobnie trzeba pogadać postacią z odpowiednią charyzmą żeby pojawiła się taka opcja dialogowa -żeby wracała do domu bo rodzinka ją potrzebuje...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 9
    Temat: dodatkowe pd w posępnym mrozie u Tiernona
    Dodany: 02.09.2008 o 10:25  

    wystarczy porozmawiać z Tiermonem krasnalem(drowem)
    oprócz tego że będzie mógł wykuć dla nas młot mrozu to w trakcie dalszej konwersacji z nim okryjemy że jest on "zaginionym" z jakiegoś plemienia krasnali, za to odkrycie dostaniemy PD- PRZYPOMINAM DOSTANIEMY PD TYLKO WTEDY GDY KRASNAL Z NASZEJ DRUŻYNY Z NIM POGADA!!

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 118
    Temat: Wyspa grobów na super hardz...
    Dodany: 24.03.2009 o 14:46  

    Wyspa grobów na super hardzie jest niesamowicie przegiętą lokacją. Wybiłem grupę wrogów składającą się z niesamowitej ilości topielców i lamentujących dziewic, w teorii powinna z niej zostac jedna dziewica i 1 topielec, uciekłem na tyle, żeby zakryła ich mgła wojny (żeby podreperować te nędzne resztki zdrowia, które zostały mojej drużynie) i co się dzieje? W miejscu, w którym stoje pojawiają się nagle kolejne 2 dziewice i zadają mi tymi swoimi krzykami wręcz szalone ilości obrażeń, pół drużyny szlag trafił, ale ok poradziłem sobie i co widze? Grupa pościgowa 1 dziewicy i topielca cudownie rozmnożyła się do 3 topielców i 2 dziewic....bosko...

    Omer
     

    Wędrowiec
    Temat: Ciekawostka dotycząca mieczyka Aihonena.
    Dodany: 07.05.2009 o 16:10  

    Ten Krasnolud w posępnym Mrozie może nam go ulepszyć wystarczy go mieć przy sobie, ale trzeba ukończyć podstawową wersję i zacząć dodatek od nowa.

    Oczywiście miecz dostajemy w Easthaven (po powrocie) tam gdzie na samym początku spotkaliśmy tą syrenę.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Bardzo dobry dodatek tylko ...
    Dodany: 07.07.2009 o 23:02  

    Bardzo dobry dodatek tylko że krótki

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: pytanie
    Dodany: 11.08.2009 o 19:31  

    w gospodzie znajduje się niziołek który przeniesie nas do dodatku TotL. Jak już wykonamy wszystkie zadania i wybije wszystkich to w tronie jest pierścień. Biorę go i chcę wrócić do dodatku serce zimy, Ale nie mogę a tego niziołka też nie ma. Czy wie ktoś jak to zrobić żebym mógł wrócić serce zimy

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: Oberżystę można okraść z pi...
    Dodany: 30.09.2010 o 15:37  

    Oberżystę można okraść z pierścienia większej odporności: +2KP, 25% na bronoie obuchowe i 3% odp na magie
    No to dupaa... naszyjnika już nie dostanę, bo wilkołaka zabiłe. Zastanawiałem się co jest z tym nie tak.

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: Tiernon ma przy sobie tzw. ...
    Dodany: 26.04.2011 o 12:57  

    Tiernon ma przy sobie tzw. Kamienne palenisko Tiernona - można je ukraść. Okazuje się, że krasnolud może i jest ślepy, ale inne zmysły ma całkiem czułe. Otóż od razu zorientuje się, że go okradliśmy i rzuci tekstem, że trzeba było tylko poprosić. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej i później nie było mi tak głupio...

    Yoker
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli rozpocząłem dodate...
    Dodany: 02.09.2022 o 16:00  

    Jeśli rozpocząłem dodatek w trakcie gry po jego ukończeniu wrócę do Kuldahar?



    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw