Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Funhouse • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Funhouse

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 7 » Solucja
    Autor: Shiris
    Utworzono: 18.10.2013
    Aktualizacja: 18.10.2013

    Drzwi otwieramy kupioną przed chwilą Nose. Wszystkie drzwi są pozamykane, należy je wyłamywać. W najbardziej na północ wysuniętym pomieszczeniu od strony wschodniej znajdziemy Bo, a w północno-zachodnim – piramidkę. Zabieramy oba przedmioty i wchodzimy do centralnego pomieszczenia, gdzie są schody wiodące do podziemi.

    Idziemy przed siebie, by w pierwszym pomieszczeniu znaleźć huśtawkę. Do jednego z jej końców mocujemy piramidę. Korzystamy ze schodów, by na następnym piętrze znaleźć przycisk otwierający ukryte przejście. Znajdziemy tam Spool Handle. Tuż koło schodów była korba, do której przyczepiamy znalezisko. Wchodzimy po drabinie i w ślepym zaułku znajdujemy klucz. Dzięki niemu w nasze ręce wpada znajdująca się za zamkniętymi wrotami skrzynia, a w niej – Rubber Band. Zabieramy ją i mocujemy przy drzwiach z dwoma dźwigniami. Teraz wracamy do huśtawki. Wypijamy Featherweight i wskakujemy na huśtawkę, która przerzuci nas wyżej.

    Schodzimy po znajdującej się tuż nieopodal nas drabinie. Następnie idziemy na południe, potem na wschód i korzystamy z kolejnej drabiny. Znajdziemy się na niedużym poziomie, w którym obie drogi prowadzą nad wodę. Nas interesuje wschodni korytarz. Wskakujemy do wody zaraz przy północnej ścianie i tuż za nią znajdujemy wejście. Na końcu korytarza jest kolejny niezbędny nam przedmiot – Bar and Rope. Wracamy na poprzedni poziom i wchodzimy do pierwszego mijanego po drodze pomieszczenia, by odnaleźć w nim Painted Ball. Następnie schodzimy po drabinie do wcześniejszej lokacji. Musimy teraz obejść cały poziom, by znaleźć korytarz okrążający go od wschodu na południe i zachód. Znajdziemy dzięki temu zejście.

    Tu radzę zapisać grę, a Painted Ball dać tej postaci, która ma największą umiejętność Throwing. Dochodzimy do tarczy i rzucamy. Jeśli pojawi się komunikat „Bull’s Eye”, oznacza to trafienie. Dlaczego kazałam zapisać grę? Po pierwsze, jeśli nie trafimy, musimy schodzić na dół po piłkę. Po drugie, trafianie jest tu mocno losowe, nawet postać o wysoki wskaźniku może chybić kilka razy, a postać z miernymi umiejętnościami – trafić od razu. W końcu ta lokacja nazywa się Funhouse nie bez przyczyny… Wracamy na poprzedni poziom i robimy obchód, gdyż interesujące nas przejście znajduje się dokładnie po drugiej stronie ściany naprzeciwko której było zejście, z którego korzystaliśmy teraz. Wskakujemy do środka i lądujemy w nowej okolicy.

    W środku poziomu jest wielki zbiornik z wodą, a wokół niego są dźwignie. Zabawa polega na tym, aby tak ustawić dźwignie, by pewna maszyneria zaczęła działać. Jak to zrobić? Obchodzimy zbiornik dookoła i docieramy do najdalej położonego korytarza z dźwignią. Jej nie ruszamy. Cofamy się lekko, schodzimy po schodach i idziemy tak długo, aż znajdziemy kolejną dźwignię. Ją przestawiamy. Wracamy na poziom z wodą i idziemy na zachód. Znajdującej się tu dźwigni nie dotykamy. Kierując się dalej na zachód dojdziemy do schodów, które doprowadzą nas do zbiornika otoczonego przez dwie dźwignie. Pierwszą, bliższą, zostawiamy w spokoju, a drugą, dalszą przesuwamy. To tyle, jeśli chodzi o dźwignie. Aby już skończyć z tym poziomem, kierujemy się na południe, docieramy do znajdującego się tam zejścia i przy nim montujemy Bar and Rope. Załatwiwszy to, idziemy na zachód i korzystając ze znajdującego się tam korytarza docieramy do maszyny, która przeniesie nas dalej. Po lądowaniu idziemy na północny wschód, skręcamy w pierwszy korytarz na południu i dajemy się ponieść nurtowi wody.

    Dzięki zamontowanej przed chwilą linie wylądujemy tam, gdzie trzeba. Idziemy teraz przed siebie i na końcu korytarza znajdujemy Black Ball, kolejny niezbędny nam przedmiot. Wracamy do liny i po niej wchodzimy wyżej. Znajdziemy się w miejscu, w którym wcześniej ją zamontowaliśmy. Idziemy do maszyny, która znowu nas przerzuca, ale tym razem nie wchodzimy do wodnej ślizgawki, tylko skręcamy w następny korytarz, korzystamy z drabiny i idziemy na południe, gdzie wkładamy w dziurę w ścianie Bo, znalezione jeszcze na powierzchni. Wracamy, znowu korzystamy z drabiny i tym razem idziemy aż do końca korytarza. Znajdziemy tutaj dziwne urządzenie, w które wkładamy Black Ball. Wracamy do wody i wskakujemy do niej, by znowu dać się ponieść ślizgowi. Idziemy w okolice miejsca, gdzie znaleźliśmy Black Ball. Jeśli wszystko zostało zrobione tak, jak to wyżej opisałam, to wylądujemy w nowej lokacji.

    Przed nami końcówka Funhouse. Idziemy przed siebie i korzystamy ze schodów. Idąc na północ dotrzemy do kolejnych schodów. Znajdziemy się na kolejnym poziomie. W niszy na północ od nas jest zagadka z włóczniami. Jej rozwiązanie to 5,3,4,2,6,1. Otworzy nam to drzwi do pomieszczenia ze skrzynią. Zabieramy z niej mapę i wracamy piętro niżej. Tam kierujemy się na południowy wschód, przesuwamy dźwignię i znajdujemy wyjście z Funhouse.

    Znajdziemy się w lesie. Kierujemy się na południe, potem na zachód, i znowu na południe, by dość do kolejnej lokacji. Tutaj po kilku krokach trzeba się będzie wspiąć. Dzięki temu trafimy do następnego etapu naszej podróży.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw