Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Giant’s Cave • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Giant’s Cave

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 7 » Solucja
    Autor: Shiris
    Utworzono: 18.10.2013
    Aktualizacja: 18.10.2013

    To jedna z najmniejszych i najprostszych lokacji w tej grze. Idziemy w północno-wschodni róg mapy, a potem na południe. Tam otwieramy sobie przejście dźwignią i docieramy do siedziby smoka o imieniu Spot. Pokonujemy go, a z jego legowiska zabieramy przeklęty hełm nekromanty. Następnie udajmy się w południową część jaskini, przepływamy przez wodę, na drugim brzegu idziemy na zachód, by znowu znaleźć się nad wodą. Naprzeciwko nas jest kwadrat, na który trzeba dopłynąć. Zabieramy rosnący tam kwiat. To wszystko, co było tu do zrobienia.

    Wracamy do miejsca, w którym wyszliśmy z Funhouse i kierujemy się na południowy wschód. Musimy odnaleźć teraz cztery fragmenty bluszczu (Vine). Zdobywamy je w ten sposób, że podchodzimy do ściany, przy której pojawia się propozycja wejścia po bluszczu, wspinamy się, a bluszcz się zrywa i zostaje w naszych rękach. Pierwszy kawałek znajdziemy idąc na wschód, dwa kolejne znajdują się na północnym krańcu tego lasu, a czwarty – nieco na wschód od niego (choć trzeba oczywiście obejść wszystko dookoła). Mając je, idziemy na południe, gdzie znajdziemy ścianę, po której nie da się zejść normalnie. Łączymy ze sobą wszystkie cztery fragmenty bluszczu i gotowej całości używamy jako przedmiotu. Tutaj ostrzegam – przy wchodzeniu/schodzeniu zawsze najlepiej jest najpierw zapisać grę, bo upadek oznacza śmierć.

    W nowym fragmencie lasu kierujemy się najpierw na zachód, potem na południe, a następnie na wschód, gdzie znajdziemy sporą polankę. Należy najpierw udać się tam w dzień – na jej środku pojawi się kruk. Idziemy na zachód i tu odpoczywamy tak długo, aż nadejdzie noc. Następnie zakładamy jednej z postaci hełm nekromanty i wracamy na polankę. Trzeba obejść miejsce, w którym widzieliśmy kruka ruchem odwrotnym do wskazówek zegara. W ten sposób spotkamy cztery wiedźmy i poznamy ich imiona. Dopiero wtedy znowu wchodzimy na środek, by odnaleźć piątą. Zrobiwszy to wracamy do liny zrobionej z bluszczu, wspinamy się po niej na górę i kierujemy w północno-wschodni róg, by odwiedzić siedzibę wiedźm.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw