Mając całą niezbędną wiedzę, możemy ponownie spróbować wejść do Land of Dreams. Na powitanie odpowiadamy „Inner Dreams”, a potem „Walk the land of the living dead”. Przed nami teraz trochę wchodzenia i schodzenia po drabinach, nic specjalnie skomplikowanego. Musimy tu zdobyć Pipe i Pastille (oba w podziemnych częściach). Dopiero gdy je zdobędziemy otworzy się przed nami przejście w ostatniej, podziemnej lokacji – wcześniej będzie tam ściana. Mając oba te przedmioty wchodzimy do czarnych wrót.
Po wejściu powita nas dłuższa scenka, a gdy zrobimy krok do przodu – zacznie się kolejna. Będzie to trwać w kółko dopóki nie połączymy obydwu zdobytych przed chwilą przedmiotów i nie użyjemy ich. Po chwili pojawi się postać i spyta nas o wybór – każdy z nich oznacza podniesienie drużynie jednego współczynnika o jeden. Po tej scenie wydostaniemy się na zewnątrz. Idziemy do siedziby Xhenga i odpowiadamy na jego pytanie. Odpowiedzi już poznaliśmy, są to: „Be thankful he that hath an ear” albo „Slay not he that cannot hear”. Zabieramy wszystko ze skrzyni w pomieszczeniu obok i możemy opuścić Munkharamę tym samym wejściem, którym niedawno wróciliśmy. Teraz jednak idziemy w drugą stronę, cały czas drogą, aż dojdziemy do miasta zamieszkałego przez Umpani.
Po wejściu powita nas dłuższa scenka, a gdy zrobimy krok do przodu – zacznie się kolejna. Będzie to trwać w kółko dopóki nie połączymy obydwu zdobytych przed chwilą przedmiotów i nie użyjemy ich. Po chwili pojawi się postać i spyta nas o wybór – każdy z nich oznacza podniesienie drużynie jednego współczynnika o jeden. Po tej scenie wydostaniemy się na zewnątrz. Idziemy do siedziby Xhenga i odpowiadamy na jego pytanie. Odpowiedzi już poznaliśmy, są to: „Be thankful he that hath an ear” albo „Slay not he that cannot hear”. Zabieramy wszystko ze skrzyni w pomieszczeniu obok i możemy opuścić Munkharamę tym samym wejściem, którym niedawno wróciliśmy. Teraz jednak idziemy w drugą stronę, cały czas drogą, aż dojdziemy do miasta zamieszkałego przez Umpani.