Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Orkogre • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Orkogre

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 7 » Solucja
    Autor: Shiris
    Utworzono: 18.10.2013
    Aktualizacja: 18.10.2013

    To kolejna lokacja, którą warto samemu dokładnie spenetrować, nabijając sobie doświadczenie. Opiszę tu zatem jedynie najkrótszą drogę przejścia. Idziemy przed siebie, schodzimy na poziom drugi, mijamy cele i docieramy do poziomu trzeciego. Są tu dwa pomieszczenia, na straży każdego stoi losowa ilość silnych przeciwników. Po ich pokonaniu zdobywamy Armory Key i Crown Key. Dzięki Armory Key otwieramy wrota do zbrojowni po środku tego poziomu. Warto pozbierać wszystko, co się tu wala. W jednym z zaułków znajdziemy Munk Innards, których koniecznie trzeba zabrać co najmniej jedną sztukę.

    Wracamy na poziom pierwszy. Idziemy na północ i otwieramy bramę przy pomocy Crown Key. Po pewnym czasie dojdziemy do szeregu pomieszczeń, gdzie przejścia należy uaktywniać naciskając guziki. Za nimi znajduje się dalszy korytarz. W ten sposób powinniśmy dojść do broniącej przejścia kraty. Obok jest małe pomieszczenie, w którym siedzi małpa. Użycie bananów sprawi, że droga stanie przed nami otworem. Spotkamy króla Gornów, któremu należy przekazać wiadomość od więźnia, któremu pomogliśmy w New City. Król podziękuje i dam nam klucz. Na północny zachód od komnaty króla są schody wiodące na drugi poziom.

    Tutaj znajdziemy wiele przedmiotów. Niezbędne są nam Polished Plate i Bone Combs and Brushes. W skrzyni za kratą jest mapa świątyni. Może się zdarzyć, że jej tam nie będzie – spokojnie, to jeszcze nie powód do paniki. Wracamy na poziom 1. Pewnie zapadło wam w pamięć, że w pewnym miejscu padała wzmianka o krwi na podłodze. Wracamy tam i oglądamy wszystko, następnie ustawiamy się twarzą w kierunku południowym i używamy Polished Plate. Dzięki temu nowe przejście staje przed nami otworem. W środku znajdziemy przycisk, który otworzy drzwi do kolejnej komnaty. Znajdziemy tu Ring of Steel Key i kartkę, z której dowiemy się, że „Prison is the Key”.

    Idziemy na drugi poziom. Cel jest sześć. W środkowej górnej jest przycisk, który uruchamia wejście we wschodniej dolnej. Tu z kolei jest dźwignia, która otwiera zapadnię w zachodniej górnej. Idziemy tam, ale wcześniej rzucamy na siebie czar Levitate, o ile taki mamy. Przy okazji, to dobry moment, by wrócić do New City, sprzedać nasze znaleziska i kupić trochę nowego ekwipunku. Warto też nabić sobie trochę poziomów doświadczenia – chodzi o to, że nasz mag MUSI mieć czar „Air Pocket”, a kapłanowi bardzo się przyda „Enchanted Blade”. Dopiero mając te czary możemy zeskoczyć lub sfrunąć do dziury.

    Wylądujemy na trzecim poziomie, w niezbyt skomplikowanym labiryncie, gdzie dość szybko znajdziemy drabinę na wyższe piętro. Po wejściu tam i dotarciu do bramy rzucamy na siebie wszystkie czary wsparcia, bo czeka nas pierwszy poważny boss w tej grze – Guardian. Jak najszybciej rzucamy „Air Pocket” i powtarzamy co jakiś czas – to jedyny w miarę pewnym sposób zabezpieczenia przed pewną śmiercią, która nas czeka, gdy Guardian zastosuje uduszenie. Po jego pokonaniu zapisujemy natychmiast grę, bo to jeszcze nie koniec. Po wejściu do komnaty obok atakuje nas losowa ilość Spectre Raven. Ptaszydła narzucają nam dużo nieprzyjemnych statusów. Jeśli kapłan posiadan czar odegnania zmarłych, to jest szansa, że podziała on na te kruki. Zbieramy wszystko co się da z okolicy, koniecznie zaś Bonsai Tree i nowy klucz. Dzięki niemu, po powrocie na poziom pierwszy możemy skorzystać z uzdrawiającego źródełka. To wszystko, co było do załatwienia w tym miejscu. Wracamy tam, skąd przyszliśmy.
     



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw