Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Inne gry • Sky City (I) • INSIMILION

    Inne gry » Solucja


    Sky City (I)

    Działy gier » Inne gry » Wizardry 7 » Solucja
    Autor: Shiris
    Utworzono: 18.10.2013
    Aktualizacja: 18.10.2013

    Koniecznie zapisujemy grę po wejściu tutaj w zapasowym pliku. To jednak z najbardziej denerwujących lokacji w „Wizardry VII”, przy skrajnym pechu można się tu nawet zaciąć na amen. Aby tego uniknąć, opiszę bardzo szczegółowo jej przechodzenie.

    Najpierw robimy cztery kroki na południe, jeden na zachód, jeden na południe, dwa na wschód, jeden na północ, jeden na wschód, dwa na północ, jeden na wschód, jeden na południe, dwa na wschód, dwa na południe, jeden na zachód, jeden na południe, jeden na wschód i jeden na południe. Dalej idziemy na wschód i na północ, by dotrzeć do siedziby królowej. Gdy ją spotkamy, najpierw dajemy jej Halzoid Banner, a następnie kupujmy od niej dwie Credit Card. Opuszczamy jej siedzibę północno-wschodnim wyjściem. Czas na wspominane przez nią próby.

    Pierwsza próba polega na odpowiedzi na pytanie zadane przez posąg. Brzmi ona „Phoonzang”. Druga polega na wciskaniu przycisków we właściwej kolejności. Wygląda ona następująco: pyramid, cross, serpent, dragon, wand, skull, gate and star. Trzecia to starcie z bardzo silnym robotem. Po jej zaliczeniu dotrzemy do miejsca, w którym znajduje się statek kosmiczny. Gdy pojawi się opcja, mówimy „Phoonzang”, a potem obszukujemy statek, za każdym razem odpowiadając „Yes”, aż nic już nie będzie. Wracamy do punktu startowego.

    Z miejsca, w którym się pojawiliśmy w Sky City robimy dwa krok na południe, następnie dwa na zachód. Idziemy do góry aż dojdziemy do ściany. Potem robimy krok na zachód i krok na północ. Znajdziemy tu duży budynek o nazwie Hall of Preservation. Używając jednej z Credit Card wchodzimy do środka, nie zwracając na razie uwagi na zawartość poszczególnych sal. Wychodzimy drugą stroną i ze skrzyni zabieramy Storage Key.

    Wychodzimy z budynku i kierujemy się na zachód, idąc wzdłuż jego południowej ściany. Zatrzymujemy się przy ostatniej niszy i idziemy cały czas na południe. Otwieramy sobie drzwi przy pomocy Storage Key. Obchodzimy budynek i kierujemy się do jego północno-wschodniej części. Tu znajdziemy teleporter, tu przerzuci nas na drugą stronę ściany. Robimy jeden krok na północ, jeden na wschód, po czym idziemy do kapliczki, z której zabieramy Light Key. Cofamy się na południe i idziemy jeden krok na wschód, jeden na południe, jeden na wschód, na południe aż do ściany, znowu jeden na wschód, jeden na południe, do ściany na wschód i docieramy do budynku, z którego łatwo znajdziemy drogę powrotną. Po raz kolejny wracamy do punktu startowego, a stamtąd idziemy do Hall of Preservation. W środku budynku są cztery pomieszczenia. Żadne z nich nie ma drzwi, ale wejścia do nich broni bariera. Za każdymi jest jakaś cenna broń. Key of Light otworzy tylko jedno z tych pomieszczeń i zaraz zniknie, dlatego lepiej zapisać grę i sprawdzić zawartość każdego pokoju. Ja zabrałam stąd miecz świetlny, który oddał mi wielkie przysługi podczas ostatnich walk w tej grze. Jeśli wybrana broń wymaga dodatkowych magazynków, możemy je kupić od królowej.

    Załatwiwszy to, wracamy do jaskini, a tam – na naszą łódkę. Wsiadamy na pokład i płyniemy na mijany już wcześniej archipelag trzech wysepek.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw