Lionheart » Solucja
Zadania dla Dzierżycieli
Dołączenie do tej tajemnej kasty może sprawić znaczne problemy, a to dlatego, że są doskonale ukryci. Aby do nich dołączyć musisz porozmawiać z Signorem Leo o mniejszych ugrupowaniach, a dokładniej o czarodziejach. Następnie spytaj o kogoś kto mógłby zorganizować z nimi spotkanie, odeśle cię do Quinna (Dzielnica Bram – budynek [16]). Zielarz, aby się upewnić czy dysponujesz odpowiednimi umiejętnościami, każe ci dotknąć księgi obok niego. Dotknij księgi, a dostaniesz Talizman Dzierżyciela, który odkrywa tajemne przejście w Dzielnicy Bram [10]. Za odnalezienie ich siedziby dostaniesz 150 PD.
Zadania
1. Stwórz Różdżkę Ducha
Twoim pierwszym zadaniem będzie stworzenie własnej różdżki. Potrzebne do tego jest Ciemne Drewno, które w okolicy ma tylko drwal Felipe. Musisz pójść do El Bosque i porozmawiać z drwalem [3]. Okazało się, że jaskinia, w której jest drewno, nawiedzili nieumarli. Musisz wejść do jaskini [2] i powybijać wszystkich nieproszonych gości. Jeśli cała jaskinia będzie czysta to wróć po drewno do Felipe. Wróć teraz do Cedrika, który da ci 300 PD, Różdżkę Ducha i zleci kolejne zadanie. Warto wspomnieć, że od tej chwili Quinn udostępni ci specjalne towary dla Dzierżycieli.
2. Zwiąż Ducha ze swoją różdżką
Musisz odszukać Galileusza, który jest w Niższych Lochach Inkwizycji możesz się tam dostać przez teleport z La Calle Perdida [8], pieszo przez Dzielnicę Świątyń [10], lub [11]. Miń Inkwizytora Raphaela i zejdź niżej, będziesz w Lochach Inkwizycji.
Otwórz skrzynie oznaczoną numerem [7] i wyciągnij z niej Berło Lochów. Wyposażony w powyższe berło idź do krzyża w [16] i zniszcz go. W ten sposób magiczna bariera zostanie usunięta i otworzy ci przejście dalej, jednakże żeby nie było za łatwo zaatakują cię więźniowie. Zabij ich i zniszcz kolejny krzyż, aby dostać się do Niższych Lochów Inkwizycji [17].
Galileusz jest w celi w [3]. Porozmawiaj z nim, a rzuci na ciebie zaklęcia, które umożliwią ci widzenie duchów (300 PD). Duch został ukryty w Obserwatorium [14] w Dzielnicy Świątynnej. Powiedz strażnikowi, że prowadzisz śledztwo i wejdź do środka. Użyj globusa pośrodku, a uwolnisz ducha i zyskasz 100 PD. Wróć do Cedrika, który mianuje cię Uczniem Dzierżycieli i da 550 PD i ostatnie zadanie.
3. Wymierz Sprawiedliwość Relikanowi
Musisz dostać się do lokacji: Na zewnątrz Kazamatów Niewolników i odnaleźć Relikana [5]. Musisz go zabić, ale walka nie będzie łatwa. Relikan przywołuje szkielety i rzuca mocne czary. Z jego zwłok weź Miksturę Przemiany i wróć do Cedrika. Dostaniesz 1000 PD i otrzymasz tytuł Dzierżyciela.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
W zadaniu pierwszym można też zabić drwala Felipe,jeśli już odnalazło się jego córkę(wąwóz El Bosqe),otrzymamy nie tylko czarne drewno ale po wchłonięciu ducha(klikamy na ciało,magia plemienna) otrzymujemy dodatkowo wątrobę i oczy dla goblinów.
W zadaniu pierwszym można też zabić drwala Felipe,jeśli już odnalazło się jego córkę(wąwóz El Bosqe),otrzymamy nie tylko czarne drewno ale po wchłonięciu ducha(klikamy na ciało,magia plemienna) otrzymujemy dodatkowo wątrobę i oczy dla goblinów.
co mam robic, jesli w zadaniu drugim wypusciłem czarodzieja na wolnosc i zapomniałem go sie zapytac o tego ducha różczki a teraz nie wiem gdzie go moge odnaleść, help pomuscie jak z tej sytuacji wyskoczyc, bo szukam go po całym swiecie i ni9e moge znalesc, dziekówka z góry, pozd...
co mam robic, jesli w zadaniu drugim wypusciłem czarodzieja na wolnosc i zapomniałem go sie zapytac o tego ducha różczki a teraz nie wiem gdzie go moge odnaleść, help pomuscie jak z tej sytuacji wyskoczyc, bo szukam go po całym swiecie i ni9e moge znalesc, dziekówka z góry, pozd...
Który krzyż trzeba zniszczyć w 2 zadaniu jeśli tek koło wyjścia 12 nie mogę zniszczyć pisze: "Berło Lochów nie działa na ten krzyż". W pomieszczeniu 16 nie ma żadnego krzyża
Który krzyż trzeba zniszczyć w 2 zadaniu jeśli tek koło wyjścia 12 nie mogę zniszczyć pisze: "Berło Lochów nie działa na ten krzyż". W pomieszczeniu 16 nie ma żadnego krzyża
w zadaniu drugim trzeba zbudowć krzyż niewidać go bo ponim są szczątki
w zadaniu drugim trzeba zbudowć krzyż niewidać go bo ponim są szczątki
gdzie są kazmaty niewolników
gdzie są kazmaty niewolników
ej wlazłem w La calle peridia do jakiegoś miejsca co tam sa duchy i nie ma żadnego wyjścia co mam robić?
ej wlazłem w La calle peridia do jakiegoś miejsca co tam sa duchy i nie ma żadnego wyjścia co mam robić?
hehe, up wszedł przez studnię opisaną "u swych stóp znajdziesz przeogromne bogactwa i sławę" czy jakoś tak ;D Jakby ktoś nie wiedział, to na tej wyspie leżą kości. Po zagadaniu okaże się że to jakiś templariusz, przesunie dla ciebie skałę dzięki czemu możesz iść dalej. Tam następne kości, tym razem Marco polo. On pomoże ci zrobić następny most, ale poprzednie kości tez muszą zrobić most jeszcze raz. Jeżeli zgodzisz się żeby marco sie do ciebie przyłączył, zamieni się w buty (1 wytrzymałość i 20 udźwig chyba). Po przejściu dalej zabijasz szalonego maga, bierzesz miecz kublai chana i idziesz do teleportu
hehe, up wszedł przez studnię opisaną "u swych stóp znajdziesz przeogromne bogactwa i sławę" czy jakoś tak ;D Jakby ktoś nie wiedział, to na tej wyspie leżą kości. Po zagadaniu okaże się że to jakiś templariusz, przesunie dla ciebie skałę dzięki czemu możesz iść dalej. Tam następne kości, tym razem Marco polo. On pomoże ci zrobić następny most, ale poprzednie kości tez muszą zrobić most jeszcze raz. Jeżeli zgodzisz się żeby marco sie do ciebie przyłączył, zamieni się w buty (1 wytrzymałość i 20 udźwig chyba). Po przejściu dalej zabijasz szalonego maga, bierzesz miecz kublai chana i idziesz do teleportu
Ten artykuł skomentowano 7 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.