Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights • Centrum miasta • INSIMILION

    Neverwinter Nights » Solucja


    Centrum miasta

    Działy gier » Neverwinter Nights » Poradniki » Solucja
    Autor: Joneleth
    Utworzono: 05.09.2007
    Aktualizacja: 02.04.2009

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Dom Sprawiedliwości - W tym miejscu (a dokładniej w Sanatorium) rozpoczynasz Rozdział I. Porozmawiaj z Fenthickiem i Destherem, a następnie z pięlegniarką. Jeżeli twoja postać jest dobra w perswazji, dowie się kilku interesujących rzeczy. Po rozmowie przejdź drzwiami do głównej części świątyni i zamień kilka słów z Aribeth. Otrzymasz swoje główne zadanie w tym rozdziale, Wyjąca Śmierć i stworzenia z Waterdeep, oraz Kamień Przywołania, który jest swoistym teleportem pozwalającym przenosić się do Domu Sprawiedliwości (z powrotem wrócisz dzięki portalowi). Przy wyjściu do miasta spotkasz Tomiego Szubienicznika, którego możesz wynająć, dzięki czemu będzie ci towarzyszył podczas przygody. Jeżeli umiejętności łotrzyka nie przydadzą ci się, nie martw się, będziesz miał możliwość wynajęcia towarzyszy o innych predyspozycjach. Zanim wyjdziesz ze świątyni, zwiedź ostatnie dostępne pomieszczenie. Spotkasz tam Oleffa - porozmawiaj z nim. Jeśli twoja postać jest paladynem, kapłanem, bądź też jest wyszkolona w sztuce perswazji, otrzymasz zadanie Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera oraz przedmiot List od Oleffa (za każdy oddany przedmiot dostaniesz 200 sztuk złota i 3 punkty w stronę dobrego charakteru, po oddaniu wszystkich przedmiotów otrzymasz 200 punktów doświadczenia, Amulet Silnej Woli +3, możesz się także targować o Adamant). Zaraz po wyjściu z Domu Sprawiedliwości podbiegnie do ciebie Bethany. Opowie ona o kłopotach nękających Półwysep, co jest równoznaczne z otrzymaniem kolejnego zadania Półwysep: Bunt w więzeniu (po jego wykonaniu i rozmowie z Bethany otrzymasz kilka punktów w stronę dobrego charakteru).

    • Nyatar - Nyatar to druid, który zleci ci zadanie (o ile jesteś druidem, łowcą, lub po prostu masz gadane) Wielkie Drzewo: Na ratunek zwierzętom. Jednocześnie obdaruje cię kilkoma przedmiotami: Kopią Klucza do Zoo, Zwojem Przeniesienia przez Rośliny oraz Perfumowanym Fetyszem (pod warunkiem, że nie jesteś druidem lub łowcą). Za wykonanie zlecenia otrzymasz 400 sztuk złot i 200 punktów doświadczenia, możesz się jeszcze targować o Żelazne drewno.

    • Skrytowieża - Porozmawiaj z Eltoorą. Jeśli potrafisz rzucać zaklęcia mistyczne, poproś o przyłączenie się do gildii, a otrzymasz kolejnego questa, Skrytowieża: Członkostwo, oraz Klucz Eltoory. W tym przypadku na nic zda się perswazja, jedynym warunkiem otrzymania zadania jest umiejętność rzucania czarów. Gdy już zbierzesz wszystkie wymagane przedmioty, ponownie porozmawiaj z Eltoorą. Otrzymasz 300 punktów doświadczenia, jednakże to nie wszystko. Ostatnim etapem przyłączenia do gildii jest rozprawienie się z Minogonem za pomocą różdżek. Prawidłowa kolejność to: ziemia, woda, powietrze, ogień. Po zabiciu potwora wykonasz zadanie, otrzymasz 300 punktów doświadczenia, Gwieździsty Płaszcz oraz możliwość kupienia magicznego wyposażenia dostępnego tylko dla członków.

    • Wejście do Żebraczego Gniazda - Porozmawiaj ze strażnikiem przed bramą, opowie ci on o sytuacji panującej w Żebraczym Gnieździe, co będzie skutkowało kolejnym zleceniem - Żebracze Gniazdo: Plaga nieumarłych.

    • Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza - W środku sklepu spotkasz Durgę, który może sprzedać ci ekwipunek oraz wręczyć Kamień Złotego Rycerza - o ile zapytasz się go o niezwykłe przedmioty i przekonasz (jeśli nie grasz klasą zbrojną), aby udzielił ci wstępu do komnaty z tyłu sklepu. Będzie tam Marrok, który wręczy ci Listę Składników i zaoferuje swoje umiejętności, które pozwolą wykuć specjalne przedmioty. Warto się postarać o odpowiednie komponenty, gdyż bronie tworzone w kuźni zdecydowanie wyróżniają się na tle innych oręży.

    • Księżycowa Maska - W pierwszej kolejności porozmawiaj z właścicielką tego przybytku, Ofalą. Jeżeli jesteś łotrzykiem lub uda ci się ją przekonać, zleci ci ona zadanie Księżycowa Maska: Kradzież dzieł sztuki. Za każdy oddany przedmiot otrzymasz 125 punktów doświadczenia i 400 sztuk złota, a po oddaniu wszystkich poszukiwanych dzieł sztuki dostaniesz 250 punktów doświadczenia oraz diament (jeśli odpowiednio porozmawiasz). Zapytaj ją także o możliwość dostania się na górne piętra, a dostaniesz List od Ofali, który musisz zanieść poznanemu już wcześniej Oleffowi. W zamian otrzymasz Glejt od Oleffa, a także możesz wyłudzić od niego 500 sztuk złota (nie ma to wpływu na charakter). To jednak nie wszystko - abyś mógł skorzystać z usług kurtyzan, musisz zakupić obiegówkę kosztującą 200 sztuk złota. Warto jedną kupić, dzięki czemu będziemy mieć możliwość otrzymania kolejnego questa od Tamory, znajdującej się na najwyższym piętrze. Wręczy ci ona Broszkę Tamory i poprosi o nastraszenie Hoffa, którego znajdziesz w Dokach. Zadanie to nie pojawia się w dzienniku, więc nie zapomnij o nim (za wykonanie go otrzymasz 50 doświadczenia). Ostatnim zleceniem jakie otrzymasz w Księżycowej masce jest Księżycowa Maska: Nikczemna propozycja, o którym opowie ci Gilles. Jeżeli jesteś paladynem, będziesz musiał przekonać Gillesa, że twoja profesja to jedynie przykrywka złej natury. Za wykonanie tego zadania otrzymasz więcej złota niż dałby ci Oleff (600 sztuk za każdy przedmiot, po oddaniu wszystkich kolejne 600, 200 punktów doświadczenia i możliwość targowania się o Morgensztern +1), jednakże każdy oddany przedmiot to 7 punktów w stronę złego charakteru, dlatego też znacznie lepszym pomysłem dla dobrej postaci jest odmowa Gillesowi i odebranie mu Gęsiego Pióra Jacoba. Przekaż go Oleffowi, co zwiększy twój budżet o kolejne 500 sztuk złota.

    • Wejście na Półwysep - Porozmawiaj ze strażnikiem stojącym przed bramą, a dowiesz się co nieco o sytuacji panującej na Półwyspie.

    • Wejście do Doków - Zamień pare słów ze strażnikiem przed bramą, który udzieli ci kilku inforamcji na temat Doków.

    • Targowisko Awanturników - Pogadaj z Graxxem. Jeśli jesteś zbrojnym, zaoferuje ci on za 50 sztuk złota Przepustkę do Klubu Pojedynków, w przeciwnym razie będziesz zmuszony użyć sztuki perswazji. Ponadto w tym budynku znajdziesz resztę najemników, którzy mogą ci towarzyszyć: barbarzyńcę Daelana Czerwonego Tygrysa, bardkę Sharwyn, mnicha Grimgnawa, czarownika Boddyknocka oraz kapłankę Linu La'neral. Pamiętając o znajdującym się w Domu Sprawiedliwości Tomim, wybierz najmenika, który najlepiej będzie uzupełniał twoją postać. Towarzyszy można zmieniać swobodnie, co daje możliwość wykonania zadań (po jednym na każdy rozdział za wyjątkiem czwartego) wszystkich najemników oraz naprawienia ewentualnego błędu przy wyborze.

    • Wejście do Czarnystawu - Strażnik udzieli ci kilku informacji na temat Czarnystawu oraz kawałka ziemii rozciągającego się między Centrum Miasta, a Czarnystawem (tzw. Ziemia Niczyja).

    Ciekawostki

    Jeżeli jesteś postacią nie stroniącą od zła, możesz wyłudzić od niektórych przechodniów pieniądze (otrzymujesz jednak kilka punktów w stronę złego charakteru).

    Kolejne dzielnice możesz zwiedzać w kolejności proponowanej przez Aribeth lub swojej własnej.







    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    zytek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.09.2007 o 15:45  

    Gdzie mogę kupić obiegówkę w grze Neverwinter Nights.

    Joneleth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.09.2007 o 22:33  

    Od tego krasnala obok Ofali

    neko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.01.2008 o 14:10  

    Mało coś tej solucji

    Fred
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.01.2008 o 10:53  

    a gdzie pozostale 4 rozdzialy?

    James 1995
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.03.2008 o 16:55  

    Ja mam oryginalny poradnik to neverwinter
    Jak chcecie mogę na maila przysłać. Piszcie na mojego e-mila

    Gothicofan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.03.2008 o 18:53  

    Hmmmm. Treść spoko, ale gdzie poozostałe 4 rozdziały??? Już ja mógłbym więcej napisać.

    Prukson
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.03.2008 o 19:11  

    ta stronka to jedna wielka wioska!! po cholere piszecie poradniki do gier jak są one niekompletne! kicha!!..

    abc
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.04.2008 o 18:51  

    mam problem z misja w zoo nie moge użyć zwoju do teleportacji zwierzat gdy p-klikam na nim nie ma opcji uzyc a na pasek skrotow tez go nie moge przeniesc

    Endo
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.04.2008 o 20:16  

    Wie ktos gdzie mam sie udac w kniei neverwinter z tym wodospadem?

    Rixator
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.07.2008 o 10:23  

    abc, musisz "pogadać" z tym drzewem.

    Eld
     

    Wędrowiec
    Temat: A jak sie z tym drzewem roz...
    Dodany: 23.11.2008 o 15:16  

    A jak sie z tym drzewem rozmawia ? Bo ja wlasnie stoje przed nim i jedyne co moge zrobić to to drzewo "wyłamac" co sprawia, że się po prostu niszczy. help

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: ta gra jest do dupy a poza ...
    Dodany: 14.02.2009 o 23:33  

    ta gra jest do dupy a poza tym ta solucja jeszcze bardziej.



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw