Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Hordy Podmroku • Towarzysze • INSIMILION

    Neverwinter Nights


    Towarzysze

    Działy gier » Neverwinter Nights » Hordy Podmroku
    Autor: Amelek
    Utworzono: 14.10.2004
    Aktualizacja: 08.08.2008

    WHordach towarzysze dołączą się do nas za darmo. Podobnie jak w SOU, możemy zmieniać im ekwipunek. W hordach jednak mamy możliwość rozkazania NPC'owi rzucającemu zaklęcia (np.: Deekinowi) aby przed walka rzucił na nas czary defensywne. Podobnie można rozkazać chowańcowi oraz przywołanemu zwierzęciu. Pamiętajmy jednak, iż nie każdy NPC potrafi rzucać czary defensywne.

    Daelan Czerwony Tygrys

    • Barbarzyńca
    • Półork
    • Statystyki:
      • Siła - 21
      • Zręczność - 14
      • Kondycja - 14
      • Inteligencja - 10
      • Mądrość - 10
      • Charyzma - 7
    • Punkty Zdrowia: 160
    • Atuty:
      • Aktywne Bojowe
        • Potężny atak
        • Powalenie
      • Bojowe
        • Oburęczność
        • Ulubiona broń (podwójny topór)
        • Używanie broni (bronie bojowe)
        • Używanie broni (broń egzotyczna)
        • Walka dwiema broniami
      • Defensywne
        • Uniki
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
      • Inne
        • Barbarzyńca: Szał (2x dziennie)
        • Niezwykłe Uniki I
    • Opis:
      Ten ogromny półork barbarzyńca nosi się w barwach uthgardzkiego plemienia Czerwonego Tygrysa. W jego oczach maluje się honor, który odróżnia go od innych członków jego rasy.
    • Ocena:
      Daelan jest jedynym wojownikiem którego możemy przyłączyć do druzyny w Podgórzu. Moim zdaniem warto.
    • Miejsce spotkania:
      Podgórze, Sala Luster. Wymaga wskrzeszenia.

    Sharwyn

    • Bard
    • Człowiek
    • Statystyki:
      • Siła - 15
      • Zręczność - 15
      • Kondycja - 12
      • Inteligencja - 10
      • Mądrość - 10
      • Charyzma - 18
    • Punkty Zdrowia: 112
    • Atuty:
      • Aktywne Bojowe
        • Rozbrojenie
      • Atuty Klasowe/Rasowe
        • Czujność
      • Bojowe
        • Oburęczność
        • Ulepszona walka dwiema broniami
        • Ulubiona broń (podwójny miecz)
        • Używanie broni (bronie bojowe)
        • Używanie broni (bronie proste)
        • Używanie broni (broń egzotyczna)
        • Walka dwiema broniami
      • Defensywne
        • Mocna budowa
        • Używanie tarczy
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
      • Magiczne
        • Magia w walce
      • Inne
        • Pieśń Barda
        • Pojętność
        • Wiedza Barda
    • Opis:
      Ta młoda kobieta - bard o wyniosłym spojrzeniu i wyzywającej postawie, swym zachowaniem zmusza wszystkich, aby ją ignorowali.
    • Ocena:
      Sharwyn jest pierwszym towarzyszem którego spotkamy w Podgórzu. Przydaje się, przynajmniej na początku.
    • Miejsce spotkania:
      Podgórze, Korytarz do centralnej sali. Wymaga wskrzeszenia.

    Deekin

    • Bard
    • Kobold
    • Statystyki:
      • Siła - 6
      • Zręczność - 12
      • Kondycja - 15
      • Inteligencja - 10
      • Mądrość - 10
      • Charyzma - 15
    • Punkty Zdrowia: 8
    • Atuty:
      • Bojowe
        • Używanie broni (bronie proste)
      • Defensywne
        • Używanie tarczy
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
      • Inne
        • Pieśń Barda
        • Szczęście Bohaterów
        • Wiedza Barda
    • Ocena:
      Deekin chyba nas przesladuje. Można go wziąść do druzyny, może sie przyda. Jednak moim zdaniem lepiej wskrzesić Sharwyn i ją wziąść do druzyny. Z drugiej strony Deeking ma fajne komenatrze. (np w piekle)
    • Miejsce spotkania:
      Karczma Pod Ziejącą Czeluścia

    Linu La'neral

    • Kapłan
    • Elf
    • Statystyki:
      • Siła - 16
      • Zręczność - 12
      • Kondycja - 12
      • Inteligencja - 10
      • Mądrość - 18
      • Charyzma - 12
    • Punkty Zdrowia: 112
    • Atuty:
      • Aktywne Bojowe
        • Potężny atak
      • Atuty Klasowe/Rasowe
        • Czujność
      • Bojowe
        • Rozpłatanie
        • Używanie broni (bronie proste)
      • Defensywne
        • Używanie tarczy
        • Używanie zbroi (ciężka)
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
        • Wielka Wytrwałość
        • Żelazna wola
      • Magiczne
        • Magiczna penetracja
      • Inne
        • Moce Sfery Leczenia
        • Niepodatność na Zaklinanie
        • Niewrażliwość na Uśpienie
        • Odpędzanie Nieumarłych
        • Uzdolnienie (Nasłuchiwanie)
        • Uzdolnienie (Przeszukiwanie)
        • Uzdolnienie (Spostrzegawczość)
        • Używanie broni (elf)
        • Wyostrzone zmysły
    • Opis:
      Ta młoda elfka zajęta jest ścieraniem jakieś plamy z sukienki, ale wesoło rozgląda się wokoło. Widać, że jest twardsza, niż się z pozoru wydaje.
    • Ocena:
      Linu spotkamy prawie na samym końcu podgórza. Jest dobrą kapłanką, ale jeśli mamy juz pełną drużyne to raczej niewarto zmieniać skład. Linu nie przejdzie do Podmroku.
    • Miejsce spotkania:
      Podgórze, Sarkofag w salach Raksz. Wymaga wskrzeszenia.

    Tom Szubienicznik

    • Łotrzyk
    • Niziołek
    • Statystyki:
      • Siła - 10
      • Zręczność - 23
      • Kondycja - 16
      • Inteligencja - 12
      • Mądrość - 10
      • Charyzma - 10
    • Punkty Zdrowia: 128
    • Atuty:
      • Bojowe
        • Finezja w walce
        • Ulubiona broń (krótki łuk)
        • Używanie broni (broń egzotyczna)
        • Używanie broni (broń łotrzyka)
        • Walka dwiema broniami
      • Defensywne
        • Mocna budowa
        • Uniki
        • Używanie zbroi (lekka)
      • Inne
        • Atak z zaskoczenia (+1k6)
        • Atak z zaskoczenia (+2k6)
        • Atak z zaskoczenia (+3k6)
        • Atak z zaskoczenia (+4k6)
        • Atak z zaskoczenia (+5k6)
        • Atak z zaskoczenia (+6k6)
        • Atak z zaskoczenia (+7k6)
        • Elastyczny umysł
        • Niezwykłe Uniki I
        • Niezwykłe Uniki II
        • Niezwykłe Uniki III
        • Niezwykłe Uniki IV
        • Odskok
        • Odwaga
        • Szczęście
        • Ulepszony odskok
        • Uzdolnienie (Nasłuchiwanie)
        • Uzdolnienie (Skradanie się)
    • Opis:
      Ten niziołek lustruje okolice spojrzeniem, które może oznaczać kłopoty, jeśli tylko ktoś da mu dość czasu i okazję.
    • Ocena:
      Podobnie jak Linu Tomiego spotkamy pod koniec podgórza. Może warto go przyłączyć do drużyny.. Niewiem, nie wskrzesiłem go.
    • Miejsce spotkania:
      Podgórze, Sala w której spotkamy drowa posiadającego lampe dżina. Wymaga wskrzeszenia.

    Valen Shadowbreath

    • Wojownik
    • Pozasferowiec
    • Statystyki:
      • Siła - 18
      • Zręczność - 15
      • Kondycja - 13
      • Inteligencja - 13
      • Mądrość - 12
      • Charyzma - 12
    • Punkty Zdrowia: 102
    • Atuty:
      • Aktywne Bojowe
        • Potężny atak
        • Powalenie
        • Precyzyjne trafienie
        • Wirujący atak
      • Bojowe
        • Rozpłatanie
        • Specjalizacja (ciężki korbacz)
        • Specjalizacja (długi miecz)
        • Ulepszone Rozpłatanie
        • Ulepszone TK (ciężki cep)
        • Ulepszone TK (długi miecz)
        • Ulubiona broń (ciężki korbacz)
        • Ulubiona broń (długi miecz)
        • Używanie broni (bronie bojowe)
        • Używanie broni (bronie proste)
      • Defensywne
        • Mobilność
        • Uniki
        • Używanie tarczy
        • Używanie zbroi (ciężka)
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
      • Inne
        • Atak z Doskoku
        • Niepodatność na Zaklinanie
        • Niewrażliwość na Uśpienie
        • Uzdolnienie (Nasłuchiwanie)
        • Uzdolnienie (Przeszukiwanie)
        • Uzdolnienie (Spostrzegawczość)
        • Używanie broni (elf)
        • Wyczulony wzrok
        • Wyostrzone zmysły
        • Wyspecjalizowanie
    • Opis:
      Pomimo rogów i ogona, które zdradzają demoniczne pochodzenie, to diabelstwo zostałoby przez wielu uznane za przystojnego. Ogień płonący w jego zimnych oczach zdradza jednak z trudem powstrzymywaną furię.
    • Ocena:
      Valen może nam towarzyszyć w podmroku. Jest bardzo dobrym wojownikiem.
    • Miejsce spotkania:
      Podmrok, Lith My'athar: Świątynia Lloth

    Nathyrra

    • Czarodziej, Zabójca
    • Pozasferowiec
    • Statystyki:
      • Siła - 12
      • Zręczność - 22
      • Kondycja - 12
      • Inteligencja - 17
      • Mądrość - 10
      • Charyzma - 10
    • Punkty Zdrowia: 64
    • Atuty:
      • Klasowe/Rasowe
        • Atak Śmierci (+3k6)
        • Atak Śmierci (+4k6)
        • Ochrona przed Trucizną III
      • Bojowe
        • Ciemność
        • Niewidzialność
        • Oblicze Ducha
        • Oburęczność
        • Używanie broni (bronie bojowe)
        • Używanie broni (bronie czarodzieja)
        • Używanie broni (bronie proste)
        • Walka dwiema broniami
      • Defensywne
        • Używanie zbroi (lekka)
      • Magiczne
        • Magia w walce
        • Magiczna penetracja
        • Przedłużenie Zaklęcia
        • Talent magiczny (Odrzucanie)
        • Talent magiczny (Sprowadzanie)
      • Inne
        • Niepodatność na Zaklinanie
        • Niewrażliwość na Uśpienie
        • Niezwykłe Uniki II
        • Pisanie zwojów
        • Przywołanie Chowańca
        • Uzdolnienie (Nasłuchiwanie)
        • Uzdolnienie (Przeszukiwanie)
        • Uzdolnienie (Spostrzegawczość)
        • Używanie broni (elf)
        • Używanie trucizn
        • Większa Magiczna Penetracja
        • Wyczulony wzrok
        • Wyostrzone zmysły
    • Zaklęcia:
      • Poziom 0
        • 1 x Odporność
        • 1 x Oszołomienie
        • 1 x Promień Lodu
        • 1 x Światło
      • Poziom 1
        • 1 x Magiczny Pocisk
        • 3 x Płonące Dłonie
        • 1 x Zbroja Maga
      • Poziom 2
        • 1 x Kocia Zwinność
        • 1 x Kołatka
        • 1 x Siła Byka
        • 1 x Ultrawizja
        • 1 x Wytrzymałość
      • Poziom 3
        • 1 x Błyskawica
        • 1 x Przyspieszenie
        • 1 x Spowolnienie
      • Poziom 4
        • 1 x Nałożenie Klątwy
        • 1 x Przemiana Siebie
      • Poziom 5
        • 1 x Ochrona przed Energią
    • Opis:
      Tej drowce nie można odmówić urody, ale w jej postawie jest coś groźnego. Jej ciemne oczy płoną straszliwymi tajemnicami.
    • Ocena:
      Nathyrra może nam towarzyszyć w podmroku. Jest w miare dobrym wojownikiem i magiem.
    • Miejsce spotkania:
      Podgórze, Przyłączy sie do nas przed ostatnią walką

    Aribeth de Tylmarande

    • Paladyn, Czarny Strażnik
    • Półelf
    • Statystyki:
      • Siła - 17
      • Zręczność - 9
      • Kondycja - 14
      • Inteligencja - 10
      • Mądrość - 13
      • Charyzma - 18
    • Punkty Zdrowia: 115
    • Atuty:
      • Bojowe
        • Używanie broni (bronie bojowe)
        • Używanie broni (bronie proste)
      • Defensywne
        • Używanie tarczy
        • Używanie zbroi (ciężka)
        • Używanie zbroi (lekka)
        • Używanie zbroi (średnia)
      • Inne
        • Boska Opatrzność
        • Boskie Zdrowie
        • Mniejsze uzdolnienie (Nasłuchiwanie)
        • Mniejsze uzdolnienie (Przeszukiwanie)
        • Mniejsze uzdolnienie (Spostrzegawczość)
        • Nakładanie Rąk
        • Używanie broni (elf)
    • Opis:
      Dobra Duchowa postać Aribeth zdradza wigor, a jej niedawna powściągliwość zdaje się być tylko wspomnieniem.

      Zła W twej nowej sojuszniczce jest ponura wrogość. Gdy znajdujesz się w jej pobliżu, w powietrzu wyczuwasz napięcie.
    • Ocena:
      Aribeth jest (przynajmniej moim zdaniem) najlepszym npcem którego możemy przyłączyć do druzyny.
    • Miejsce spotkania:
      Cania, Zamarznięta Jaskinia (trzeba wykonać quest małego porzeracza intelektu)




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Seldon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.08.2005 o 0:43  

    Brakuje obrazków , poza tym statsy się zmieniają w trakcie gry. Komentarze trafione średnio na jeża , bo np. mały , nieporadny Deekin zostaje Uczniem Czerwonego Smoka i pod koniec żadna ze statystyk nie schodzi mu poniżej 22 z tego co pamiętam. Poza tym , to "nie wiem , nie wskrzesiłem go" wygląda trochę nieprofesjonalnie. Ocena : 4.

    Akasha
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.11.2005 o 18:48  

    Czemu nie wspomniano o romansach? Przecież RPG bez romansów to jak piwo bez piany... Nie wiem, jak wygląda to z Nathyrrą czy Ari, ale Valen wymiata!!!

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2006 o 18:27  

    Nie wiem jak wygląda romans z Valenem ale romans z Nathyrrą jest niezły (w końcu to Drowka). No i faktem jest niezaprzeczalnie, ze RPG bez romansów jest mdłe i "nieżyciowe"...

    GrEger
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.04.2007 o 20:26  

    Fakt, że w HotU towarzyszące nam postacie są naprawdę ciekawe i często wtrącają swoje 3 grosze w rozmowach, czy inicjują swoje (nie zawsze z udziałem gracza). Szkoda, że Aribeth bardzo różni się od tej z podstawki, a w fabule porwadzimy bohatera z poprzedniego dodatku z podstawowej kampani. Wielbiciele dobrych RPG'ów powinni być zadowoleni - dodatek naprawdę ma swój klimat, szkoda że jest taki krótki :( . Nathyrra rządzi :)

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: nie doszedłem jeszcze do HO...
    Dodany: 13.01.2009 o 0:38  

    nie doszedłem jeszcze do HOtU ale jak to możliwe by Nathyrra była pozasferowcem i mrocznym elfem jednocześnie?? :P

    dziewczyna Valena
     

    Wędrowiec
    Temat: Valen jest cudowny, romans ...
    Dodany: 10.02.2009 o 7:58  

    Valen jest cudowny, romans z nim mogę przeżywać ciągle i w kółko i bez końca :D

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 13
    Temat: Towarzysze z II rozdziału s...
    Dodany: 18.03.2009 o 11:16  

    Towarzysze z II rozdziału są na pewno bardziej ciekawi niż z I, aczkolwiek Nathyrra ze względu na trzy różne klasy, które rozwija jest nieco słaba w walce, a jej czary także pozostawiają wiele do życzenia. Jedynym ciekawym aspektem jej postaci jest chyba możliwość "romansu" (to dla panów). Podobnie jest z Valenem, tu też możliwy romans (dla pań). Romanse nieszczególnie ciekawe, mało rozwinięte i nieco nudne, zaczynają się dopiero w ostatnim rozdziale i nie wnoszą nic do gry. Twórcy się nie przyłożyli :P NWN2 też nie zaskakuje pozytywnie w tej kwestii. Tak czy inaczej jeśli grę przechodzimy klasą nie specjalizującą się w walce wręcz proponuję koniecznie przyłączyć diabelstwo do drużyny, ze swoim korbaczem robi niezłą sieczkę z wrogów ;D Nad Nathyrrą jednak proponuję się zastanowić dwa razy. Lepiej zabierać Deekina z poprzedniego rozdziału. Jest bardzo przydatny we wzmacnianiu drużynki i może przysmażyć wrogów smoczym oddechem, gdy zażyczymy sobie, by kontynuował awanse jako Uczeń czerwonego smoka. Tak czy siak, wszystko zależy od gustu ;)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Ogólnie po przejściu gry wy...
    Dodany: 07.07.2009 o 22:45  

    Ogólnie po przejściu gry wyszło że bez żadnych problemów ukonczyłem romanse z obiema.Dyplomacja paladyna rządzi

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: Fajnie opisane są postacie....
    Dodany: 19.08.2009 o 12:21  

    Fajnie opisane są postacie. Szkoda tylko iż nie ma portretów tych postaci

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Słabiutki opis
    Dodany: 16.02.2010 o 11:13  

    Kiepsko. Poza tym, jak można tak nisko oceniać Deekina! Przecież to jest postać na miarę Jansena z BG! Kobold Bard, z krwią smoków krążącą w żyłach! Najgenialniejsza z postaci, przechodziłem te dodatki wyczekując na kolejny z tekstów Deekina :D
    Tak genialna postać, że hej, poza tym jeśli się gra fighterem to jego "buffy" pozwalają roznosić przeciwników z palcem w tyłku. A później jeszcze spotykamy go w Neverwinter... :)

    DOL
     

    Wędrowiec
    Temat: Ehh, niespecjalnie autor za...
    Dodany: 28.03.2010 o 23:43  

    Ehh, niespecjalnie autor zapomniał że Daelana można spotkać już w podstawce w targowisku najemników i nie dodał że jeśli gra się bladym mistrzem to najlepszy z najemników do wybrania to raz, drugi to lekceważenie Deekina grając wojakiem lub barbem przy pomocy jego buffów można zrobić ała nawet drakoliczowi a i jest sposób na sprawienie żeby Linu zeszła do podmroku-szukajcie specjalnego questa po jego wykonaniu Linu zapragnie dać w kość Loth i jej wyznawcom

    Hunh
     

    Wędrowiec
    Temat: Szkoda że twurcy nie dali V...
    Dodany: 14.09.2010 o 22:43  

    Szkoda że twurcy nie dali Vallharessy na towarzyszkę(W cani). Drugi raz pszechodze dodatek jako raczej zła postać - było by to ciekawe.

    czlowiek
     

    Wędrowiec
    Temat: dla mnie moze byc:)
    Dodany: 17.12.2010 o 14:39  

    dla mnie moze byc:)

    Czlowieczak
     

    Wędrowiec
    Temat: Nathyrra jest pozasferowcem...
    Dodany: 26.12.2010 o 22:06  

    Nathyrra jest pozasferowcem poniewaz jest drowem a drowa nie ma w gamie wyboru chyba ze se podrase dasz:P

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Heh, to porównanie Deekina ...
    Dodany: 14.03.2011 o 18:41  

    Heh, to porównanie Deekina do Jana Jansena z BGII jest... trafne. Teksty jednego i drugiego kładą na łopatki ("A masz ty ścierwo!! Rzepa ci się nie podoba?!"). Poza tym na odpowiednim poziomie radzą sobie całkiem całkiem. Bez Deekina bym chyba nie wygrała z Mefistofelesem :) .

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: Grając łowcą w HotU miałem ...
    Dodany: 24.06.2011 o 15:17  

    Grając łowcą w HotU miałem Aribeth i Deekina w drużynie :P Aribeth rządzi :P jest twarda, ma duuuużo życia, kosmiczne rzuty obronne (to paradoks, że boska opatrzność i mroczne błogosławieństwo się sumują ale cóż...), dając jej porządny ekwipunek możemy uzyskać kosmiczną KP :) wątek miłosny to też plus :) co do Deekina to świetnie boostuje on naszą drużynę i te jego teksty :P Łowcą możemy przyzwać zwierzęcego towarzysza i jeszcze jakiegoś potworka, Deekin też przyzywa stworka i drużyna potrafi zrobić się bardzo liczna :)

    Grając paladynem brałem do drużyny Nathyrrę i Deeknia :) wątek miłosny z nią jest bardzo fajny :) wielka szkoda, że nie może awansować w klasie łotrzyka :(

    Generalnie tak dobierałem drużynę by był wątek miłosny oraz by postaci się uzupełniały :)

    Anonim
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy żeby wykonać romans to ...
    Dodany: 25.07.2011 o 23:13  

    Czy żeby wykonać romans to trzeba mieć odpowiednią klase czy rasę?

    kordi
     

    Wędrowiec
    Temat: chyba nie trzeba ale nie wi...
    Dodany: 18.10.2011 o 14:25  

    chyba nie trzeba ale nie wiem :)

    sad jester
     

    Wędrowiec
    Temat: Deekin jest najlepszy :D Ko...
    Dodany: 12.07.2012 o 1:02  

    Deekin jest najlepszy :D Kochany, słodki kobold. (Po grze w BG naprawdę nie sądziłam, że tak określę kobolda)



    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw