Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Mroczne Bractwo - Zadania... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Mroczne Bractwo - Zadania dla Vincente'a Valtieri

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Dołączenie

    Aby dołączyć do Mrocznego Bractwa, musisz popełnić morderstwo na niewinnym człowieku. Gdy tak się stanie, na ekranie pojawi się napis informujący o tym, że pewne tajemnicze siły obserwowały, jak zabijasz. Udaj się na spoczynek, a po przebudzeniu zastaniesz u swego wezgłowia Luciena Lachance, Mówcę Mrocznego Bractwa. Zleci ci on pierwsze zadanie.
    Jeśli wahasz się nad tym, kto będzie najwłaściwszą ofiarą, oto kilka przykładów:
    - każdy NPC, dla którego wykonałeś już jakieś zadanie;
    - większość mieszkańców okolicznych wsi i gospodarstw;
    - dowolny strażnik nie posiadający własnego imienia;
    - jeden z miejskich żebraków.

    Nóż w Ciemnościach

    Aby stać się pełnoprawnym członkiem Mrocznego Bractwa, musisz poradzić sobie z pierwszym zleceniem. Udaj się do gospody Pod Złym Omenem i zamorduj zatrzymującego się w niej mężczyznę imieniem Rufio. Od karczmarza, Manheima Młotorękiego, dowiesz się, że Rufio mieszka w pokojach położonych w piwnicy, a dostać się do nich można przez właz w podłodze. Nocą zejdź do jego kwatery, zabij mężczyznę i udaj się na spoczynek, a zjawi się Lachance i wyjawi ci położenie głównej siedziby Bractwa oraz zdradzi hasło potrzebne do otwarcia wrót. Idź więc do Cheydinhal, znajdź Opuszczony Dom i wejdź do środka. Zejdź do piwnicy i dojdź korytarzem do Pradawnych Czarnych Drzwi. Gdy na pytanie "Jaki jest kolor nocy?" odpowiesz "Sanguine, mój Bracie", wrota do Sanktuarium Mrocznego Bractwa staną przed tobą otworem. Wewnątrz porozmawiaj z Ocheevą. Otrzymasz szykowną zbroję, a także dalsze wskazówki - kolejne zadania przydzielać ci będzie Vincente Valtieri.

    Ranga: Morderca

    Witamy w rodzinie

    Idź do pokoju Vincente'a Valtieri i przyjmij pierwszy kontrakt.

    Wodny grób

    Już pierwsza misja rzuca cię na głęboką wodę... dosłownie. Musisz zabić Gastona Tussauda - kapitana pirackiego statku, Marii Eleny, który cumuje w Dzielnicy Nadbrzeżnej Cesarskiego Miasta. Valtieri zasugeruje próbę dostania się na pokład w jednej ze skrzyń z ładunkiem. Inni członkowie Bractwa zwrócą twoją uwagę na balkon w kajucie kapitana, który także może się przydać.
    Jeśli zbliżysz się do stojących nieopodal statku skrzyń, pojawi się możliwość ukrycia się w jednej z nich. Dzięki temu znajdziesz się w ładowni na niższym pokładzie. Musisz dostać się na środkowy pokład, a następnie wejść do kajuty kapitana. W korytarzu natkniesz się na dwóch kłócących się marynarzy. Schowaj się w którymś z pomieszczeń, nie zapominając o zamknięciu za sobą drewnianych drzwi. Poczekaj, aż skończą rozmowę i odejdą, a wówczas zakradnij się do drabiny wiodącej do kajuty kapitana. Zaatakuj śpiącego Gastona, pamiętaj jednak - jest całkiem niezłym szermierzem. Gdy już go pokonasz, musisz się spieszyć - do drzwi zacznie pukać zaniepokojona hałasem załoga. Zabierz z jego ciała klucz, czym prędzej otwórz kufer pełen złota i szlachetnych kamieni, a następnie uciekaj przez balkon.
    Zgłoś Vincente'owi Valtieri wykonanie zadania. W nagrodę otrzymasz pierścień Czarna Dłoń i trochę złota.

    Krew Przeklętych

    Przyjmij od Vincete'a nowe zadanie.

    Wypadki chodzą po ludziach

    Kolejny kontrakt polega na zaaranżowaniu wypadku. Cel - Beanlon - mieszka w Brumie i codziennie między 20 a 23 siedzi przy kominku w swym ulubionym fotelu, nad którym znajduje się niedźwiedzia głowa. Musisz zakraść się do jego domu, wejść do szybu wentylacyjnego i poluzować zaczepy trzymające myśliwskie trofeum. Członkowie Bractwa zasugerują ci wejście przez piwnicę, warto ich posłuchać.
    Na tyłach domu otwórz właz i przejdź przez niego, a znajdziesz się we wspomnianej piwniczce. Ruszaj na górę. Przekradnij się przez hol i wejdź po schodach, a następnie skręć w prawo. W pokoju służącego zwróć uwagę na ścianę z obluzowaną deską - podejdź bliżej i otwórz drzwi prowadzące do szybu wentylacyjnego. Idź do samego końca korytarza i poluzuj mocowania niedźwiedziej głowy. Czym prędzej wracaj tą samą drogą. Musisz zrobić to szybko, a równocześnie niepostrzeżenie - tak, by nie zwrócić na siebie uwagi krewkiego lokaja.
    Wróć do Sanktuarium po nagrodę - 200 sztuk złota i miecz Cierń Cierpienia.

    Ranga: Pogromca

    Licho nie śpi

    Zapytaj Valtieri, czy ma dla ciebie kolejne zlecenie.

    Do egzekucji

    Kolejną ofiarą jest Dunmer Valen Dreth przebywający w celi więzienia cesarskiego. Będziesz musiał zakraść się tam przez kanały - ale wciąż chyba pamiętasz drogę? Vincente wręczy ci klucz do włazu, przez który dostaniesz się do ścieków. Pamiętaj, by nie zabić żadnego z cesarskich strażników.
    Wejdź do kanałów i podążając przez trzy kolejne kompleksy, dojdź do Sanktuarium. Od tego momentu musisz zacząć się skradać. Poczekaj, aż strażnicy skończą rozmowę i pójdą każdy w swoją stronę. Idź prosto, przekradając się obok jednego z nich. Wejdź do pustej wnęki, wskocz na podest i przejdź do Cesarskiego Podziemia. Tam kieruj się na wprost, a później wzdłuż ściany, za kolumnadą. Poczekaj, aż strażnik z pochodnią minie cię i oddali się, a wówczas czmychnij w stronę, z której przyszedł. Idąc dalej, dotrzesz do Więzienia Cesarskiego. Będziesz świadkiem rozmowy Valena z więziennym strażnikiem - poczekaj, aż ten drugi odejdzie. Otwórz wówczas celę Dretha i zabij go.
    Wracaj tą samą drogą, a później odwiedź Vincete'a. Nagrodą będzie 300 sztuk złota, a w ramach premii otrzymasz Szale Bezlitosnej Sprawiedliwości - noszone w ekwipunku zwiększą twoją siłę, inteligencję i zwinność, jednocześnie obniżając osobowość.

    W służbie Sithisa

    Przyjmij nowe zlecenie.

    Zamordowany człowiek

    Kolejne zadanie różni się od poprzednich - miast zabijać, sfingujesz śmierć obywatela Chorrol, Francoisa Motierre'a. Otrzymasz nóż, którego klinga pokryta jest languorwiną - trucizną Senne Wino - a także antidotum, mające odpowiednim czasie przywróci mężczyznę do świata żywych.
    Jedź do miasta i włam się w nocy do posiadłości Francoisa. Porozmawiaj z nieszczęśnikiem, nad którym ciąży wyrok śmierci - zadłużył się nie u tych, co trzeba, a na dodatek nie oddał pieniędzy w wyznaczonym terminie. Chwilę po waszej rozmowie zjawi się Skrywa-Swe-Serce, który miał zgładzić wierzyciela. Zadaj szybko cios zatrutym sztyletem, a następnie uciekaj. Nie wdawaj się w walkę z Argonianinem, tylko dobiegnij do bramy i opuść miasto. Będąc na zewnątrz, odczekaj 24 godziny, po czym zajdź do Kaplicy Stendarra. Wejdź do Krypty. W pomieszczeniu po prawej stronie, na katafalku, spoczywa rzekomo nieżywy Francois. Podaj mu antidotum, a ocknie się. Zanim będziecie mogli opuścić grobowiec, rozpraw się z nieumarłymi członkami rodu Motierre, w postaci trzech zombie. Następnie odprowadź Franocisa do zajazdu Pod Siwą Kobyłą. Możesz wracać do Sanktuarium.
    Vincente wręczy ci nagrodę oraz premię - amulet Okrutne Serce zwiększający współczynniki siła woli i siła. Otrzymasz też klucz do studni pozwalający ci na szybsze wchodzenie do siedziby gildii i opuszczanie jej, bez konieczności odbywania kolejnej wędrówki przez piwniczny korytarz.
    To już ostatnie zadanie, które zlecał Valtieri. Jeśli spisałeś się dobrze, zaproponuje ci przekazanie Mrocznego Daru - innymi słowy, jeśli zechcesz, może zarazić cię hemofilią porfiryczną (patrz: Zadania poboczne, Miasta Cyrodiil, Cheydinhal - Wieczna Ciemność). Możliwość tę utracisz po wykonaniu misji "Czystka".



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    jony
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie moge znalezc black so...
    Dodany: 18.10.2010 o 14:25  

    gdzie moge znalezc black soul gem

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Czarne kamienie dusz możesz...
    Dodany: 09.01.2011 o 11:05  

    Czarne kamienie dusz możesz znaleźć najczęściej u nekromantów.Najlepszym sposobem na zdobycie tych kamieni jest zapisanie się do gildii magów,ponieważ wykonując dla nich zadania napotkasz dużo nekromantów,a zazwyczaj każdy ma przy sobie ten kamień.

    dunmer
     

    Wędrowiec
    Temat: mozes zrobic czarny kamien ...
    Dodany: 09.05.2012 o 16:15  

    mozes zrobic czarny kamien dusz na jednym z oltarzy, jak wyjdzie nekromanta to go zabij, wloz wielki pusty kamien dusz do oltarza i rzuc chwytanie dusz. Jeden z oltarzy jest przed mroczną rozpadliną (dostaniesz sie tam robiac quest ksiezyc nekromanty w gildii magow)



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw