Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Zadania poboczne - Cheydi... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Zadania poboczne - Cheydinhal

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Zatarg ze śmiercią

    Wejdź do domu Rythe Lythandera, aby usłyszeć od zrozpaczonej żony, że jej mąż - artysta wielkiego formatu - po prostu zniknął ze swojej pracowni. Otwórz drzwi do pomieszczenia znajdującego się w prawym skrzydle domu i podejdź do sztalugi z Niezwykłym Obrazem przedstawiającym Malowany Świat. Po naciśnięciu klawisza akcji przeniesiesz się do wnętrza malowidła. Porozmawiaj z malarzem, a opowie ci o złodzieju, który skradł jego Pędzel Prawdziwej Farby. Musisz rozprawić się z malowanymi trollami, które przywołał, i odnaleźć opryszka. Rythe wręczy ci sześć butelek terpentyny - przed walką z każdym potworem pokryj nią ostrze miecza, a zadawać będziesz większe obrażenia.
    Podążaj ścieżką, rozpraw się z sześcioma maszkarami. Przy ostatnim trollu dostrzeżesz zwłoki Bosmera-złodzieja. Podnieś z martwego ciała Pędzel Prawdziwej Farby i wracaj z nim do Lythandera. Artysta namaluje portal wiodący do jego pracowni, przejdź przezeń i odbierz od wdzięcznego malarza nagrodę - Fartuch Pomysłowości, który podnosi zwinność i inteligencję.

    Korupcja a czyste sumienie

    Zapytaj któregoś z przechodniów o grzywny, a opowie o nowym kapitanie straży, Ulrichu Lelandzie, który nakłada na mieszkańców horrendalnie wysokie kary za najmniejsze choćby wykroczenie. Więcej informacji udzieli ci Llevana Nedaren mieszkająca we wschodniej części miasta. Zasugeruje ona, że Leland zgarnia pieniądze z grzywien dla siebie i skieruje cię do zastępcy Urlicha - Garrusa Dalleriuna, który nie lubi swego zwierzchnika i chętnie ci pomoże. Garrusa znajdziesz na zamku, w sali tronowej. Zanim zechce z tobą porozmawiać, zwiększ jego nastawienie. Potwierdzi on wówczas domysły Llevany i zgodzi się poskarżyć na Urlicha do hrabiego, jeśli przekonasz jednego z pokrzywdzonych - Aldosa Othrana - by został świadkiem. Bezdomnego mężczyznę znajdziesz nieopodal rzeki, przy murach miejskich. Zapytaj o Urlicha i idź za Dunmerem. Gdy staniecie przed skonfiskowanym mu domem, wda się w kłótnię, a następnie w walkę z miejskim strażnikiem. Nie przeżyje potyczki. Poinformuj o wszystkim Llevanę. Zasugeruje ona, by czym prędzej samemu wymierzyć sprawiedliwość i zabić Lelanda. Nie jest to jednak najlepszy pomysł. Porozmawiaj z Garrusem, a stwierdzi, że lepszym wyjściem będzie znalezienie dokumentów kompromitujących Urlicha w oczach hrabiego. Zakradnij się więc do jego komnat w koszarach - najlepiej w ciągu dnia, gdy wyjdzie patrolować ulice Cheydinhal - i z komody znajdującej się na prawo od drzwi zabierz 'podejrzany list'. Zanieś dowód Garrusowi. Ten obieca porozmawiać z hrabią, a za dwie godziny spotka się z tobą w Gospodzie pod Mostem przy zachodniej bramie miasta. Okaże się, że Urlich otrzymał miejsce w lochu, Garrus - posadę kapitana straży, a ty, w dowód wdzięczności - 650 sztuk złota.
    Jeśli jednak wolisz bardziej dosadne rozwiązania, zgódź się na metodę Llevany. Podstępem zwab Urlicha do jej domu, gdzie kobieta go zabije. Poinformuj o wszystkim Garrusa, który wręczy ci 575 sztuk złota, sam zostanie awansowany na kapitana straży, a dunmerka trafi do więzienia.

    Błędny rycerz

    Zadanie to jest jedną z części składowych misji Sprzymierzeńcy dla Brumy (patrz: Wątek główny). Gdy zgłosisz się po pomoc do hrabiego Andela Indarysa, poprosi cię nie tylko o zamknięcie wrót Otchłani, które otworzyły się u podnóża miasta, lecz także o uratowanie jego syna Farwila. Kilka dni temu młodzieniec wkroczył do Oblivionu wraz z grupą Rycerzy Ciernia i od tamtej pory nikt ich nie widział.
    Wyjdź przez zachodnią bramę miasta i skieruj się do spowitych ogniem wrót. Porozmawiaj z Amminusem Gregorim, a następnie wkrocz do Otchłani. Dwukrotnie musisz przejść przez Jaskinie Wnętrzności, aż natkniesz się na Farwila w asyście ostatniego ocalałego rycerza. Kierujcie się razem do Twierdzy Chaosu, a tam przejdźcie kolejno przez Sale Rozdzierania, Korytarze Mrocznego Zbawienia i Sigillum Sanguis. Zabierz Kamień Pieczęci, a zjawisz się na obrzeżach Cheydinhal.
    Zamelduj wykonanie zadania hrabiemu - obieca wesprzeć Brumę w nadchodzącej bitwie. Otrzymasz też dodatkową nagrodę:
    - jeśli Farwil przeżył, mianuje cię Rycerzem Ciernia i przekaże medalion dodający premię do retoryki. Hrabia Andel wręczy ci jedną z dwóch magicznych broni, możesz wybierać między mieczem Ostrze Ciernia a Kosturem Indarysa.
    - jeśli Farwil poległ, a ty zabrałeś z jego ciała Sygnet Indarysa i pokazałeś go hrabiemu, otrzymasz 450 sztuk złota oraz będziesz mógł zatrzymać pierścień.

    Kupowanie domu w Cheydinhal

    Hrabia Andel Indarys może sprzedać ci wartą 15 tysięcy sztuk złota posiadłość. Wyposażenie zakupisz w sklepie Borby Towary Wszelakie, gdzie dostępne jest 10 zestawów mebli, a bazowy koszt każdego z nich wynosi 1500 złotych monet.

    Cieniołuski renegat

    Misję tę przedziela Teinaava, członek Mrocznego Bractwa, o ile ukończysz zadanie Do egzekucji (patrz: Mroczne Bractwo, Zadania dla Vincente'a Valtieri). Nie jest to jednak zlecenie, które musisz wykonać, a to, czy się go podejmiesz, w żaden sposób nie wpłynie na twoją pozycję w gildii skrytobójców.
    Argonianin poprosi cię o pomoc w zemszczeniu się na innym członku swojej rasy. Musisz udać się na Grzęzawisko na południowym krańcu Cyrodiil, gdzie ukrywa się Szrama-Na-Ogonie, który zdradził Teinaavę i Ocheevę. Masz zabić go i przynieść na dowód serce zmarłego do zleceniodawcy.
    Gdy dotrzesz na miejsce, porozmawiaj ze Szramą, który poprosi cię o darowanie życia. Jeśli się zgodzisz, wskaże ci miejsce ukrycia swego dobytku (kamień za namiotem - 200 sztuk złota) i zaproponuje, byś zabrał serce innego martwego Argonianina, którego zwłoki leżą nieopodal. Możesz też odrzucić jego propozycję i zamordować go.
    Niezależnie od decyzji, wróć do Teinaavy i przekaż mu serce. W nagrodę otrzymasz Buty Spętania Krwi podnoszące umiejętności akrobatyka i ostrza.

    Wieczna Ciemność

    Po tym, jak wykonasz misję Zamordowany człowiek (patrz: Mroczne Bractwo, Zadania dla Vincente'a Valtieri), od swojego dawnego zleceniodawcy otrzymasz dość ciekawą propozycję: w podzięce za zasługi dla Mrocznego Bractwa może przekazać ci Mroczny Dar - innymi słowy, zarazić cię wampiryzmem.
    Jeśli się zgodzisz, będziesz musiał przespać się w którymś z łóżek w Sanktuarium. Po przebudzeniu okaże się, że jesteś nosicielem hemofilii porfirycznej. Teraz wystarczy odczekać 3 dni, a po ich upływie przemienisz się w prawdziwego wampira.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    lk
     

    Wędrowiec
    Temat: Mroczne bractwo
    Dodany: 12.06.2009 o 13:53  

    Mi bardziej chodzi o to co sie dzieje po wypelnieniu wszystkich misji w mrocznym bractwie a dokladniej w momecie kiedy trzeba latac z cherindalu do starszej szczesliwej - posagu matki nocy aby zbierac informacje na temat nowych wyznawcow ktorzy prosza o pomoc sama matke noc. I mi chodzi o to czy tak juz non stop bez celu bedzie sie tam czekac 7 dni powrot - otrzymujesz 200 szt. zlota i tak w kolko ?

    ocenzurowana
     

    Wędrowiec
    Temat: Mi bardziej chodzi o to co ...
    Dodany: 19.07.2011 o 20:02  

    Mi bardziej chodzi o to co sie dzieje po wypelnieniu wszystkich misji w mrocznym bractwie a dokladniej w momecie kiedy trzeba latac z cherindalu do starszej szczesliwej - posagu matki nocy aby zbierac informacje na temat nowych wyznawcow ktorzy prosza o pomoc sama matke noc. I mi chodzi o to czy tak juz non stop bez celu bedzie sie tam czekac 7 dni powrot - otrzymujesz 200 szt. zlota i tak w kolko




    tak

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 60
    Temat: a natknołem się na zadanie ...
    Dodany: 02.10.2011 o 11:09  

    a natknołem się na zadanie z chendinahe .miałem zamknąc królestwo otchłani . Zamknołem brame , strażnicy mi pogratulowali itp .Jednak podczas wykonywania tego zadania złę deadry obniżyły mi szybkośc o 20 punktów , miałem jej 100 . wypiłem miksture na przywrócenie jej ( 10 pkt szybkości na misksurke ) i nic . Co to ma byc poszedłem też do kaplicy w mieście . Pisze że uleczono mi ten minus do umiejętnoci , ale w rezultacie nic sie nie stało . Pomóżcie czy to jest jeden z bugów gry , czy może tak ma byc . Skoro kapliczka nie pomaga i miksturki to powiedzcie jakie są inne sposoby wyleczenia się . Oczywiście mogę przejśc otchłań jeszcze raz no ale trudno uniknąc ich działań niszczących szybkośc więc ..

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 60
    Temat: Heh troche się wygłupiłem ...
    Dodany: 14.10.2011 o 15:26  

    Heh troche się wygłupiłem z tym moim pytanie . Okazało się że zostałem spowolniony przez kostur wszech diablika . Po wykonaniu Questa wszystko wróciło do normy . Przepraszam za zawracanie głowy .



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw