Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Zadania poboczne - Anvil • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Zadania poboczne - Anvil

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 20.03.2009


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Gdzie duchy trzymają pieczę

    W dokach porozmawiaj z Newheimem Tęgim, zarządcą portu, i zapytaj go o Velwyna Benirusa. Zostaniesz skierowany do Hrabiowskiej Zbrojowni. Tam zagadaj Velwyna o posiadłość, którą chętnie odsprzeda za jedyne 5000 sztuk złota.
    Gdy dobijesz targu, Benirus wręczy ci klucz oraz akt własności. Prześpij się w nowym domu, a następnie rozpraw się z duchami, które zaatakują cię podczas odpoczynku. Pamiętaj, że ci nieumarli odporni są na zwykłą broń - będziesz potrzebować srebrnego, daedrycznego lub zaklętego oręża.
    Zejdź na parter. Znajdziesz tam rozbity wazon, a obok niego dłoń szkieletu i skrawek dziennika Lorgrena. Weź oba przedmioty, po czym pokonaj kolejne zjawy, które zmaterializują się obok ciebie.
    Jako że dom jest ewidentnie nawiedzony, pora rozmówić się z Velwynem. Nie będzie go jednak w Hrabiowskiej Zbrojowni, a mieszkańcy Anvil twierdzą, że wyjechał do Cesarskiego Miasta. Znajdziesz go w Gospodzie Króla i Królowej w dzielnicy Elfickich Ogrodów.
    Zapytaj Benirusa o możliwość zdjęcia klątwy z posiadłości. Mężczyzna obieca ci pomóc i zgodzi się powrócić do Anvil. Spotkajcie się w Hrabiowskiej Zbrojowni, a następnie udajcie się do domu. Czeka cię kolejna walka z duchami.
    Zejdź do piwnicy, w której również czyhają upiory. Gdy padnie ostatni z nich, Velwyn otworzy zapieczętowany portal, po czym ucieknie.
    Wejdź do komnaty i dotknij Ołtarza, a szkielet Lorgrena przemówi. Zgódź się oddać mu jego rękę, a wówczas pojawi się w przed tobą w formie licza Benirusa. Pokonaj nieumarłego, tym samym zdejmując klątwę z posiadłości. Nie zapomnij poinformować o wszystkim Velwyna.
    Od tej pory dom jest wyłącznie twój, a żadne zjawy nie zakłócą ci odpoczynku.

    Podstęp Syreny

    Zapytaj któregoś z mieszkańców miasta o gang grasujący w okolicy. Skierują cię do Gogana i Maelony mieszkających w zachodniej części Anvil. Okazuje się, że Gogan także padł ofiarą kobiet, które zwabiają mężczyzn do swojej kryjówki, a następnie ograbiają ze wszystkiego. Maelona chciałaby odzyskać cenną rodziną pamiątkę, którą jej mąż miał wówczas przy sobie. Porozmawiaj z nieszczęśnikiem, a skieruje cię on do Pełnej Misy, tawerny, którą znajdziesz w dokach. Zapytaj o gang właściciela, Maenlorna, a następnie odczekaj chwilę, aż do środka wejdą Signy Niszczycielka i Faustina Cartia. Jeśli grasz postacią kobiecą, zaproponują ci współpracę i dołączenie do swojej grupy, a jeśli kierujesz losami mężczyzny, panie zaproszą cię na "noc uciech". Przystań na propozycję, a każą ci przyjść o 23 na farmę w gospodarstwie w Gweden.
    O wyznaczonej godzinie wejdź do środka i porozmawiaj z członkiniami bandy. Po krótkiej konwersacji wyjdzie na jaw, że jesteś tu w charakterze szpiega i zostaniesz zaatakowany. Gdy rozprawisz się z kobietami, zjawią się Gogan i Maelona, jak się okazuje - członkowie straży miejskiej. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 600 sztuk złota.

    Statek Widmo z Anvil

    W dokach cumuje okręt nazywany Śladem Węża. Na pokładzie stoi zrozpaczona Varulae, której pilnie potrzebna jest kryształowa kula z ładowni. Kobieta boi się sama wejść do środka, gdyż statek opanowały duchy. Zgódź się pomóc.
    Pokonaj widmowych żeglarzy na kolejnych pokładach. Zejdź na najniższy poziom - prócz kolejnych zjaw znajdziesz skrzynię, w której spoczywa wspomniana magiczna kula Varulae.
    Gdy zwrócisz przedmiot, otrzymasz Czerwoną Falę - kordelas należący niegdyś do kapitana Śladu Węża.

    Karafka Newheima

    Zleceniodawcą jest zarządca portu Newheim Tęgi, a samo zadanie zawiera się w misji Kryjówka złodziei (patrz: Gildia Wojowników, Zadania dla Azzana). Mężczyzna wskaże ci lokalizację jaskini, w której ukrywają się przestępcy, poprosi też o odzyskanie skradzionej mu karafki. W nagrodę za przyniesienie przedmiotu, otrzymasz trzy butelki mocnego trunku.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    adraxer
     

    Wędrowiec
    Temat: Podczas misji z duchami zna...
    Dodany: 29.08.2010 o 12:23  

    Podczas misji z duchami znalazłem mapę pisaną.Mam zacząć iść do końca ulicy (tylko jakiej?)potem w lewo w prawo i będzie dom z fallen row(?) row to chyba dach a według słownika fallen to spadać.czyli spadający dach.nie wiem w ogóle czy to w mieście.HELP!zkąd mam zacząć?

    Xavik
     

    Wędrowiec
    Temat: Hej to nie jest mapa tylko ...
    Dodany: 06.12.2010 o 21:16  

    Hej to nie jest mapa tylko jakaś ulotka znajdziesz ją prawie wszędzie więc nie warto zawracać tym sobie głowy

    Asuah
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam pytanie, gdzie można ku...
    Dodany: 02.01.2014 o 23:53  

    Mam pytanie, gdzie można kupić wyposarzenie do domu ?

    Arsov
     

    Wędrowiec
    Temat: \"Mężczyzna obieca ci pom...
    Dodany: 05.09.2015 o 23:26  

    "Mężczyzna obieca ci pomóc i zgodzi się powrócić do Anvil."
    U mnie stwierdził, żee to mój dom i moja sprawa - nie pomoże mi w zdjęciu klątwy.

    Tasekto
     

    Wędrowiec
    Temat: Ej gdzie znaleźć tą ręk...
    Dodany: 06.01.2016 o 9:48  

    Ej gdzie znaleźć tą rękę? :'(

    Tasekto
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie ma jej przy tym wazonie...
    Dodany: 06.01.2016 o 9:51  

    Nie ma jej przy tym wazonie i w eq też nie :C



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw