Bruzda to ostatnia lokacja drugiego rozdziału, ale wymaga specyficznego podejścia. Wszystkie mapy powinno się eksploatować w całości, tymczasem tutaj jest to niemożliwe: bardzo silne armie skutecznie ukrócą Twoje zapędy.
Na początku obejrzyj scenę. Po jej zakończeniu od razu ruszaj za Talią. Budowa bazy w tym momencie jest bowiem praktycznie niemożliwa, gdyż raz po raz będą Cię atakować silne armie przeciwnika. Nie staraj się także otwierać skrzyń przy portalu: klucz do nich znajdziesz później. W pogoni za Talią idź cały czas przez siebie. Najlepiej nie wdawaj się w żadne potyczki: dobrym pomysłem jest ubranie spodni z goblińskich rajtuz i rajd przed siebie - wrogowie w końcu przestaną Cię gonić, a, o ile nie grasz wojownikiem, masz mocno średnie szanse, by ich pokonać. Gdy dotrzesz do Talii aktywuj menhir i porozmawiaj z kobietą. Samotnie wyruszy na Ulathera, lecz demon wygra pojedynek. To Ty musisz go pokonać. Walka jest ciężka, przed jej rozpoczęciem uodpornij swoją postać jak najbardziej możesz na ogień - ciosy demona są znacznie mniej niebezpieczne niż jego czary. W razie kłopotów uciekaj, lecz się i wracaj. Gdy wreszcie zwyciężysz (nie zapomnij przeszukać ciała Ulathera), Talia będzie wolna, a drogę odwrotu zablok
ują Ci silne armie przeciwnika. Udaj się więc na północ i aktywuj monumenty. W czasie powstawania bazy wyślij bohaterów jak najbardziej na północny zachód - przy stacjonującej tam meduzie znajdziesz kilka fajnych przedmiotów.
Gdy zbierzesz już około 20 jednostek wyrusz w drogę powrotna. Armie przeciwnika są dość silne, ale z pomocą herosów i trolli dość łatwo je pokonasz. Najgorsze są czające się na wzgórzach ogniste grozy, które spoza Twojego zasięgu rzucają ogniste deszcze na Twoją armię - w takim wypadku wyprowadzaj ją jak najszybciej z pola rażenia. Uważaj na Talię - babka ma tendencję do odbijania na boki. Kiedy już uda Ci się przedostać na drugą stronę, porozmawiaj z Talią raz jeszcze - dostaniesz ostatni fragment szkła formierzy. Otwórz również kluczem Ulathera skrzynie - znajdziesz w nich ostatnie orkowe plany i kilka trollowych. Udaj się na północny zachód, aktywuj menhir i użyj go, by przenieść się do Mulandiru.
Tym razem zanim udasz się do Strażnika uaktywnij menhir i wezwij swoich bohaterów. Razem udajcie się do wspomnianego wyżej osobnika i oddajcie mu ostatni fragment szkła formierzy. Załączy się scenka, po której zabij przeciwników - walka nie będzie łatwa. Po potyczce idź na wschód, a potem północny wschód, zabijając iluzję Mechlana (tuż za bramą znajdziesz skrzynkę). W końcu spotkasz prawdziwego maga - odda Ci Kamień Feniksa. Porozmawiaj z im raz jeszcze - będziesz mógł/mogła go oszczędzić lub zabić - ja wybrałem drugą ewentualność. Aktywuj jeszcze okoliczny menhir i udaj się do Cienia Drzew. Jeśli chcesz, to możesz najpierw rozprawić się z meduzami - pamiętaj tylko, aby atakować je, gdy są w miejscu, gdzie nie ma zbyt wielu gargulców (2 to maksimum). Sama walka nie jest aż taka straszna, jeśli najpierw rozprawisz się z kamiennymi strażnikami, a dopiero potem z meduzą.
SpellForce » Solucja
Bruzda
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 17.07.2007 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 36 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Mieszkaniec
Na pewno? A nie chodzi Ci przypadkiem o tą za strażnikiem? Bo jeśli tak, to wiedz, że to nie ta.
Wędrowiec
A ja mam taki problem..nie mam runy trolli ;/ nie moge uzyc tej od kupca jeszcze..;/ runy w ogole nie bylo w skrzyni..tak samo jak nie wypadl mi odlamek ze smoka.. :(
Wędrowiec
runę trolli możesz kupić w Szarogórzu,na placu kupców
Wędrowiec
gdzie jest portal do tej mapy plis pomuzcie!
Wędrowiec
Portal jest w Mulandirze-na wschodzie północnym za bramą,są tam smokowce.
Wędrowiec
który poziom bohatera wymagany do tej mapy? ja mam maga żywiołów na 21 i nie ma szans bym ubił tego demona :/
Wędrowiec
Mam pewien problem, nie mogę wejść do tej lokacji - bramka gdy pod nią podchodzę się nie otwiera i mnie nie przepuszcza mnie w pobliże portalu - ktoś wie czemu?(Strażnikowi oddałem wszystkie odłamki prócz tego który mogę w tej lokacji znaleźć ;/
Wędrowiec
jakie przedmioty mają najlepszy deffa przed ogniem i gdzie mogę je dostać?
ps. mam 16 lvl kapłanka biała magia na 7
Wędrowiec
Pierścień Udwina daje +20 do odporności na ogień i jest od 12 poziomu.
Wędrowiec
a skond go wziąć?
Wędrowiec
Zabić Udwina w Liannon
Wędrowiec
Nie wypadł mi odłamek ze smoka :D co teraz mam robić ? ;>
Mieszkaniec
Wydaje mi się, że baza orków na początku mapy jest przydatna. Największym atutem jest zachowanie surowców, które zostają w naszych zapasach po zniszczeniu monumentu, więc później z trollami nie będzie tak tragicznego początku (a samo wydobycie kamienia jest wprost koszmarne, z drewnem nie jest wcale lepiej). Drugą sprawą jest doświadczenie. Demony na 12 poziomie nie są silne. Ogniki przy dobrej odporności także nie powinny sprawiać trudności. Demony przywołujące łatwo pokonać, ponieważ one skupiają się głównie na przyzywaniu kreatur. Problemy może mieć chyba tylko mag ognia, ponieważ będzie zmuszony do odpuszczenia sobie czarów. Dołączając do awatara kilka innych jednostek obrona bazy jest banalna. Po zebraniu armii można bez problemu wyczyścić mapę (po pokonaniu arcydemona z powrotem zatętni życiem :)). W bazie warto postawić kilka miotaczy ognia. Armia pomoże nam w zabiciu Ulathera, a miotacze spowolnią trochę natarcie demonów (może nawet część demonów zabiją - to zależy tylko od ilości wieżyczek), co da nam trochę czasu na manewrowanie wojskiem. Wystarczy wtedy cofnąć orków w stronę bazy i starać się wyczyścić tyle ile się da.
Przy dużej ilości miotaczy możliwe jest nawet całkowite odparcie ataku demonów, co kiedyś mi się udało. Oczywiście nie radzę sprawiać sobie wielkich oczekiwań ;)
Gra jest na tyle świetna, że dodatkowe dwie-trzy godziny rozgrywki będą czystą przyjemnością :)
Wędrowiec
Grę odświeżyłam niedawno i próbuję kilku nowych tricków. Tutaj zgadzam się, że robienie pierwszej bazy jest wręcz niewskazane. Drugiej też nie robiłam. Dałam awatarowi goblinie portki i odesłałam do pierwszego monumentu. Talia biegła za nią, co prawda odbijała i próbowała walczyć, ale po pewnym czasie rezygnowała. Osłaniali ją poboczni bohaterowie, w szczególności kapłanka, która na wszelki wypadek leczyła Talię. Pokonanie bossa zajęło mi chwilę, ale w końcu udało mi się zebrać taką odporność na ogień, że udało się od razu.
Wędrowiec
Witam, do bruzdy wszedłem na 22 poziomie bohatera. Grając ciężkozbrojnym wojownikiem ze wzmocnieniami białej magii przeszedłem tą mapę samym bohaterem, sukcesywnie wywabiając wrogów z ich gniazd. Na początku było bardzo ciężko. Zdarzyło się, że musiałem wczytywać grę, ale dałem radę. Życzę powodzenia :)
Wędrowiec
Po pokonaniu tego demona nigdzie NIE MA tej cholernej skrzynki z runą trolli :/ nie mogę aktywować ich monumentu a co za tym idzie skończyć misji...
Ten artykuł skomentowano 36 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.