Farlornowa Nadzieja jest jedną z najważniejszych lokacji w grze. To tutaj ostatecznie pokonamy Wilczarzy i zdobędziemy aż dwa kawałki szkła Formierzy.
Na początku skieruj się drogą na południe - dojdziesz do posterunku Czerwonego Legionu. Pogadaj z Flintem, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Po rozmowie gnaj na południowy zachód. Dotrzesz do polanki z menhirem i monumentem, jednak na razie aktywuj tylko ten pierwszy. Wespnij się na okoliczne wzgórze. Najpierw pogadaj z Jonem Farlornem: posiada on informacje pomocne w znalezieniu fragmentów szkła. Teraz zagadaj do Rigoura. Przekaż mu głowę spotkanego w Mulandirze Thara, a także Pierścień cienia - zostanie on umagiczniony i będziesz mógł widzieć cienie, tym jednak zadaniem zajmiemy się później.
We wschodniej części mapy znajdują się trzy bazy Wilczarzy: pierwsza na zachód od Ciebie, dwie kolejne dalej na południe. Nie są one silnie bronione, tak więc powinno udać Ci się zniszczyć je samym awatarem, w razie potrzeby wyciągając część przeciwników. Po robocie udaj się na wschód, a potem na północ - trafisz do głównego obozu Czerwonego Legionu. Najpierw pogadaj z Halicorem i odsprzedaj mu znalezione do tej pory wilcze emblematy. Następnie zagadaj do Thoma Laine - jeden z jego pacjentów zachorował na zaćmę. Aby go uleczyć, uaktywnij okoliczny menhir i udaj się do Szarogórza.
Nie zabawisz tu zbyt długo. Idź do znanego już sobie dentysty Seno - jest on również okulistą i poinstruuje Cię jak usunąć zaćmę. Z otrzymaną igłą udaj się do zleceniodawcy - w zamian otrzymasz kamienną tabliczkę.
Teraz dopiero wróć do monumentu i aktywuj go. Zacznij budować bazę. Niestety, nie masz za wiele drewna, tak więc ogranicz zabudowania do minimum. Radzę przywoływać wyłącznie szamanów i pikinierów - ta kombinacja w zupełności wystarczy na tą mapę i pozwoli zaoszczędzić surowców. Awatara przemieść do przesmyku na południu, gdyż stamtąd będą nadciągać wrogie ataki. Pamiętaj również, że nawet sprzyjający Ci Czerwony Legion będzie atakował twoich orczych podwładnych, więc staraj się unikać spotkań. Gdy zbierzesz już 30 wojaków, możesz wyruszyć na wroga. Pierwsza baza jest niedaleko na południowy wschód od Twojej pozycji. Zniszcz ją, a z leżącego nieopodal ciała zabierz sztylet. Teraz dalej na południe - kolejna baza do zniszczenia. Więziony jest w niej Seth - zna on sposób na pokonanie Wilczarzy, jednak potrzebuje do tego dwóch przedmiotów (jeden z nich, sztylet Czerwonego Legionu, już masz). Aktywuj menhir i idź na wschód - dotrzesz do kolejnej bazy, dowodzonej przez dość silnego Ultara. Po pokonaniu go zabierz z ciała zbroje wilczej elity, a z okolicznej skrzyni kolejny orkowy plan. Teraz wróć do miejsca, gdzie była baza Wilczarzy, w której zdobyłeś sztylet dla Setha. Stamtąd udaj się na północny zachód. Uważaj, po drodze będziesz musiał minąć miasto sojuszników - nie pozwól swoim orkom go zniszczyć. Wkrótce trafisz do zamkniętej bramy. Idź na północ, będzie tam kolejna baza wroga. Zniszcz ją i skieruj się jeszcze dalej na północ, gdzie wznosi się ostatnia osada Wilczarzy po tej stronie bramy, którą musisz zniszczyć. Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń.
Po robocie zwiększ limit jednostek, uzupełnij armię i udaj się do miejsca, gdzie był obóz Ultara. Bohaterem wróć do Setha, daj mu, o co prosił, i wydaj rozkaz do akcji. Zobaczysz kolejną scenkę. Z bazy wroga na Czerwony Legion uda się cała wilcza elita. Nie przejmuj się nimi, poczekaj tylko, aż wszyscy wrogowie przejdą przez bramę. Udaj się w tamtym kierunku, idąc na północ wulkanicznym terenem, i zabij porucznika Wilczarzy. Na północny wschód od tego miejsca znajduje się kwatera główna wroga. Udaj się tam - baza nie jest taka trudna do zniszczenia, największy kłopot sprawi dwóch wiarusów i spora ilość budynków. Po walce przeszukaj skrzynie i ciała, a następnie porozmawiaj z więźniami. Elwen była niegdyś posiadaczką fragmentu szkła i powie Ci, gdzie go szukać. Z kolei Brok zleci Ci zadanie - dostarczyć mu rzeczy, których potrzebuje do wysadzenia drogi do Szarogórza.
Wróć do bramy i tym razem udaj się na północ. Dotrzesz do terenów smokowców - to bardzo silni przeciwnicy, więc przed akcją uzupełnij swoją armię. Frontalny atak nie jest najlepszym pomysłem - najlepiej jest wyciągać kilku przeciwników, zabić ich, a następnie powtarzać aż do skutku. Przy ciele największego z nich znajdziesz alchemiczne naczynie, kamień wiecznego ognia i bardzo dobry topór, a w skrzyni kolejne przydatne przedmioty.
Teraz wróć do bazy i udaj się do kamienia a południe. To pod nim Elwen schowała swój fragment - gdy tylko go wyciągniesz, na mapie pojawi się dość silny lodowy stwór, ale ulegnie pod naporem Twojej armii. Teraz zabij wszystkich Twoich wojowników walczących wręcz (klawisz [K]) - do wykonania następnego zadanie potrzebujesz dużej ilości szamanów - 30 to minimum, lecz więcej nie zawadzi. Czekając na ich przywołanie odwiedź Farlorna i spytaj o rzeczy potrzebne Brokowi. Alchemiczne szkło już masz, będziesz mógł też kupić dwa pozostałe składniki (za jeden zapłacisz paroma złotymi monetami, za drugi krwią demona). Gdy już przywołasz szamanów, udaj się w stronę portalu do Mulandiru, lecz na rozstaju wybierz zachodnią odnogę. Zaprowadzi Cię ona do smoka Firmyra. Walka nie będzie zbyt ekscytująca, po prostu rozmieść wokół szamanów i każ im atakować go zaklęciami, a sam w międzyczasie zabij okoliczne smokowce. Gdy smok padnie przeszukaj jego ciało, a także okoliczne skrzynie - znajdziesz wiele questowych przedmiotów (m. in. kolejny fragment szkła Formierzy), a także runę bohatera i trollowych robotników. Następnie udaj się do głównej bazy Czerwonego Legionu - sprzedaj mu kolejne wilcze emblematy i zakomunikuj o zniszczeniu Wilczarzy. Upewnij się, że "wyczyściłeś" całą mapę i udaj się do Szarogórza.
Będąc już w mieście, odwiedź Gorana i Orthanca. Temu pierwszemu oddaj kamienną tabliczkę - za szafir (znalazłeś go dawno temu przy ciele ducha Shar Guar Tara) odcyfruje ją i dostaniesz potężny zwój uzdrowienia, jednak, jeśli nie grasz białym magiem prawdopodobnie nigdy go nie wykorzystasz. Kowalowi z kolei daj smoczą łuskę - z niej i łusek smokowca zabitego w Południowych Górach Wietrznych zrobi bardzo przyzwoity pancerz i nieco mniej przyzwoite nagolenniki. Następnie teleportuj się do Mulandiru i oddaj Strażnikowi fragmenty szkła Formierzy zdobyte w Farlornowej Nadziei. Teraz możesz znowu skorzystać z menhiru, udać się z jego pomocą w stronę portalu do Bruzdy i przekroczyć teleport.
SpellForce » Solucja
Falrornowa Nadzieja
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 21.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 72 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
tomek jak mi pomożesz to ja szybko tam dojdę i Ci pomogę :)
Wędrowiec
Plany orków znajdują się w Boskim Murze przy portalu do Mulandiru. Są trzy skrzynie, w środkowej są szukane przez Ciebie plany. Swój problem już rozwiązałem.
Wędrowiec
No to jest problem
Te skrzynie przeszukałem wcześniej, znalazłem plany ale akurat takich nie było :/
Jest jakiś inny sposób na zdobycie tych planów ? Gra utkneła mi w martwym punktcie ...
Wędrowiec
mam problem zdobylem 4 kamienie dusz i nie moge znalesc 5 chodzilem po wszystkich mapach i nie znalazlem... moze ktos napisac dokladne polozenie wszystkich kamieni??
Wędrowiec
pamietam ze 1 byl w eloni
Wędrowiec
Xemnas ja tez miałam ten problem, ale miałam jakiegoś farta, bo zaliczyło mi zadanie z 4. To jest chyba błąd gry.
Wędrowiec
Ja tam od razu tu poleciałem(do tego strażnika meduzy mi zagrodziły).
Wędrowiec
MAm problem. Nie mam kamienia do aktywacji monumentu orków. Gdzie on jest??
Mieszkaniec
Chyba gdzieś w Mulandirze, ale ja nie wiem gdzie dokładnie. Wiem za to, że taki kupiec z Szarogórza (wygląda jak hallicki kapral) ma na sprzedaż jeszcze jeden.
Wędrowiec
jak dostać się do tej lokacji? przez mulardię czy jakos tak?
Wędrowiec
Runa znajduje sie przy portalu do brazy czy jakoś tak wie ktoś jak uratować czerwony region przet wiarusami wilczarzy bo ich zabijają ????HELP!
Wędrowiec
gdzie jest dokładnie kamień orków?
Ten artykuł skomentowano 72 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.