Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Elfy • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Elfy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Łowczyni
    Surowce: drewno 50
    Budynki: zbrojownia
    Zwykła wojowniczka walcząca na dystans, wyposażona w łuk i lekki skórzany pancerz.
    Komentarz: Elfi odpowiednik Zwiadowcy. Przywoływać tylko do momentu uzyskania Łuczniczki wiatru, co nastąpi dość szybko.

    Gwardzistka
    Surowce: drewno 60
    Budynki: zbrojownia
    Zwykła wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w dwuręczny kostur i lekki skórzany pancerz.
    Komentarz: Słaba jednostka do walki wręcz, chociaż przez pewien czas będzie musiała być przywoływana. Jej wadą jest także dość wysoki koszt.

    Uzdrowicielka
    Surowce: lenya 55
    Budynki: samotnia
    Defensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: leczenie.
    Komentarz: Konieczność w armii. Uzdrowicielki dysponują większą siłą leczącą niż ludzcy kapłani, ale za to bardzo marnie radzą sobie w boju.

    Łuczniczka wiatru
    Surowce: drewno 25, lenya 30
    Budynki: zbrojownia, samotnia, dom łucznictwa
    Wojowniczka walcząca na dystans, wyposażona w łuk i skórzany pancerz. Zdolności bojowe: celny strzał.
    Komentarz: Najlepsza jednostka dystansowa w grze. Strzela szybko, celnie, i, dzięki zdolności bojowej, zadaje duże obrażenia. Poza tym możliwość ulepszenia tak, że swoimi strzałami będzie zamrażać. Rewelacja!

    Strażniczka
    Surowce: żelazo 80
    Budynki: zbrojownia, kuźnia żelaza
    Pancerna wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w długi miecz, tarczę i żelazny pancerz.
    Komentarz: Słabsza jednostka od ludzkich i krasnoludzkich, na dodatek wymaga żelaza. Jeśli możemy współpracować z innymi rasami, lepiej postawić na ich wojowników, a w Północnych Górach wietrznych, gdzie jest to niemożliwe, mamy do dyspozycji żelazo z wozów, więc jej przywołanie nie będzie problemem.

    Podróżniczka
    Surowce: drewno 45, żelazo 45
    Budynki: zbrojownia, kuźnia żelaza, dom łucznictwa
    Pancerna wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w długi łuk i żelazny pancerz.
    Komentarz: Kolejna jednostka, która raczej nie powinna być przywoływana. Przydatniejsze, tańsze i szybsze w przywołaniu są łuczniczki wiatru.

    Lodowa czarodziejka
    Surowce: lenya 70
    Budynki: samotnia, dom pradawnych
    Ofensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: wybuch lodu.
    Komentarz: Nie widzę sensu jej rekrutacji - łuczniczki wiatru i strażniczki po wynalezieniu odpowiednich technologii zamrażają skuteczniej i są potężniejsze w boju.

    Druidka
    Surowce: lenya 100
    Budynki: samotnia, dom pradawnych
    Defensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: aura leczenia.
    Komentarz: Jak wyżej. Wolę uzdrowicielki - Aura leczenia to zbyt słaby czar, by opierać na nim siłę uzdrawiania.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 100
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Zbrojownia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Umożliwia przywoływanie jednostek bojowych.

    Chata drwala
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Chata myśliwska
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Chata zbieracza
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności krzaków jagód w pobliżu.

    Wieża łucznicza
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 120
    Automatycznie ostrzeliwuje wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 250
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 3. poziomu.

    Dom łucznictwa
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 300
    Budynek niezbędny do przywoływania łuczniczek wiatru i podróżniczek.

    Samotnia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 200
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych posługujących się magią.

    Tartak
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 100
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich drwali i podwaja produkcje drewna w okolicy.

    Chata leśnika
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą sadzić nowe drzewa w okolicy.

    Chata zbieracza lenyi
    Budynek gospodarczy (aria)
    Surowce: drewno 80
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić lenyę. Wymaga obecności złóż lenyi w pobliżu.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich myśliwych, łowców i zbieraczy i podwaja produkcje żywności w okolicy. Umożliwia też samoczynną regenerację zdrowia i many.

    Lodowa wieża
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 20, lenya 100
    Automatycznie ostrzeliwuje lodowymi pociskami wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 500
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Kuźnia żelaza
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 400
    Budynek niezbędny do przywoływania strażniczek i podróżniczek.

    Akademia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 250, lenya 100
    Budynek niezbędny do przywoływania lodowych czarodziejek i druidek.

    Chata mistrza drwalskiego
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 150
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą jeszcze szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Gildia łowiecka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Technologie

    Tarcza
    Budynek: zbrojownia
    Surowce: drewno 300
    Gwardzistka otrzymuje drewniana elficką tarczę.

    Uderzenie lodu
    Budynek: dom łucznictwa
    Surowce: drewno 100, lenya 200
    Łuczniczka wiatru strzela lodowymi strzałami. Które mogą na krótko zamrozić wroga i zadawać nowe obrażenia.

    Gniew Aryna
    Budynek: kuźnia żelaza
    Surowce: żelazo 100, lenya 300
    Strażniczka otrzymuje lodowy miecz i wysoką odporność na magie lodu.

    Tarcza mrozu
    Budynek: kuźnia żelaza
    Surowce: żelazo 100, aria 300
    Podróżniczka otrzymuje zaklęcie lodowej tarczy, lodowy sztylet i wysoką odporność na magie lodu.

    Dar Elen
    Budynek: dom pradawnych
    Surowce: lenya 500
    Druidka, uzdrowicielka i lodowa czarodziejka zużywają mniej many na terenach leśnych.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: druidka
    Dodany: 17.02.2009 o 14:37  

    druidka nieźle atakuje na odległość

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: damex przeczesz dszystkie m...
    Dodany: 18.02.2009 o 19:29  

    damex przeczesz dszystkie mapy pierwszego rozdzialu

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: SZUKAM domu łucznictwa i ku...
    Dodany: 07.07.2009 o 23:13  

    SZUKAM domu łucznictwa i kuźni żelaza. Przeszedłem już wszystkie mapy I rozdziału i nie mogę znaleźć. Proszę pomóżcie

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 18
    Temat: Weź sprawdź skrzynki przy p...
    Dodany: 10.07.2009 o 20:07  

    Weź sprawdź skrzynki przy portalach do następnych lokacji w "Cieniu Drzew" i "Pn Górach Wietrznych" (przy portalu do "Wężowej Przełęczy"). Kto szuka, nie błądzi :P a plany jednostek i budynków przeważnie dostajesz w tych miejscach.

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 18
    Temat: Btw elfy są naprawdę niezłe...
    Dodany: 10.07.2009 o 20:16  

    Btw elfy są naprawdę niezłe, szkoda, że takie słabe w walce wręcz... Łuczniczki Wiatru+ulepszenie są najlepiej opłacalne, 1/3 tych jednostek w armii i idziesz jak burza :P Warto mieć też ok. 10 Druidek kiedy walczy się z nieumarłymi (dzięki rzucanej "świętości")

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: damex,w tej skrzynii na sro...
    Dodany: 22.08.2010 o 20:13  

    damex,w tej skrzynii na srodku duzego obozu orkow(dzika przelecz).w tym obozie co byl brannigan(brannigan to byl trudny:) )

    Awers
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat]Chata zbieracza leny...
    Dodany: 28.12.2010 o 12:14  

    Cytat:
    Chata zbieracza lenyi
    Budynek gospodarczy (aria)


    coś mi tu nie gra

    Lodowy-Elf
     

    Wędrowiec
    Temat: Lodowe Elfy są mocne bardzo...
    Dodany: 24.04.2011 o 20:39  

    Lodowe Elfy są mocne bardzo i nic tego nie zmieni

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie ma opisanego Domu Prada...
    Dodany: 19.07.2011 o 17:08  

    Nie ma opisanego Domu Pradawnych.

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: Damex, w Shiel. Jeśli nie m...
    Dodany: 19.07.2011 o 17:11  

    Damex, w Shiel. Jeśli nie ma - błąd. Wiem, że raczej tego nie odczytasz, ale piszę to dla wszystkich.

    karlo
     

    Wędrowiec
    Temat: Lodowa czarodziejkaSurowce:...
    Dodany: 07.04.2015 o 23:05  

    Lodowa czarodziejka
    Surowce: lenya 70
    Budynki: samotnia, dom pradawnych
    Ofensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: wybuch lodu.
    Komentarz: Nie widzę sensu jej rekrutacji - łuczniczki wiatru i strażniczki po wynalezieniu odpowiednich technologii zamrażają skuteczniej i są potężniejsze w boju.



    Niezgodzę się kompletnie. Lodowe czarodziejki są genialne w defensywie. Liczyłem na poziomie 7 . Łuczkiczka wiatru zadaje 3-7 (+ 2 od lodu) obrażeń urokom i minotaurom . Lodowa czarodziejka 8+7+6+5+4+3+2+1. Manu starcza na 3-4 ataki dlatego najlepiej ustawiać je w obronie gdy wróg pojawia się co jakiś czas i maczy czas na regenreację.



    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw