Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Ludzie • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Ludzie

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Rekrut
    Surowce: żelazo 50
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz wyposażony w miecz i skórzaną zbroję.
    Komentarz: Słaba jednostka do walki wręcz. Przywoływać tylko do momentu uzyskania możliwości rekrutacji zbrojnych.

    Zwiadowca
    Surowce: drewno 40, żelazo 15
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący na dystans wyposażony w kuszę i skórzaną zbroję.
    Komentarz: Odpowiednik Rekruta do walki na dystans. Strzelców znajdujemy szybko, więc Zwiadowców można porzucić bardzo wcześnie.

    Kapłan
    Surowce: żelazo 40, aria 20
    Budynki: warsztat płatnerski, świątynia światła
    Kapłan wyposażony w buzdygan i lekki żelazny pancerz. Czar: uzdrowienie.
    Komentarz: Konieczność w każdej armii. Po pierwsze, potrafi leczyć. Po drugie, całkiem nieźle walczy wręcz, zwłaszcza po wynalezieniu Ścieżki Światła.

    Strzelec
    Surowce: drewno 30, żelazo 50
    Budynki: warsztat płatnerski, strzelnica
    Wojownik walczący na dystans wyposażony w kuszę i lekki żelazny pancerz.
    Komentarz: Świetna jednostka dystansowa. Jego przywołanie trwa co prawda dość długo, ale za to zyskujemy silne wsparcie dystansowe, a po wynalezieniu Podwójnej kuszy możliwość ataku na dwóch przeciwników naraz.

    Zaklinacz
    Surowce: aria 65
    Budynki: świątynia światła, akademia
    Defensywny mag wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: hipnoza.
    Komentarz: Może być przydatny. Szkopuł w tym, że Hipnoza przestaje działać po zaatakowaniu danego przeciwnika, co może zdarzyć się naszym jednostkom nawet przez przypadek.

    Mentat
    Surowce: aria 100
    Budynki: świątynia światła, akademia
    Ofensywny mag wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: szok.
    Komentarz: Tutaj stanowczo odradzam. Kosztuje bardzo dużo arii, której w większości scenariuszów jest raczej mało. Poza tym, czar Szoku nie jest zbyt potężny.

    Zbrojny
    Surowce: żelazo 70
    Budynki: warsztat płatnerski, główna zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w halabardę i ciężką stalową zbroję płytową.
    Komentarz: Najsilniejsza ludzka jednostka do walki wręcz. Zbrojni są silniejsi i wytrzymalsi od paladynów i rekrutów, a poza tym tempo ich przywoływania jest bardzo zadowalające.

    Paladyn
    Surowce: żelazo 60, aria 30
    Budynki: warsztat płatnerski, świątynia światła, główna zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w długi miecz, tarczę i ciężki żelazny pancerz. Czary: aura zręczności i świętość.
    Komentarz: Szczerze mówiąc, nie widzę sensu jego przywoływania - czas jest dość długi, a w walce nie dorównuje zbrojnemu. Dobrze za to współdziała z Tytanem - paladyńska aura zwiększa celność, a tytania szybkość ciosów.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 50, kamień 50
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Warsztat płatnerski
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 40, kamień 30
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Umożliwia przywoływanie jednostek bojowych.

    Chata drwala
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Kamieniołom
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: drewno 30, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić kamień. Wymaga obecności złóż kamienia w pobliżu.

    Kopalnia
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 50, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żelazo. Wymaga obecności złóż żelaza w pobliżu.

    Chata myśliwska
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50, kamień 10
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Chata rybaka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 40, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności ryb w pobliżu.

    Gildia rybacka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 90, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żywność. Wymaga obecności ryb w pobliżu.

    Ferma bydła
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 100, kamień 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Produkuje żywność.

    Wieża kusznicza
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 80, kamień 50
    Automatycznie ostrzeliwuje wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 100, kamień 150
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 3. poziomu.

    Strzelnica
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 150, kamień 150
    Budynek niezbędny do przywoływania strzelców.

    Świątynia światła
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 40, kamień 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych posługujących się magią.

    Tartak
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 80, kamień 20
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich drwali i podwaja produkcje drewna w okolicy.

    Huta
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 75, kamień 75
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kopalni i podwaja produkcje żelaza w okolicy.

    Kaplica arii
    Budynek gospodarczy (aria)
    Surowce: drewno 20, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić arię. Wymaga obecności złóż arii w pobliżu.

    Gospodarstwo
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 100, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą wytwarzać żywność.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60, kamień 90
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich myśliwych, rybaków, hodowców i farmerów i podwaja produkcje żywności w okolicy. Umożliwia też samoczynną regenerację zdrowia i many.

    Biała dłoń
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 50, kamień 80
    Automatycznie leczy ranne jednostki sojusznicze znajdujące się w pobliżu.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 250, kamień 250
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Główna zbrojownia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 150, kamień 200
    Budynek niezbędny do przywoływania zbrojnych i paladynów.

    Akademia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 100, kamień 150, aria 100
    Budynek niezbędny do przywoływania zaklinaczy i mentatów.

    Technologie

    Podwójna kusza
    Budynek: strzelnica
    Surowce: drewno 300, żelazo 100
    Strzelec ostrzeliwuje dwóch wrogów jednocześnie.

    Ścieżka światła
    Budynek: świątynia światła
    Surowce: żelazo 200, aria 100
    Kapłan otrzymuje tarczę. Jego zapas many i tempo jej regeneracji wzrasta.

    Jasność
    Budynek: akademia
    Surowce: aria 400
    Zapas many zaklinacza zwiększa się i rośnie tempo jej regeneracji.

    Fala szoku
    Budynek: akademia
    Surowce: aria 600
    Mentat otrzymuje zaklęcie fali szoku.

    Błogosławieństwo ognia
    Budynek: główna zbrojownia
    Surowce: żelazo 250, aria 250
    Paladyn otrzymuje miecz ognia i wysoką odporność na ten typ magii.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Hakuni
     

    Wędrowiec
    Temat: Brakuje budynków!
    Dodany: 19.04.2009 o 15:29  

    Jeżeli graliście w Cień feniksa to jest tam jeszcze jeden budynek u ludzi. budy dla psa. dzięki nim możesz tworzyć 10 krawych ogierów które pomagają w walce. A u elfuf chyba są chochliki (dom chochlików) o ile dobrze pamiętam.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: w Cieniu Feniksa są budynki...
    Dodany: 23.04.2009 o 8:25  

    w Cieniu Feniksa są budynki z innymi jednostkami np krwawe ogary ludzi chochliki elfów bitewne dziki orków stalodzioby i chodzące fortece trolli i mrocze skrzydła i zwiastuny chaosu mrocznych elfów

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: plany
    Dodany: 06.07.2009 o 1:00  

    gdzie mozna znaleź plany elfich budynków takie jak dom łucznictwa

    Pabloo
     

    Wędrowiec
    Temat: Pomocy
    Dodany: 01.01.2010 o 15:43  

    Gdzie można znaleźć plan budynku ludzi świątynie światła?? pomocy bo nie umiem nigdzie znaleźć

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: ludzie
    Dodany: 09.02.2010 o 17:28  

    Ludzie to kretyni, przynajmniej moim zdaniem. Jedyne skuteczne jednostki to kusznik, zbrojny i paladyn(ale dopiero po ulepszeniu). Magowie nie są szczególnie dobrzy, a ulepszenie ich jest strasznie drogie. Zwiadowca do dupy. rekrut też słaby. Kapłan jest dobry tylko do leczenia. A tytan ludzi, gryfi jeździec jest żałosny. najsłabszy wśród tytanów.

    FanSpellforce
     

    Wędrowiec
    Temat: Pabloo - chodzi Ci o Zakon ...
    Dodany: 27.05.2010 o 16:48  

    Pabloo - chodzi Ci o Zakon Świtu? Powinno być chyba w skrzyni w Liannon, w obozie goblina Snarfa.
    wajus - chyba w tych skrzyniach obok portalu do Cienia Drzew.
    Co do tematu, to nie lubię ludzi. Są żałośni, tytan jest najsłabszy wśród wszystkich, magowie są raczej kiepscy, a ich ulepszenie jest całkiem drogie, oni sami też. Zwiadowca i rekrut są kiepscy w walce wręcz. Paladyn strasznie długo się przyzywa, w dodatku trzeba go ulepszyć, bo inaczej nadaje się tylko do walki z nieumarłymi (świętość). Więc ogólnie rzecz biorąc wypadają dość marnie w porównaniu do pozostałych ras.

    FanSpellforce
     

    Wędrowiec
    Temat: Pomyłka - \"obok portalu do...
    Dodany: 27.05.2010 o 16:49  

    Pomyłka - "obok portalu do Shiel", nie do Cienia Drzew.

    Pytacz
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie zdobyc mozna duze kwa...
    Dodany: 25.11.2010 o 12:26  

    gdzie zdobyc mozna duze kwatery



    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw