Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Północne Góry Wietrzne • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Północne Góry Wietrzne

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Północne Góry Wietrzne są z całą pewnością lokacją, przy której można odetchnąć po dość frustrującej Dzikiej Przełęczy. Pewne czynności trzeba jednak wykonać w bardzo krótkim czasie, co może sprawić kłopot.
    Koniec tego gadania, pora zacząć działać. Porozmawiaj ze strażnikiem przy portalu, a następnie pędź na południe. Uaktywnij menhir, jednak nie wchodź jeszcze do miasta. Zamiast tego udaj się wzdłuż jeziorka na południe. Po wędrówce dotrzesz na mały cypel, na którym, oprócz kilku wrogów, znajdziesz 2 skrzynki, które oczywiście zbadaj. Teraz idź do miasta, załączy się scenka. Po niej udaj się w kierunku wskazanego przez Marcię. Aktywuj go i zacznij budować bazę. Musisz się spieszyć, by jak najszybciej przyzwać 22 łuczniczki wiatru i 8 uzdrowicielek. W tzw. Międzyczasie udaj się na południowy wschód. Dojdziesz do bazy nieumarłych, dowodzonych przez Antslinga. Przy jego ciele znajdziesz pierwszy kamień duszy, a w bazie - wóz z żelazem. Gdy już zbierzesz wyżej opisaną armię, udaj się w stronę przełęczy. Swoje jednostki rozmieść po równo na wzgórzach i wydaj im rozkaz ataku na wrogów w zasięgu (klawisz [H]). Uaktywnij jeszcze menhir i pogadaj z generałem. Przyjdzie Ci odeprzeć 3 fale ataku, jednakże praktycznie tylko ta ostatnia może sprawić jakieś kłopoty. Po walce podnieś limit jednostek i "doprzywołaj" jeszcze kilka strażniczek. Wraz z wszystkimi jednostkami udaj się na północny zachód od przełęczy, w góry. Szybko dojdziesz do kolejnej bazy wroga, która jest jednak dość słaba (kolejny wóz z żelazem). Większe wyzwanie czeka na północy - nieumarłych jest tam dużo, dodatkowo małe problemy sprawią dwie wieże strzelnicze (te są jednak znacznie słabsze od tych orkowych). Po walce zabierz żelazo z kolejnego wozu. Teraz wróć na przełęcz i zapuść się na tereny nieumarłych. Szybko natkniesz się na obóz nieumarłych (wóz z żelazem), po którego zniszczeniu idź na północ, aż do krawędzi obszaru. Zabij tamtejsze pająki i wróć do skrętu w prawo. Idąc tą drogą dojdziesz do największej bazy wroga w tej lokacji. Wieże strzelnicze są tam jednak tak ustawione, że możesz je zniszczyć nie narażając się na ogień obrońców i vice versa. W bazie czai się bardzo silny Cień, który może ranić zaklęciem wiele twoich jednostek, musisz więc go jak najszybciej zabić. Przy jego zwłokach znajdziesz pierścień cienia, a w bazie kolejny wóz żelaza.. Zniszcz resztę wieżyczek i udaj się na północ. Stamtąd udaj się na północ, gdzie po pokonaniu kilku wrogów będziesz mógł/mogła zająć kolejny monument i wóz rudy. Teraz wróć do byłego obozu wroga i udaj się na wschód, a potem na południe. Dojdziesz do kolejnego zgrupowania wroga. Ze zwłok Cmentarnika będziesz mógł zabrać kolejny kamień dusz. Idź dalej na południe, a potem na zachód. Po drodze przyjdzie Ci pokonać kilku wrogów. Gdy zejdziesz z góry, udaj się na południe. Dotrzesz do portalu i ostatniego wrogiego obozu. Walka nie będzie łatwa, z powodu silnych dowódców. Po walce zbierz skarby. Znajdziesz kolejne plany (elfie i krasnoludzkie), a także kilka run. Po chwili zjawi się tu Gunthar, z którym pogadaj. Udaj się teraz na północny zachód. Będziesz musiał pokonać ostatni oddział nieumarłych, dotrzesz też do legowiska pająków, które oczywiście zabij. Teraz udaj się do menhiru, mniej więcej na środku obszaru wypalonej ziemi. Zabij okolicznych wrogów i aktywuj go. Wróć teraz na przełęcz i skieruj się na południe. Znajduje się tam kolejne legowisko pająków. Zabij lokatorów, przy najsilniejszym znajdziesz ciemne nici. Udaj się także na północ, gdzie w małej kotlince znajdziesz kolejne skrzynie. Teraz wróć do Kamiennego zamku. Porozmawiaj zarówno z Marcią, jak i Lordem Jonirem. Od tej pierwszej dostaniesz klucz do krasnoludzkie bramy. Udaj się więc w tamtą stronę, otwórz wrota i teleportuj się do Południowych Gór Wietrznych.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    goblin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.05.2007 o 7:54  

    hej, gdzie jest portal do godmarchii? gdzie ona jest? i gdzie jest ciało tego cassiusa czy jakoś tak w kurhanach skowytu?

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2007 o 13:51  

    portal do południowej godmarchii znajduje sie na lodowych bagnach drakon cassius znajduje sie nidaleko portalu na lodowych bagnach da ci on podpowiedz żebyś poszedł do kurchanów skowytu tam znajdziesz amre jesli go zabijesz dostaniesz zbroje i nagolenniki!!!!!

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.06.2007 o 21:15  

    Nie wiem czy nie pominąłem jednej bazy wroga przy zachodnie krawędzi mapy, jeszcze przed przełęczą bronioną przez Halitów

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.06.2007 o 21:15  

    Ok Jednak nie pominąłem

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 11:19  

    cassius jest na zachodzie kurchanów skowytu

    Kamil
     

    Wędrowiec
    Temat: pomocy
    Dodany: 11.12.2008 o 16:14  

    nie wiem jak dojsc do polnocnych gor wietrznych.Jak ktos moze opiscie mi bardzo dokladnie droge.

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: na samym dole szarogórza
    Dodany: 16.02.2009 o 8:26  

    na samym dole szarogórza

    maro
     

    Wędrowiec
    Temat: zawiodlem :(
    Dodany: 24.02.2009 o 20:21  

    ja za pozno wybudowalem lucznikow no i zolenieze przegrali wezwalem rycerzy switu i co dalej?

    Archimonde
     

    Wędrowiec
    Temat: dzieki ser
    Dodany: 08.10.2009 o 18:31  

    dzieki ser chcialem zadac to samo pytanie co Kamil

    maciek
     

    Wędrowiec
    Temat: maro:\"wybudowałem łucznikó...
    Dodany: 03.12.2010 o 16:34  

    maro:"wybudowałem łuczników".zostawię to bez komentarza.Poza tym łuczniczki.Jak stwory przejmą zamek to robisz armię i go zdobywasz.proste.

    Miedziok
     

    Wędrowiec
    Temat: Z jaka armia najlepiej iść ...
    Dodany: 26.03.2012 o 16:26  

    Z jaka armia najlepiej iść na nieumarłych w północnych górach wietrznych ? ..

    krzychu
     

    Wędrowiec
    Temat: Miedziok:Zrób 25 strażnicze...
    Dodany: 04.09.2012 o 13:46  

    Miedziok:
    Zrób 25 strażniczek, 10-15 i 10 łuczniczek wiatru. Z taką armią możesz wyczyścić całą mapkę.

    krzychu
     

    Wędrowiec
    Temat: /edit: 10-15 uzdrowicielek
    Dodany: 04.09.2012 o 13:48  

    /edit: 10-15 uzdrowicielek



    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw