Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Południowe Góry Wietrzne • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Południowe Góry Wietrzne

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Witaj w kraju krasnoludów! Południowe Góry Wietrzne są w całości misją RPG, co oznacza, że nie uświadczymy w niej monumentów rasowych. Zaraz po rozpoczęciu aktywuj menhir i kieruj się na południe. Wkrótce spotkasz pierwszego przeciwnika - to słaby goblin, z którego pokonaniem nie będzie żadnych problemów. Przy jego ciele znajdziesz 2 bardzo dobre sztylety, nie zapomnij zniszczyć również znajdującej się nieopodal chatki. Następnie skieruj się na południe. Nie aktywuj monumentu, gdyż i tak na razie się nie przyda. Dalej na południu znajdziesz wejście do miasta - pogadaj ze strażnikiem, a następnie skieruj się na południe. W mieście pogadaj najpierw ze Scarvigiem - oprócz ważnej protekcji dowiesz się wielu interesujących rzeczy. Teraz porozmawiaj z Lorderic`iem na temat trucizny dla giganta - dostaniesz kolejne zadanie. Stojącemu niedaleko Cronvigowi zwróć jego monokl, za co dostaniesz butle krasnoludzkiego alkoholu. Porozmawiaj jeszcze z tanem, po czym użyj okolicznego menhiru, by udać się do Szarogórza.
    W mieście skieruj się od razu do Tanary. Daj jej nici pająka, a naprawioną szatę oddaj Gabarowi. Zanieś także pierścień cienia Castagirowi - poleci Ci udać się z nim do Rigoura (spotkasz go później w trakcie gry). Oddaj także krasnoludzki alkohol Hinrikowi - w zamian dostaniesz posążek z brązu. Wracaj do Północnych Gór Wietrznych.
    Cronvigowi oddaj ukradziony mu posążek i skieruj się w stronę monumentu, rozmawiając po drodze ponownie ze strażnikiem. Przywołaj wsparcie. Poczekaj na noc i udaj się na południe. Spotkasz 2 minotaury pilnujące skrzyni. Dalej na południu zobaczysz menhir. Nie aktywuj go, gdyż i tak długo nie przetrwa. Zamiast tego wespnij się na górę. Dojdziesz do bazy uroków, którą oczywiście zniszcz. Zbadaj stojące w niej wilcze szczenię i udaj się do Brona. Poproś go o mięso dla wilczka (będziesz musiał rozstać się z kilkoma monetami) i podaruj je "zleceniodawcy". Następnie gnaj za szczeniakiem na północ. Nieopodal monumentu spotkasz jego rodzinę. Porozmawiaj z Tanarem - dostaniesz run, a sam wilk przyłączy się do Ciebie. Wraz z nowym kompanem ruszaj na południe, a następnie na wschód. Dotrzesz do bazy zwierzoludzi. Zabij wszystkich (w jednej ze skrzyń znajdziesz pierwszy składnik trucizny) i zbierz ich grzywy. Jak zapewne zauważysz, jedna z nich jest wyjątkowa - zanieś ją i 3 inne żonie Brona, otrzymasz bardzo dobrą zbroję. Na północ od obozu spotkasz Joshue. Porozmawiaj z nim, a zgodzi się odkupić swoje winy. Biegnij więc za nim do bramy. Strażnikowi nakaż jej otwarcie i pogadaj z Halitem jeszcze raz. Wejdź na nowy obszar, przy południowym brzegu jeziorka znajdziesz skrzynię. Idąc na północ trafisz do swego rodzaju labiryntu. Tutaj nie będę Cię prowadził za rękę. Zbadaj po prostu cały obszar: pełno tu skrzyń (koniecznie przeszukaj), menhirów (nie zapomnij uaktywnić), jeden monument (jak wyżej) i mnóstwo wrogów (do spacyfikowania). Najniebezpieczniejsi z nich to mroczne elfy - w pierwszej kolejności zabijaj czarowników, gdyż rzucają silne czary. Najważniejszych miejsc jest kilka. Przede wszystkim legowisko smoka - bestia mimo 17. poziomu nie jest wcale taka niebezpieczna. Przy jego zwłokach znajdziesz 3 ważne przedmioty - smocze łuski (w wolnej chwili zanieś je Orthanc`owi w Szarogórzu), kamień wiecznego ognia i hełm Hergera. Ten ostatni możesz oddać Joshui lub zanieść osobiście tanowi - zrób jak uważasz (możesz zanieść osobiście i tak będziesz musiał wrócić do Wietrznej Jamy). Drugim takim miejscem jest cmentarzysko krasnoludów. Spotkasz tam dużą ilość duchów wojowników, które w kupie mogą stanowić problem. Najsilniejszy duch ma tylko 14. poziom, a na dodatek będziesz walczył tylko z nim, co znacznie ułatwia sprawę. Nieopodal można znaleźć kolejny składnik trucizny. Trzecie takie miejsce to obóz uroków, które są dość silne, lecz poradzisz sobie z nimi bez trudu. Ostatnia ważna miejscówka to legowisko pająków na północy - zdobędziesz tutaj aż dwa składniki trucizny dla olbrzyma. Po zbadaniu obszaru powinieneś mieć je już wszystkie (ostatni jest w legowisku pomniejszych pajączków). Musisz zanieść je Lordericowi - awatar może użyć jednego z okolicznych menhirów, natomiast bohaterów najlepiej zabić (klawisz [K]) i przywołać w pierwszym monumencie. Teleportuj się więc do miasta i pogadaj z Lorderic`iem - dostaniesz truciznę, będziesz musiał jeszcze znaleźć dla niej nośnik - idealnie nadaje się do tego mięso z farmy Brona. Ten dowiedziawszy się, do czego mięso ma służyć rozstanie się z nim z radością. Poczekaj do nocy i udaj się do legowiska Horgra na południe. Zamień jego mięso na zatrute (trzeba z nim "porozmawiać") i poczekaj do świtu. Jako, że olbrzym zostanie osłabiony, poradzisz sobie z nim bez trudu. Przy jego zwłokach znajdziesz klucz. Użyj go na znajdującej się niedaleko bramie. Uaktywnij jeszcze okoliczny menhir i udaj się do Ostrej Skały.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2007 o 13:51  

    kurde ale łatwa mapa

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.07.2007 o 20:20  

    Popełniłem jeden błąd: po wizycie w Szarogórzu masz wrócić nie do Północnych, a Południowych Gór Wietrznych

    Buro
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.07.2007 o 12:37  

    no wlasnie gdzie moge znalezc drugi taki kamyczek? bo szuka szukam i jak zwykle nie moge znalezc :/

    Burek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.08.2007 o 21:08  

    jeden kamień mam od smoka a drugiego nie mogę znaleźć proszę o pomoc.

    Lord SM
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.09.2007 o 17:57  

    jest powyżej 2 ludzkiego monumentu taka jaskinia. Tam jest Mistrz Kości i obok szkielety- jeden z nich ma kamień

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.06.2008 o 20:54  

    to prawda i jeszcze jest taki smoczek w eloni i on też ma kamień

    waza3
     

    Wędrowiec
    Temat: pomocy
    Dodany: 25.02.2010 o 14:13  

    mam problem zabiłem tego olbrzyma przed podaniem mu trucizny i nadal mam te misję co mam robić można go jakoś ożywić help

    sługa run01
     

    Wędrowiec
    Temat: ja tez zabiłem tego olbrzym...
    Dodany: 14.03.2010 o 12:18  

    ja tez zabiłem tego olbrzyma zanim dostałem zadanie z trucizną i to zostawiłem

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: jak zabijesz olbrzyma przed...
    Dodany: 22.08.2010 o 19:35  

    jak zabijesz olbrzyma przed misja to nie mozesz jej zrobic.mozna zepsuc tez misje np. starzec i jego muzyka

    Lolitaaa
     

    Wędrowiec
    Temat: Skąd mam wziąć monokl ?
    Dodany: 05.01.2013 o 14:14  

    Skąd mam wziąć monokl ?



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw