<< poprzednia | SPIS | następna >> |
To już ostatnia lokacja w grze! Napisanie całkowitej solucji do tej mapy jest niemożliwe, bowiem więcej jest na niej elementów losowych niż w innych scenariuszach.
Na starcie aktywuj menhir i udaj się do obozu krasnoludów. Masz go zaznaczonego na mapie, więc najlepiej po prostu tam kliknąć. Po drodze spotkasz parę lodowych smokowców, jeśli czujesz się na siłach, możesz z nimi walczyć sam na sam. Po dojściu na miejsce aktywuj kolejny menhir i monument bohaterów na północy. Jeśli nie masz jeszcze 27. poziomu, udaj się na północ i skręć na zachód. Dotrzesz do smoczego kamienia. Co jakiś czas wychodzi z niego nowy smok. Jest dość silny (27. poziom), ale nie ma szans ze wszystkimi twoimi bohaterami na raz. Po awansie wróć na południe i porozmawiaj z Murimem. Teraz zacznie się zabawa. Wszystkich krasnoludzkich górników nie ocalisz, nie ma szans. Najlepiej oczyścić południowo-zachodnią część mapy ze smoków i na bieżąco zabijać nowo pojawiających się przeciwników. Co jakiś czas jeden z kopaczy poinformuje, że wykopał ognisty kamień. Jeśli jest on w twojej części, nie dopuść do jego śmierci. Kamienie wkłada się do smoczych głazów, a te wtedy przestają produkować smokowce. Kiedy już zneutralizujesz wszystkie w południowo-zachodniej części, zajmij się tymi w północno-wschodniej. Trochę to potrwa, gdyż nie ma jakiejś stałej częstotliwości w zdobywaniu ognistych kamieni. Jeśli i tutaj załatwisz wszystkie kamienie, aktywuj monument krasnoludów (na zachód od Murima) i zacznij budować bazę. Masz już trochę surowców na start, gdyż w czasie poszukiwań ognistych kryształów znajduje się też zwykłe zasoby. W międzyczasie niszcz już kamienie w północno-zachodniej części mapy, tam, gdzie produkują się smoki 27. poziomu. Przed zniszczeniem ostatniego musisz mieć jednak około 50 jednostek. Gdy już zneutralizujesz wszystkie, przygotuj się na atak. Nastąpi on po jakimś czasie. Twoimi przeciwnikami będą żywiołaki lodu, lodowe golemy, niedźwiedzie polarne, śnieżne wilki i smoki. Wszystko to ruszy na twój obóz, jednak walkę wygrasz bez trudu. Pilnuj jednak, by ci nadciągający z północy nie zniszczyli monumentu bohaterów.
Po pokonaniu stada przyjdzie czas na zabicie Aryna. Udaj się na północny zachód. Brama, wcześniej zamknięta, jest już otwarta. Przejdź przez nią i przeszukaj skrzynię, znajdziesz runy bohaterów. Niestety, Lodowego Tkacza nie zabijesz w walce wręcz, gdyż dojście do niego jest niemożliwe. Jeszcze jedna sprawa. Po walce nie będzie już na nic czasu. Musisz zrobić jeszcze kilka rzeczy. Po pierwsze, osiągnij 28. poziom. Polecam dwa miejsca: albo tutaj, gdyż na północny wschód i południowy zachód od bramy cały czas przywoływane są smokowce (nie więcej niż jeden tu i jeden tu na raz), albo portal do Shal'Dun w Mirraw Thur, non stop wychodzą z niego Cesarscy, jednak tam od pewnego momentu chyba w ogóle nie zdobywa się doświadczenia. Udaj się także do Płonącego Miasta i otwórz skrzynie na monety czaszki. W każdej z nich jest 25-poziomowy bohater, na północy łuczniczka Marcea, na środku czarnoksiężnik Darko i na południu mentatka Eydis. Mnie udało się otworzyć dwie z nich (tyle miałem monet), polecam Marceę, potem Darko, na końcu Eydis. Uzbrój swoich bohaterów najlepiej jak możesz. Gdy zrobisz wszystko, co należy, udaj się w końcu na smoka. Walkę rozegraj w następujący sposób: strzel do Aryna (musisz mieć do tego bohatera z kuszą, łuki mają za krótki zasięg, by się powiodło w 100%), ale resztą nie podchodź za blisko. Przeciwnik podejdzie do krawędzi i rzuci zamieć. Gdy przestanie "padać", podejdź obrońcami i rozpocznij ostrzał. Bohaterami osłaniaj tyły. Lodowy Tkacz ma obrońcę na zionięcie, mimo to w końcu powinieneś go zabić. Jeśli masz maga ognia, nie krępuj się. Gdy ostatni boss padnie, obejrzyj filmik na zakończenie.
I przygotuj się psychicznie na Cień Feniksa.
<< poprzednia | SPIS | następna >> |