WShiel na razie jesteśmy tylko przelotem. Na początku obejrzyj scenkę ukazującą nieciekawą sytuację Uthrańczyków. Po niej biegnij za Einarem, zabijając po drodze wrogów. Razem dotrzecie do Ultrańskiego obozu. Oddaj sierżantowi głowy Twonków, a następnie porozmawiaj z kapitanem Bahirem. Niestety, jedyna osoba mogąca Ci pomóc umiera, a jedyna osoba mogąca jej pomóc rezyduje w Liannon. Uaktywnij menhir, ale nie przenoś się tam jeszcze. Od kupca kup elfie plany i udaj się na południe. Znajdują się tam dwie słabo bronione minotaurze bazy - zniszcz je i dopiero teraz teleportuj się do Liannon.
Tam od razu pędź do Shan Muir. Porozmawiaj z nią, dostaniesz zadanie przyniesienia zioła potrzebnego do produkcji eliksiru dla generała. Udaj się więc do monumentu i przywołaj wsparcie. Wróć do wioski i udaj się na północ. Od strażnika dostaniesz klucz do bramy. Użyj go na wrotach i udaj się na północ. Szybko dotrzesz do bazy Burgle`a. Jest ona łatwiutka do zniszczenia. Przeszukaj skrzynie, w jednej z nich znajdziesz wspomnianą już roślinę. Idź jeszcze ścieżką na zachód - spotkasz kolejnego goblina, którego pokonaj i zabierz jego rajtuzy (nie zapomnij przeszukać skrzyni). Zanieś Shan roślinę i skieruj się do kopalni na wschodzie. Pokonaj rezydującego tam ducha, znajdziesz przy nim ważne przedmioty. Pierścień zanieś Ortahowi, pokaż mu także księgę. Każe Ci zanieść ją do Dariusa, co też uczyń. Wróć teraz do kopalni. Duch tam teraz stojący ma wprawdzie wysoki, piętnasty poziom, ale dasz sobie z nim radę. Jego pierścień również zanieś kupcowi. Tym razem przy kopalni pojawił się sam Udwin. Porozmawiaj z nim, ale gdy tylko Cię zaatakuje, uciekaj - nie masz z nim szans. Udaj się teraz do Szarogórza.
W mieście odwiedź najpierw Gabara. Oddaj mu pióro. Zleci Ci kolejne zadanie, jednak kredę będącą jego przedmiotem również masz już przy sobie, więc ją mu oddaj. Następne zadanie polega na zaniesieniu szat jego mistrza do Tanary, więc udaj się do niej. Przekaż jej nie tylko szatę Tanarda (kobieta każe Ci dostarczyć sobie nici skalnych pająków), ale również goblińskie rajtuzy, z których zrobi bardzo dobre spodnie, tak więc powinieneś zaraz je założyć. W Szarogórzu odwiedź jeszcze Valdis - niestety nie będzie miała obecnie gojącej nalewki, ale powie Ci, gdzie jej szukać. Na zakończenie idź do Seno i podaruj mu orczy ząb. Teraz wróć do Shiel.
Zaraz po powrocie porozmawiaj z Bahirem i daj mu lek dla generała. Gdy ten będzie już dysponowany, zapytaj o zdrajcę - dostaniesz zadanie. Nagrodą za drugą kwestię dialogową będzie ostrzeżenie i oddział Ultrańskich żołnierzy. Udaj się z nimi na południe. Dojdziesz do bazy barbarzyńców - zbij ich i skieruj się na południe. Na końcu cypla znajdziesz zwłoki, które przeszukaj. Skieruj się następnie ku posterunkom obserwacyjnym. Musisz jak najszybciej zabić uciekającego wartownika - spodnie z goblińskich rajtuz wydatnie ci w tym pomogą. Zlikwiduj również pozostałych obserwatorów. Teraz udaj się w stronę monumentów. Straż przy nich jest za silna na bezpośredni szturm, dlatego wywabiaj wrogów mniejszymi grupami. Gdy już rozprawisz się z minotaurami, przejmij monumenty i zacznij budować bazę. Bohaterowie powinni stacjonować na brodzie, natomiast Ultrańczycy na zachodzie. Te dwa kierunki muszą zostać zabezpieczone wieżami strzelniczymi - o ile na zachodzie wystarczą cztery, o tyle na wschodzie powinno ich być trzy razy więcej. Gdy zbierzesz już armię 30 żołnierzy udaj się na południe. Tutaj nie będę Cię prowadził za rączkę. Po prostu zniszcz wszystkie bazy na południe od twojej. Nie jest to trudne zadanie, uważaj jednak na dowódców, którzy są w niektórych obozach (zwłaszcza na Bothara, 16. poziom). Gdy już zrównasz wszystkie z ziemią, oswobodź fortecę Ulthrańczyków. W nagrodę dostaniesz nieco surowców. Dowiesz się również, że będziesz musiał skorzystać z pomocy driad, jednakże potrzebujesz do tego 1000 liści lenyi - otrzymasz stosowny plan. Najlepsze do tego celu miejsce znajduje się na północny wschód od fortecy, ale możesz korzystać tez z innych złóż. W oczekiwaniu na zgromadzenie tego bogactwa udaj się na północ. Omiń główne skupisko wojsk wroga i dalej podążaj w górę mapy. Dojdziesz do legowiska pająków - zabij je wszystkie i przeszukaj zwłoki na północy. Na zachód od tego miejsca jest największa wroga baza - zrównaj ją z ziemią, wbrew pozorom nie jest to za trudne. Teraz udaj się do gaju driad. Uaktywnij tamtejszy menhir i udaj się przy jego pomocy do fortecy rodu Ulthran. Tam przekaż generałowi łańcuszek znaleziony przy dowódcy północnej bazy - należał on (łańcuszek, nie dowódca) do żony generała. Dostaniesz więc kolejne zadania - pomścić jej śmierć, a także odzyskać sztandar jego rodu. Udaj się jeszcze na północ. Na jednym ze wzgórz rezydują pająki. Na wschód od twierdzy znajdziesz także szkielet, który przeszukaj. Teraz wróć do gaju. Poczekaj do nocy i złóż ofiarę w misie. Na twoje rozkazy stanie kilka driad. Wyślij je same na główną armię wroga - są to istoty niezwykle silne, więc poradzą sobie bez kłopotu. Opróżnij jeszcze skrzynkę (kolejne plany) i możesz spokojnie przekroczyć portal do Dzikiej Przełęczy.
SpellForce » Solucja
Shiel
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 31 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Tja... Ale jak otworzyć tą skrzynkę z 3 pokrętłami???
Wędrowiec
Jak otworzyć skrzynkę ?
Wędrowiec
Tą z trzema pokrętłami?
Wędrowiec
potem, jak dojdziecie do dzikiej przełęczy, to bedzie tam ten flann i wam powie. A zresztą sama kombinacja wam nie wystarczy, potrzebujecie jeszcze klucza.
Wędrowiec
Ej, co zrobić jak mnie wartownicy zauważą, nie dogonię ich i przyjdą posiłki do bazy minotaurów z monumentami
Wędrowiec
to będzie buba
Wędrowiec
uciec do obozu tych rycerzy
Wędrowiec
hey mam pytanko a co zrobic jak sie wyczyscilo cala mape a quest nadal jest aktywny??
Wędrowiec
przejść przez portal do dzikiej przełęczy
Wędrowiec
Niewiecie moze co jest w tej skrzyni ? Ja sie boje ze pominołem jakąs jednostke elfów :(( jestem w Połódniowym łańcuchu gór wietrznych, i nadal mi brakuje tej ostatniej jednostki :(( Więc mozecie mi powiedziec gdzie ona jest ?? Bardzo prosze... :))
Wędrowiec
jednostka jest w Ostrej Skale
Wędrowiec
ej a w Shiel mamy tylko gwardzistke i łowczyni czy też uzdrowicielke? chce wiedziec czy nie ominelam w Cieniu Drzew jakiejs skrzynki gdzie moglaby byc
Wędrowiec
Nie ominęłaś. Masz tylko te dwie jednostki jak zaczynasz tą planszę.
Wędrowiec
Jestem w Shiel i mam wybudować baze Elfów , ale nie mam runy robotnika elfickiego. nie wiem gdzie on jest lub gdzie ja można zdobyć proszę o pomoc. Bardzo mi sie ta gra podoba ale zatrzymałem się na tym etapie. Z góry dziękuje za szybką odpowiedzi.
Wędrowiec
Hey nie ma valdis i nie mogę zrobić misji z nalewką, nie ma tez flanna i nie mogę otworzyć skrzynki w gaju driad po prostu zniknęli jakby ich nie było od początku gram teraz 3 raz ale za 1 razem byli na swoich miejscach .
Czy ktoś mi może pomóc?
Wędrowiec
jak zbierac lenyę dla driad!! nie mam zbierzacza lenyą skad go wziąć!! pozdrawiam pilne! jak grałem rok temu to wszystko było ok !! pozdrawiam
Wędrowiec
Wiem ze za pozno odpowiedam ale jakby tos mial taki sam problem to niech czyta. Tą chate gdzie sie zbira lenye to dostajesz po ukazaniu filmiku w twierdzy utranczykow
Wędrowiec
mam problem mianowicie Musze miec elfie plany na małe kwatery a ich nie mam i nie moge zebrac leny . wiem ze da sie bez tego przejsc ale prosze o pomoc gdzie sa te plany malych kwater dla elfow z góry wielkie dzieki
jak coś mój mail madexx@o2.pl
Wędrowiec
Zapytałam tego flana i powtórzyłam to co powiedział na pokrętłach (poprawnie, bo sobie zapisałam) i dupa się nie otworzyła. Klucz mam. I co teraz?
Wędrowiec
znalazłam, dzięki
Ten artykuł skomentowano 31 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.