Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Rozdział V • INSIMILION

    The Bard's Tale » Solucja


    Rozdział V

    Działy gier » The Bard's Tale » Poradniki » Solucja
    Autor: Zak
    Utworzono: 13.09.2008
    Aktualizacja: 13.09.2008

    Leśna Wieża

    • Wyjście z Leśnej Wieży
    • Księga zapisu
    • Wejście do Leśnej Wieży, poziom 1

    Leśna Wieża - miejsce dla mało wymagających. W tej lokacji jedyną rzeczą, jaką robimy, jest walka. Dobrą taktyką byłoby trzymanie się z tyłu i strzelanie z łuku. Na początek zapisz grę [2] i przedrzyj się przez watahy wilków, penetrując przy tym wszystkie pnie. Gdy dojdziesz do wielkich wrót, zagraj melodię, by otworzyć sobie przejście.

    Leśna Wieża, poziom 1

    • Wyjście z Leśnej Wieży, poziom 1
    • Księga zapisu
    • Wejście na poziom 2

    Pierwszy poziom to istny labirynt wypełniony przeciwnikami i pułapkami. Zanim udasz się na wyższy poziom, dokładnie przeszukaj pierwsze piętro - zdobędziesz tu dwie nowe melodie - Ulepszonego Pająka Gromów oraz Odkrywcę. Po wyczyszczeniu całego piętra, udaj się na poziom 2.

    Leśna Wieża, poziom 2

    • Zejście na poziom 1
    • Księga zapisu
    • Wejście na poziom 3

    Poziom drugi jest znacznie łatwiejszy. Mało przeciwników oraz pułapek. Tak jak poprzednio - dokładnie przeszukaj całe piętro i udaj się wyżej.

    Leśna Wieża, poziom 3

    • Zejście na poziom 2
    • Księga zapisu
    • Wejście do Komnaty Herne'a

    Poziom trzeci to właściwie to samo, co poziom drugi. Dokładnie przeszukaj całe piętro i udaj się do Komnaty Herne'a.

    Komnata Herne'a

    Teraz czeka Cię walka z bossem. Herne będzie teleportował się z miejsca na miejsce, gdy tylko otrzyma jakieś obrażenia. Przede wszystkim będzie tworzył rośliny. Wyjmij łuk i strzelaj w niego cały czas, a towarzyszom pozwól zająć się roślinami. Po zabiciu Herne'a, dostaniesz 330 PD, 500 sz. srebra, 15 żmijowych kamieni oraz nowy artefakt - Herne. Następnie obejrzysz scene, w której do wieży wbiegają druidzi. Twoim nowym zadaniem jest przedrzeć się przez wszystkie poziomy, pokonując niezliczone ilości druidów. W końcu gdy dotrzesz do wyjścia z Leśnej Wieży, udaj się na mapę świata, a stamtąd prosto do Kirkwall.

    Kirkwall

    Gdy dotrzesz do miasta, okaże się, że w całym Kirkwall grasują demony. Musisz jak najszybciej odnaleźć Bodba. Na razie nie poradzisz sobie z bossem, więc radzę go unikać. Po rozmowie z Bodbem otrzymasz 715 PD, a na mapie pojawi Ci się nowa lokacja - Górska przełęcz, do której niezwłocznie musisz się udać.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw