Mapa lokacji

Miejsca godne uwagi
- Wyjście z Ukrytego Urwiska
- Księga zapisu
- Mell
- Fnarf
Solucja
Zapisz grę [2] i porozmawiaj z trowem. Znowu spotkasz Fnarfa. Po zabiciu wszystkich przeciwników przejdź przez bramę i porozmawiaj z Mellem (bądź miły). Teraz musisz pokonać kilka barier, za którymi stoją trowy. Używaj łuku do strącania przeciwników - nie powinieneś mieć z tym problemów. Po przekroczeniu czterech barier zapisz grę [2]. Teraz czeka Cię droga na północ. Napotkasz tutaj dość groźnych przeciwników - Jeźdźców dzików. Gdy przekroczysz kilka blokad zapisz grę [2]. W końcu znajdziesz ciało kolejnego wybrańca, przeszukaj je, a zdobędziesz świetny łuk - Glaisne, 100 sztuk srebra, 385 PD oraz będziesz mógł wysłuchać kolejnej pieśni trowów.
Zapisz grę i idź dalej. Bariery pokonuj w taki sam sposób, jak na początku. W jednym z pni znajdziesz nową melodię - Migbłystalnego szczura. Dalej spotkasz Fnarfa przywołującego trowy. Od razu zajmij się swoim głównym celem - Fnarfem, ignorując inne trowy. Po zabiciu wszystkich przeciwników przeszukaj pnie, zapisz grę [2] i udaj się dalej na południe. Pokonuj magiczne bariery, aż dojdziesz do Fnarfa [4], który znowu przywołuje sojuszników. Bossa można zabić jedynie łukiem. Po zabiciu trowa dostaniesz Zdobioną Lutnię. Za bramą spotkasz Mella, który da Ci nową melodię - Najemnika. Następnie idź do Ukrytego Urwiska [1], a potem do Świątyni Caleigh. Porozmawiaj z Bodbem - dostaniesz 1650 PD. Udaj się teraz do Kirkwall, a stamtąd do Leśnej Wieży.