Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Wieści • INSIMILION • Twierdza cRPG

    Wieści » Arcanum



    Aktualizacja: Solucja BG1
    13.04.2004 o 21:32 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Kolejny tydzień nie obszedł się bez zaktualizowania solucji Baldur's Gate przez Koyota. Tym razem pod pióro poszła Kopalnia Nashkel do opisu której, nawet panowie z Black Isle przyczepić by się nie mogli. Jak zwykle kawał dobrej roboty.
    Aktualizacja: Solucja BG1
    07.04.2004 o 20:55 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dziś po raz kolejny dodane zostały nowe lokacje do Solucji BG1. Są to 5200 i 2300 leżące na południe od kopalni Nashkel. Autorem oczywiście jest Koyot. Zapraszam do zwiedzania....
    Aktualizacja: Solucja BG1
    05.04.2004 o 22:03 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dziś głównie aktualizowane były opisy w solucji do BG1. Dodane zostały porady oraz poprawki do lokacji: 3700, 4400 oraz Wysoki Żywopłot, których autorem jest Koyot.

    Zauważyć także trzeba, iż liczydło Insimilionu przekroczyło 40 000 podróżników przemierzających komnaty. Oby tak dalej...
    Aktualizacja: Solucja BG1
    17.03.2004 o 22:43 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Kolejne części solucji Baldur's Gate 1 zostały dodane. Są to Knieja Larsa oraz Peldvale. Oczywiście autorem ich jest Koyot, który nadal kontynuje swe prace.

    Powiem także, iż w czytelni znalazły się 2 nowe wiersze. Pierwszy to "Jeźdźcy" autorstwa Pip-Boy'a który jak zwykle nie ustępuje niczym żadnemu z jego wcześniejszych dzieł. Zaskoczeniem jest jednak drugi wiersz - "Piekło" autorstwa Mystrala. To jego debiut w tej dziedzinie, ale za to wspaniały debiut. Oby tak dalej.
    Aktulizacja: Solucja BG1
    10.03.2004 o 18:09 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dziś zaktualizowana została solucja BG1. Koyot nadesłał kilka poprawek do tego, co już jest oraz tekst wprowadzający gracza w rozdział trzeci. Dalsze prace nad solucją są nadal kontynuowane, więc o wszelkich postępach informować będziemy na bieżąco...
    Aktualizacja: solucja BG1
    03.03.2004 o 12:02 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Solucja do Baldur's Gate ciągle się rozwija dzięki Koyotowi. Nadesłał on cztery kolejne lokacje, które zostały bardzo dobrze opisane oraz kilka dopełnień do istniejących już opisów. Wnikliwość oraz nietypowość tekstów może w niedługim czasie spowodować, iż będzie to najlepsza solucja w Polsce. Oby tak dalej.

    Poza tym chciałem poinformować, iż w Insimilionie zmieniły się czcionki. Mam nadzieję, że odpowiada wam taka zmiana. Wszelkie uwagi proszę pisać w komentarzach do tej wieści.
    Dział BG1 rośnie
    06.10.2003 o 23:06 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Każdy kolejny dzień jest świadkiem zmian w dziale o Baldur's Gate. Jak zwykle opisanych zostało kilka kolejnych lokacji w solucji. Dodałem kilku nowych sklepikarzy oraz powstała sekcja Odzywki która póki co nie jest kompletna.

    Potrzebuję także materiałów do opisania Tajemnicy Pantalonów. Wiem mniej więcej, co trzeba zrobić dalej, ale wiedza ta nie jest wystarczająco dokładna, aby dokończyć ten artykuł. Postaram sobie odświeżyć pamięć, ale póki co zajmuje się innymi sekcjami.
    Drobne zmiany na stronie
    14.09.2003 o 14:34 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dzisiaj nastąpiło kilka kolejnych zmian na stronie. Wiele z nich jest tylko drobną kosmetyką, lecz niektóre mogą ułatwić wam życie. Przy okazji dopowiem iż zostało naprawione wielokrotne wpisywanie tego samego komentarza do wieści.

    Dzisiaj także dodałem kolejne lokacje do solucji Baldur's Gate. Życzę miłego przeglądania.
    Solucja do BG1 - informacje
    10.09.2003 o 19:02 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Prace nad solucją do Baldur's Gate wrą, czego efekty można zobaczyć już teraz tutaj. Póki co, opisane dokładnie są dwie lokacje - Candlekeep oraz następująca po niej. Trzecia jest w trakcie opisywania, lecz pierwsza wersja już jest. Problem jest jednak w tym, że nie wiem jak zrobić nawigację między każdą lokacją opisaną w solucji. W IwD2 było to proste, ponieważ każda lokacja następowała po poprzedniej i inaczej grać się nie dało, a BG1 jest bardziej nieliniowe i wiele lokacji nie ma nazw. Postaram się coś wymyślić.

    Kolejną rzeczą, nad którą ostatnio myślałem to punktacja dla Wielkiej Rady. Po prostu każdy otrzymywałby pewną ilość punktów za każdą pracę wykonaną dla Insimilionu. Zajmę się tym jednak po ukończeniu solucji do BG1.


    Na stronie wyświetlane jest 10 wieści na raz.
    « Nowsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) ·