Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Arcanum • Wieści • INSIMILION • Twierdza cRPG

    Wieści » Arcanum



    Aktualizacja solucji Baldur's Gate
    22.11.2007 o 19:58 / Dodał: Ingmar
    Logo Insimilion
    Znieocenioną pomocą van der Herta zakończone zostały prace nad solucją podstawowego Baldur's Gate. Na łamy Twierdzy trafił wreszcie siódmy i zarazem ostatni rozdział przygody, zamykający pierwszą część sagi. Zapraszam do lektury!
    Baldur's Gate - Czary Kapłana/Druida - Poziom 2
    30.09.2007 o 13:54 / Dodał: Ingmar
    Logo Insimilion
    Komnata poświęcona Baldur's Gate wzbogaciła się o opis zaklęć Kapłana oraz Druida z poziomu drugiego, autorstwa Valygara. Zapraszam do lektury!
    Aktualizacja zbrojowni Baldur's Gate
    20.08.2007 o 14:51 / Dodał: Ingmar
    Logo Insimilion
    Dzięki Balzacowi zbrojownia gry Baldur's Gate wzbogaciła się o opis Rękawic i Bransolet wraz z zamieszczonym komentarzem i ulokowaniem przedmiotu. Oczywiście zapraszam do zapoznania się z tekstem.
    Tawerny, świątynie i sklepy w Baldur's Gate
    12.06.2007 o 23:58 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Dziś do działu Baldur's Gate trafił tekst Oressa opisujący wszystkie gospody, tawerny, świątynie, sklepy i co tylko wędrowcom przyda się, by zahaczyć o to podczas podróży po Wybrzeżu Mieczy. Zapraszam do zapoznania się.
    Czary kapłana, poziom 1. w BG1
    11.06.2007 o 11:58 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Dział Baldur's Gate powiększył się właśnie o opisy pierwszego poziomu czarów kapłana i druida. Zostały one opatrzone komentarzami przez Valygara. Zapraszam do zapoznania się.
    Pierścienie w Baldur's Gate
    30.05.2007 o 23:57 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Dzisiaj twierdzowa zbrojownia Baldur's Gate wzbogaciła się o kolejny element ekwpinku, jakim są pierścienie, opisane przez Valygara. Zapraszam do zapoznania się.
    Cała naprzód
    17.02.2007 o 20:54 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Jak już wspomniał Ahelor, zmuszeni byliśmy do zmiany religii państwowej. Miejmy nadzieję, że nasze nowe bóstwo będzie nam sprzyjać. Niestety owa przerwa w działaniu twierdzy oznaczała również sporą przerwę w aktualizacjach, dlatego natychmiast przystępuję do nadrabiania zaległości. Dzisiaj dodałem poziomy czwarty i piąty czarów maga w Baldur's Gate I, opisane przez Valygara.
    Jednocześnie chciałbym zachęcić całą Wielką Radę do aktywności i nadsyłania nowych materiałów. Wiem, że ostatni okres mógł trochę zniechęcić do pracy, ale teraz wychodzimy na prostą i może być tylko lepiej, co warto przypieczętować pokaźnym zastrzykiem tekstów.
    Czary z Baldur's Gate
    29.12.2006 o 14:44 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Nasi znawcy Baldur's Gate I idą za ciosem i po ukończeniu bestiariusza oraz ciągłym kontynuowaniu prac nad zbrojownią, nad którą prace stoją już na zaawansowanym etapie, przyszedł czas na czary. Na razie są pierwsze trzy poziomy zaklęć maga, wszystkie opisane przez Valygara. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z nimi.
    Bestiariusz Baldur's Gate
    22.12.2006 o 16:41 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Ostatnimi czasy Oress i Valygar odbyli wędrówkę do nietypowego zoo znajdującego się w pobliskim miasteczku. Były tam wszystkie bestie sprowadzone wprost z Wybrzeża Mieczy. Zdecydowali się na ich opisanie i tak powstał ten oto bestiariusz. Jeśli więc miałbyś z którymś z potworów problemy, zawsze możesz znaleźć tam jakąś radę.

    Niestety, niedługo po ukończeniu tych ksiąg, Oress został zmuszony opuścić nas i udać się do swojej rodzinnej wioski. Powodzenia, Oress, będziemy wypatrywać twojego powrotu.
    Grimuary w Baldur's Gate
    26.07.2006 o 23:23 / Dodał: Orish
    Logo Insimilion
    Grimuary to chyba jedyne książki w Baldur's Gate, po które sięgnąłby nawet najgłupszy goblin. Oress opisał wszystkie sześć wraz z miejscami, gdzie można je znaleźć.
    Tym samym imć Oress, który już ma kilka zasług na swoim koncie, staje się członkiem Wielkiej Rady. Gratulacje!
    BG na komórki!
    11.01.2005 o 18:37 / Dodał: Feanor
    Logo Insimilion
    Jak się okazuje przyszłość Sagi Baldur's Gate nie leży tylko w jej 3 części, ale też w jej odpowiednikach na innych platformach.
    Tym razem chodzi konkretnie o komórki.

    Wersja komórkowa zawiera 7 poziomów i całkowicie odmienne miejsca do zwiedzenia, od wersji komputerowej. Mają w niej występować też potężne stwory jakie przyjdzie nam pokonać.
    Jednak mimo tego, że akcja gry będzie się oczywiście rozgrywać w świecie FR, to ona sama nie ma dużo wspólnego z jej pierwowzorem.

    Niedługo użytkownicy komórek będą mogli cieszyć się nowym Baldurem, ale czy przeprowadzka na przenośne telefony cRPGa, który odniósł tak ogromny sukces, to dobry pomysł?
    Wrota Baldura wreszcie opisane
    13.09.2004 o 22:49 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Nareszcie po małej przerwie solucja "Baldur’s Gate 1" została zaktualizowana o kolejne części, ale za to, o jakie... Tym razem dodany został ogromny opis całych Wrót Baldura (miasto) składający się z 10 tekstów. Muszę przyznać, iż Koyot – ich autor – spisał się na medal. Opisy te są niesamowicie dokładne i napisane w bardzo zrozumiały sposób. Nie wierzycie? Zapraszam do zapoznania się z nimi.

    Za swoją pracę Koyot w sumie otrzymał aż 40 punktów.
    Narazie czekamy na dalsze części solucji oraz ewentualne poprawki do tego co już jest, a nie wątpie że zawsze coś się jeszcze wychwyci.
    Solucja do BG ciąg dalszy
    14.07.2004 o 22:35 / Dodał: Koyot
    Logo Insimilion
    Jak zapewne zauważyliście solucja do BG wzbogaciła się o trzy kolejne lokacje, w tym m. in. Nawiedzoną Farmę. Tym samym opisane zostały wszystkie poboczne obszary niezwiązane z głównym wątkiem. Czas przystapić do opisu Wrót Baldura - portowego miasta, gdzie akcja gry nabiera rozmachu. W związku z tym muszę ogłosić wstrzymanie tempa prac nad solucją do czasu ukończenia opisu całego miasta. Ostatnio mam wiele pracy a urlop dopiero po 15 sierpnia, więc wczesniej niż pod koniec września solucja się nie pojawi na stronie. Mogę tylko zapewnić, że będzie tak samo dokładna jak opisy poprzednich lokacji, tak więc myslę, że warto jednak trochę poczekać.
    Pozdrawiam i życzę wszystkim miłych wakacji.
    Solucja BG1 oraz Postaci FR
    20.06.2004 o 13:16 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dziś dodane zostały dwie kolejne lokacje do solucji BG1 - 5000 oraz 5500. Oczywiście obie autorstwa Koyot'a.

    Poza tym Orange nadesłał do działu o Zapomnianych Krainach opis najsłynniejszych osobistości. Jest to dopiero wstępna wersja tego tekstu i na pewno będzie ona rozszerzana o kolejne osoby.
    Aktualizacja: Solucja BG1 #11
    17.06.2004 o 17:16 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dwie kolejne części zostały dodane do wspaniałej solucji BG1 - Gullykin i Most Firewine. Oczywiście oba autorstwa Koyot'a.

    Poza tym do Wielkiej Rady dołączył EH_AceTFL. Nadesłał on opisy 4 ważnych walk do działu uprzednio napisanego przez Orange. Życzę owocnej współpracy oraz miłej zabawy.
    Aktualizacja: Solucja BG1
    22.05.2004 o 15:50 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Kompletny opis Kopalni Żelaznego Tronu w solucji Baldur's Gate został ukończony. Dostępne są już opisy Poziomu 1, 2, 3 oraz 4. Dalsze części pojawią się już nie długo...
    Aktualizacja: Solucja BG1
    06.05.2004 o 19:23 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Solucja Baldur's Gate została już po raz jedenasty zaktualizowana, a dokładniej poszerzona o kolejny opis. Tym razem pod lupę Koyota poszła Knieja Otulisko, a dokładniej jej 2 część.

    Chciałem także zauważyć, że Koyot jako druga osoba w historii Wielkiej Rady Insimilionu przeszedł granicę 100 punktów, za co mu serdecznie gratuluję. Oby tak dalej...
    Aktualizacja: Solucja BG1
    02.05.2004 o 11:46 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Kolejny tydzień jak zwykle nie obszedł się bez aktualizacji wspaniałej solucji Baldur's Gate pisanej przez Koyota. Tym razem dodany został opis pierwszej części Kniei Otulisko.
    Aktualizacja: Solucja BG1
    28.04.2004 o 21:04 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Dodane zostały kolejne części solucji Baldur's Gate - Lokacja 3100, 3600 oraz 4100. Napisane oczywiście przez Koyota. Serdecznie zapraszam.
    Aktualizacja: Solucja BG1
    27.04.2004 o 10:25 / Dodał: Ahelor
    Logo Insimilion
    Renowacja forum z grubsza dobiegła końca, więc nadszedł czas na aktualizacje komnat Insimilionu. Na pierwszy ogień poszedł opis Wyspy Shandalara do solucji Baldur's Gate. Napisany on został przez Koyota, który jak zwykle wykonał kawał dobrej roboty.


    Na stronie wyświetlane jest 10 wieści na raz.
    « Nowsze · 1 · 2 · (3) · 4 · 5 · Starsze »