Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Przytułek - Test • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Przytułek - Test

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 24.12.2007
    Aktualizacja: 22.09.2008

    Po wyjściu z poziomu trzeciego lochów Przytułku, trafimy do szeregu dziwnych komnat, które mają służyć poddaniu nas testowi. To, do jakich komnat trafimy, będzie zależeć od tego, czy będziemy odpowiadać poprawnie, czy błędnie.

    • Komnata Łuczników
      Pokonujemy przeciwników. Prawidłową odpowiedzią na pytanie Zjawy jest zgoda na poddanie się testowi (trafiamy do Komnaty Grzybów).
    • Komnata Grzybów
      Pokonujemy Kolonię zarodników. Prawidłowa odpowiedź na zagadkę Zjawy to "drzazga drewna" (wędrujemy do Jadalni).
    • Jadalnia
      Zanim porozmawiasz ze Zjawą, zabierz ze stołu Płaszcz odbicia. Zostaną zadane ci cztery zagadki. Odpowiedzi na nie to kolejno: Nic, Rzeka, Strach, Pamięć. Prawidłowa odpowiedź na wszystkie skutkuje przeniesieniem cię do Komnaty Trolli.
    • Komnata Trolli
      Pokonujemy trolle. Z ciała jednego z nich bierzemy jego głowę. Zjawa zapyta się nas, czy chcemy już poddać się osądowi. Prawidłowa jest odpowiedź odmowna i umieszczenie głowy trolla na ołtarzu. Trafiamy do Komnaty Osądu.
    • Komnata Osądu
      To już ostatnia komnata. Musisz jedynie wysłuchać wyroku. Jeśli udzieliłeś więcej dobrych niż złych odpowiedzi, zostanie zwrócona ci wolność (51250 PD dla każdego). W przeciwnym wypadku, Zjawa zamieni się w Łupieżcę umysłów i będziesz musiał go pokonać (41250 PD dla każdego).



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    marian
     

    Wędrowiec
    Temat: Dziwne
    Dodany: 24.07.2009 o 18:16  

    Odpowiedziałem źle na pytanie w jadalni (bo jeden z siedzących kazał wyzbyć się logiki) i zostałem teleportowany do komnaty z trzema saguaginami, a po ich pokonaniu otrzymałem wolność. Czyżby inny sposób przejścia?

    Piernik
     

    Wędrowiec
    Temat: Jest kilka sposobów przejśc...
    Dodany: 19.08.2009 o 13:28  

    Jest kilka sposobów przejścia to jest po prostu najbardziej opłacalna droga xP

    korsarz
     

    Wędrowiec
    Temat: Po pokonaniu łuczników i gr...
    Dodany: 20.05.2010 o 16:23  

    Po pokonaniu łuczników i grzybków przeniosło mnie do sali z umbrowym kolosem i mephitami. Następne były żywiołaki ognia...

    kolo
     

    Wędrowiec
    Temat: w jadalni mozna też znakeżć...
    Dodany: 10.10.2010 o 11:47  

    w jadalni mozna też znakeżć wolumin zrozumienia który na stałe zwieksza mądrość o 1.trzeba wcisnac tab i podswietli sie małą skrytka.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 26
    Temat: W schowku jest losowy przed...
    Dodany: 12.10.2010 o 0:25  

    W schowku jest losowy przedmiot. Jeżeli znalazłeś tam wolumin to miałeś niebywałe szczęście ( u mnie był jakiś drobny klejnot).

    apokaliptis
     

    Wędrowiec
    Temat: a mi sie ostatnia komnata t...
    Dodany: 29.09.2011 o 15:44  

    a mi sie ostatnia komnata trafila z 6 dzwigniami po odpowiedniej kolejnosci dostalem 10 000 exp i zapiski liuma o magii złowrogiej



    Ten artykuł skomentowano 6 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw