Baldur's Gate 2 » Solucja
Twierdza Strażnika poz.2
Pakt z demonem i zapomniane tajemnice domen magicznych... ogień, zimno, powietrze i trucizna pomogą ci przecisnąć się przez to niewiarygodne laboratorium, jednak musisz uważać... zbawca może być równie dobrze katem.
Kiedy wkraczamy na poziom, zagaduje nas zamknięty w klatce demon [1], oznajmia, że tylko on może przepuścić nas dalej i nie zrobi tego, jeśli go nie uwolnimy... Nie mamy więc innego wyboru jak tylko uwolnić demona, jednak to zadanie nie jest takie proste, żeby tego dokonać musimy zdobyć cztery klucze - berła, które są w posiadaniu pupilków dawnych mistrzów tego poziomu. Każdy z nich specjalizował się w innej dziedzinie magii i każdy trzymał swoich pupilów, którzy pilnowali berła. Do każdego z czterech laboratoriów - ognia [2], zimna [3], trucizny [4] i powietrza [5], przylegają pomieszczenia gdzie znajdują się strażnicy bereł [a]. W każdym z laboratoriów znajdziemy zapiski mówiące o tym jak pokonać jeden żywioł oraz na co podatny jest demon. (Uwaga: w każdym pomieszczeniu znajdują się potwory i pułapki) Nasze zmagania zaczynamy od laboratorium powietrza [5], wchodzimy do środka i udajemy się do przyległego pomieszczenia [5a] po drodze spotykamy chochlika, który opowiada nam o wentylatorze znajdującym się w pomieszczeniu, jest on potrzebny, aby wszystko zaczęło działać. Po włączeniu wentylatora pojawi się grupa żywiołaków powietrza oraz Strażnik powietrza, dzierżący berło powietrza. Kiedy zdobędziemy berło ponownie przekręcamy koło wentylatora ustawiając go na najwyższe obroty, umożliwi nam to działanie w innych komnatach. Z zapisków dowiadujemy się jak niszczyć potęgę trucizny, musimy otworzyć drzwi (obydwie pary) prowadzące do komnaty trucizny [4a] żeby znajdujące się tam opary opuściły komnatę i tym samym pozbawiły stwory ochrony. Berło trucizny ma przy sobie Ogromny Wąż. Następnym etapem naszej misji jest zniszczenie potworów zimna [5a]. W tym celu otwieramy północno-wschodnie drzwi komnaty, żeby wpuścić do środka opary, które pomogą nam niszczyć potwory lodowe. Kiedy zdobędziemy już berło zimna, pozostaje nam jedynie zdobyć to ogniste. Osiągamy to w prosty sposób - zaciągamy wszystkie żywiołaki ognia do komnaty lodu [3a], a następnie zabijamy ognistego olbrzyma, który ma berło. Kiedy mamy już 4 berła, możemy uwolnić demona. Ten jednak zwraca się przeciwko nam i musimy mu odebrać klucz tradycyjnymi metodami - poprzez eksterminację.
PD: | Zmiennobarwny demon - 55000 |
Przedmioty magiczne: | Hełm Skały (oraz 2 rogi), kwasowa kula cepa bojowego wieków. |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 33 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Jesli demon zywiolow jest dla nas za trudny mozemy zastosowac fortel. Druzyne przesowamy gdzies w okolice sali ognia albo lodu a najsilniejszemu wojownikowi dajemy amulet ochrony przed trucizna (albo cos o podobnym dzialaniu) i duze mikstury leczenia. Wojownikiem tym uwalniamy demona i zwabiamy go do sali z trucizna. Zamykamy drzwi i biegamy wokol sadzawki zeby ww demon nie mogl nas dosiegnac. Co jakis czas bedzie dostawal duze obrazenia a nasz wojownik nie. Jesli demon przypadkiem go dosiegnie uzyjmy mikstury leczenia.
W ten sposob BARDZO slaby wojownik moze pokonac demona..
Jesli demon zywiolow jest dla nas za trudny mozemy zastosowac fortel. Druzyne przesowamy gdzies w okolice sali ognia albo lodu a najsilniejszemu wojownikowi dajemy amulet ochrony przed trucizna (albo cos o podobnym dzialaniu) i duze mikstury leczenia. Wojownikiem tym uwalniamy demona i zwabiamy go do sali z trucizna. Zamykamy drzwi i biegamy wokol sadzawki zeby ww demon nie mogl nas dosiegnac. Co jakis czas bedzie dostawal duze obrazenia a nasz wojownik nie. Jesli demon przypadkiem go dosiegnie uzyjmy mikstury leczenia.
W ten sposob BARDZO slaby wojownik moze pokonac demona..
Można, fakt, na każdeg jest jakiś system, ale to się nadaje to działlu sposóba na potworyy (czy jakoś tak :P) więc możesz to podesłać Ahelorowi, żeby zamieścił :-)
Można, fakt, na każdeg jest jakiś system, ale to się nadaje to działlu sposóba na potworyy (czy jakoś tak :P) więc możesz to podesłać Ahelorowi, żeby zamieścił :-)
Ale gdzie są klucze do tych wszystkich drzwi?!
Ale gdzie są klucze do tych wszystkich drzwi?!
w komnacie ognia nie ma żywiołaków, a ja nie mogę zabić olbrzyma. Ciągle ma "O krok od śmierci".
w komnacie ognia nie ma żywiołaków, a ja nie mogę zabić olbrzyma. Ciągle ma "O krok od śmierci".
Ale ja niemoge wogóle wejść do tego 5a ;(
Ale ja niemoge wogóle wejść do tego 5a ;(
nie powiem zeby było łatwo jak przechodziłam po raz pierwszy bo czesto ginęłam...:/ w ogle strasznie zamotane to... Ale jak przechodze juz to ktorys raz to całkiem spoko;) jesli chodzi o 5a ja zaczełam od wejscia do 2... drzwi sie otworzyly same...
nie powiem zeby było łatwo jak przechodziłam po raz pierwszy bo czesto ginęłam...:/ w ogle strasznie zamotane to... Ale jak przechodze juz to ktorys raz to całkiem spoko;) jesli chodzi o 5a ja zaczełam od wejscia do 2... drzwi sie otworzyly same...
Gdzie jest kostur powietrza nie pojawily sie zadne zywiolaki i w ten sposub nie ma berla czyli nie zdobede inych prosze o rade szybko..
Gdzie jest kostur powietrza nie pojawily sie zadne zywiolaki i w ten sposub nie ma berla czyli nie zdobede inych prosze o rade szybko..
ja nie moge otworzyć drzwi do pomieszczenia 5a
ja nie moge otworzyć drzwi do pomieszczenia 5a
"Osiągamy to w prosty sposób - zaciągamy wszystkie żywiołaki ognia do komnaty lodu [3a], a następnie zabijamy ognistego olbrzyma, który ma berło."
Warto dodać, ich wszystkie żywiołaki = 4 żywiołaki - należy wokół basenu z "lawą" biegać tak długo, ąz basen "wypluje" 4 żywiołaki - wtedy wszystkie cztery należy skusić na spacer dop komnaty lodu i wtedy olbrzym pada jak liść z drzewa w pochmurny, listopadowy wieczór :P
"Osiągamy to w prosty sposób - zaciągamy wszystkie żywiołaki ognia do komnaty lodu [3a], a następnie zabijamy ognistego olbrzyma, który ma berło."
Warto dodać, ich wszystkie żywiołaki = 4 żywiołaki - należy wokół basenu z "lawą" biegać tak długo, ąz basen "wypluje" 4 żywiołaki - wtedy wszystkie cztery należy skusić na spacer dop komnaty lodu i wtedy olbrzym pada jak liść z drzewa w pochmurny, listopadowy wieczór :P
Mam takie male pytanie czy taka druzyna moge sie pakowac na twierdze...Ja Palladyn poziom 13 s-18/z-18/-k-18... Korgan poziom 14 s-18/z-19/k-18...Edvin poziom 13 Viconia poziom 14 i Jan ... przeszedlem juz pare razy BG2 ale teraz z dodatkiem i po raz pierwszy bede sie wybieral do Twierdzy Straznika... z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
Mam takie male pytanie czy taka druzyna moge sie pakowac na twierdze...Ja Palladyn poziom 13 s-18/z-18/-k-18... Korgan poziom 14 s-18/z-19/k-18...Edvin poziom 13 Viconia poziom 14 i Jan ... przeszedlem juz pare razy BG2 ale teraz z dodatkiem i po raz pierwszy bede sie wybieral do Twierdzy Straznika... z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
ps Fikraggi i Demi-lisze i tym podobne dziadostwa rozwalam bez wiekszych problemow na srednim poziomie trudnosci wszystko inne na wysokim...
ps Fikraggi i Demi-lisze i tym podobne dziadostwa rozwalam bez wiekszych problemow na srednim poziomie trudnosci wszystko inne na wysokim...
W pomieszczeniu 4 można znaleźć klucz do jednych drzwi,a do pomieszczenia 5a trzeba wejść przez pokój 2
W pomieszczeniu 4 można znaleźć klucz do jednych drzwi,a do pomieszczenia 5a trzeba wejść przez pokój 2
Ja z kolei mam problem z zabiciem tego zmiennobarwnego demona, gdyż kiedy już ma lekkie obrażenia to po chwili znowu pełnie zdrowia i tak bez końca. Próbowałęm go już załatwić w każdej komnacie! Ma ktoś wskazówkę?
Ja z kolei mam problem z zabiciem tego zmiennobarwnego demona, gdyż kiedy już ma lekkie obrażenia to po chwili znowu pełnie zdrowia i tak bez końca. Próbowałęm go już załatwić w każdej komnacie! Ma ktoś wskazówkę?
Kurde nie umiem zabic olbrzyma ognia. Wsadziłem go do komnaty zimna a mu hp caly czas wzrasta :/
Kurde nie umiem zabic olbrzyma ognia. Wsadziłem go do komnaty zimna a mu hp caly czas wzrasta :/
hej mam problem z tym zywiolakiem lodu;/ otworzylam drzwi z oparami ale dalej nie moge go zabic , prosze o rade:)
hej mam problem z tym zywiolakiem lodu;/ otworzylam drzwi z oparami ale dalej nie moge go zabic , prosze o rade:)
hej mam problem z tym zywiolakiem lodu;/ otworzylam drzwi z oparami ale dalej nie moge go zabic , prosze o rade:)
hej mam problem z tym zywiolakiem lodu;/ otworzylam drzwi z oparami ale dalej nie moge go zabic , prosze o rade:)
dla magow sposob - kiedy demon bedzie z lodu to walnac w niego z 5 razy ognista strzala i go nie ma :P tylko zeby ktos uciekal przed nim zeby magowie mieli spokoj
dla magow sposob - kiedy demon bedzie z lodu to walnac w niego z 5 razy ognista strzala i go nie ma :P tylko zeby ktos uciekal przed nim zeby magowie mieli spokoj
A moj problem jest taki: nie moge otworzyc drzwi z komnaty szlamu do biblioteki szlamu - sa zamkniete i zlodziej ich nie otworzy :/ Jak je otworzyc ? Mam berlo trucizny ale sadzawka caly czas tworzy te trujace galarety :/
A moj problem jest taki: nie moge otworzyc drzwi z komnaty szlamu do biblioteki szlamu - sa zamkniete i zlodziej ich nie otworzy :/ Jak je otworzyc ? Mam berlo trucizny ale sadzawka caly czas tworzy te trujace galarety :/
Ogólnie to chyba przejście tego etapu zajeło mi z górą godzinę, a i tak musiałem zerknc do solucji.
Ogólnie to chyba przejście tego etapu zajeło mi z górą godzinę, a i tak musiałem zerknc do solucji.
Coś jest nie tak... Mam berło powietrza które powinien otwierać południowe drzwi komnaty powietrza i północne drzwi komnaty trucizny. Pierwsze ok,k ale tych drugich nie chce otworzyć ;/
Coś jest nie tak... Mam berło powietrza które powinien otwierać południowe drzwi komnaty powietrza i północne drzwi komnaty trucizny. Pierwsze ok,k ale tych drugich nie chce otworzyć ;/
Ten artykuł skomentowano 33 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.