Baldur's Gate 2 » Solucja


    Twierdza Strażnika poz.3

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Mystral
    Utworzono: 22.08.2004
    Aktualizacja: 09.09.2009

    Niekończący się labirynt bez wyjścia... Setki korytarzy, przejść, wejść i wyjść, obietnica pozornego końca i śmierć... śmierć w każdej formie - pięknej, okropnej, silnej, dzikiej czy łagodnej... Magia? Płata figle drogi przyjacielu... Potyczki i walki potężniejszych od nas i śmierć... Gdzie wyjście? Tego nie wie nikt... Idą po mnie...

    Z pamiętnika zagubionego w labiryncie

    Poziom trzeci jest chyba najtrudniejszym wyzwaniem w całej Twierdzy, składa się z rozrzuconych sal połączonych jedynie portalami, jedyna trudność polega na tym, że... za każdym razem trafiamy w inne miejsce, choćbyśmy przeszli przez ten sam portal. Kiedy wkraczamy na poziom, spotykamy Yakmana, jednak od niego nie dowiemy się zbyt dużo, gdyż jest on krótko mówiąc stuknięty, długie przebywanie w labiryncie sprawiło, że zwariował. Yakman ucieknie, a my musimy podążyć jego śladem, w jego "domu" znajdziemy pamiętnik, z którego dowiemy się, jak wydostać się z labiryntu. Najpierw udajemy się z powrotem do komnaty z różą wiatrów, następnie podążamy na wschód (E), gdzie pokonujemy grupę demonów (kiedy je zabijemy możemy wyciągnąć z kolumny na środku sali miecz). W kolejnej komnacie spotkamy Baatezu Tahazara, który wspomni o wojnie Krwi i zależnie od naszego charakteru wysyła nas, żeby zabić wrogi klan lub atakuje. Tak czy inaczej udajemy się na południe - zgodnie z dziennikiem Yakmana, w pierwszej sali czeka nas walka, w drugiej zaś sukkub. Żeby pokonać ten poziom musimy zgodzić się na jego pocałunek, wtedy przeniesie nas do jaskini. Tam rozgrywamy z kambionem 3 partie w karty, a na koniec zabijamy go i odbieramy jeden z klejnotów pasujących do berła, wychodzimy przez zachodnie wyjście. Za portalem czeka nas "Demon Upiór" i jego niewolniczy strażnicy. Musimy zabić demona, nie zważając na upiory, gdyż to jedyna metoda pokonania tej sali (uwaga na pułapki). Potem krążymy w poszukiwaniu komnaty z różą wiatrów (południe, zachód). Kiedy już tego dokonamy, idziemy zgodnie z poradami dziennika Yakmana - 2x na wschód, a następnie na południe, tym razem jednak nie ma sukkuba, a my docieramy do drugiej strony wojny krwi - Tanar'Ri Ka'Rashur'a. Teraz również w zależności od charakteru zostaniemy wysłani, aby zniszczyć wrogi klan lub demony nas zaatakują. W końcu i tak będziemy musieli zabić obu przywódców, gdyż mają oni klejnoty potrzebne do odtworzenia berła promienistości. Po skompletowaniu berła, możemy już iść ku wyjściu - mijamy komnatę Tanar'Ri i podążamy na południe, aż nie znajdziemy komnaty z obeliskiem pokrytym runami. Następnie kierujemy się na zachód, do komnaty z uschniętym drzewem. Na koniec idziemy na północ, aż nie wrócimy do jaskini, w której był kambion. Stamtąd możemy już udać się na czwarty poziom.

    PD: 10000/za dojście do kambiona
    20000/cka drużyny za pierwszą grę z kambionem
    25000/członka drużyny za drugą grę z kambionem
    25000/członka drużyny za skompletowanie berła promienistości
    Kambion Asgareth: 21000
    Przedmioty magiczne: Widmowy Rodzaj +4, Kostur kapłana +3, Talia Mnogich Rzeczy, Oczyszczacz +4, Gwóźdź Ixila, Szata Dobrego Arcymaga, Rękawice Barda.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 67 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 11
    Temat: Zapewne gdzieś po drodze zo...
    Dodany: 17.09.2012 o 0:36  

    Zapewne gdzieś po drodze zostawiłeś kamień pozwalający chodzić po twierdzy (ten który dostajemy od helmitów przed wejściem do twierdzy).

    Eriknor
     

    Wędrowiec
    Temat: Rincevind: Solucja nie dała...
    Dodany: 24.11.2012 o 14:03  

    Rincevind: Solucja nie dała rady, Ty dałeś. Dziękuję w imieniu wszystkich. ; D

    Samukai
     

    Wędrowiec
    Temat: Ej, ja się nie zgodziłem na...
    Dodany: 05.08.2014 o 18:59  

    Ej, ja się nie zgodziłem na pocałunek sukkuba i ich wyciąłem co do jednego, i co? Nie da się inaczej dojść do tego kamienia :/ ?
    Help!

    Pepe_peperoni
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam problem jak kolega bila...
    Dodany: 16.08.2014 o 0:28  

    Mam problem jak kolega bilabongo otóż mam w ekwipunku 3 klejnoty serce demona ale berło nie może się scalić, co za tym idzie nie moge przejść w jaskini do portalu, proszę o pomoc.

    ewfewfq
     

    Wędrowiec
    Temat: *ujowa solucja, nie przewid...
    Dodany: 20.04.2015 o 19:08  

    *ujowa solucja, nie przewiduje opcji nie zgodzenia się na pocałunek sukkuba

    herrmark
     

    Wędrowiec
    Temat: \"Ej, ja się nie zgodziłe...
    Dodany: 04.07.2015 o 10:13  

    "Ej, ja się nie zgodziłem na pocałunek sukkuba i ich wyciąłem co do jednego, i co? Nie da się inaczej dojść do tego kamienia :/ ?"

    jezeli ktos nadal sie nad tym zastanawia, to mowie od razu - zgoda na pocalunek, to ujowa opcja pozbawiajaca mozliwosci wyrzniecia mnostwa potworakow i zdobycia mnostwa doswiadczenia. aby wyjsc z labiryntu potrzebny jest 'dziennik szalenca' (jak bedziesz krazyc to wkrotce znajdziesz jego oboz) a sukkuby lepiej wymordowac

    Loghaire
     

    Wędrowiec
    Temat: Przyznam, że ten poziom na...
    Dodany: 08.10.2015 o 1:32  

    Przyznam, że ten poziom naprawdę jest wyzwaniem dla mojej drużyny.

    Największym wyzwaniem do tej pory okazał się demon upiór aż tu nagle udało mi się go zabić w dwie sekundy. Z radością nacisnąłem quick save i... zobaczyłem, że kapłan został spetryfikowany i zniszczony. ^^

    Już któryś raz mówię sobie, żeby nie polegać tak mocno na quick save'ach, bo ostatni auto był na wejściu na ten poziom xD



    Ten artykuł skomentowano 67 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw