Prawdziwa knieja, bez dwóch zdań. Nie dość, że pełno w niej bandytów, to jeszcze od czasu do czasu zaatakują nas wilki i gibberlingi. Trzeba broń cały czas trzymać w pogotowiu!
Mapa lokacji

Przeciwnicy: | Bandyci, Elita Czarnych Szponów, Gibberlingi, Niedźwiedzie, Dzikie psy, Straszne wilki, Wściekłe Wilki. |
Miejsca godne uwagi
Opis miejsc
- Teven - Jeden z członków Czarnych Szponów, który zaczepi nas i zażąda pieniędzy. Możemy go zaatakować albo porozmawiać i spróbować przyłączyć się do bandytów! W tym celu wybieramy odpowiedź nr 2, a następnie numer 3, w żadnym wypadku nie wspominając o Tazoku, gdyż w ten sposób się ujawnimy i zostaniemy zaatakowani. Teven przystanie na naszą propozycję i zostaniemy przeniesieni do obozu bandytów, za co otrzymamy 400 PD. Tam po chwili pojawi się Tazok, sam przywódca bandytów, który nie będzie zbytnio zadowolony z naszego przybycia. Trzeba go odpowiednio przekonać, albo inteligencją (odpowiedzi nr 3 i 2), albo sprowokować do walki (odpowiedź nr 2). W pierwszym przypadku da nam spokój i odejdzie, w drugim wypróbuje nasze zdolności, co oznacza, że w walce z nim nie możemy dać się zabić. Nie będzie to najłatwiejsze, tym bardziej, że trzeba Tazokowi przy tym nieźle dokopać. Naszego najlepszego zbrojnego puszczamy do walki wręcz, a reszta drużyny atakuje z dystansu - powinniśmy jednak jakoś sobie poradzić i uzyskać przychylność Tazoka. Dzięki temu będziemy mieli możliwość spokojnej infiltracji obozu bandytów. Jeśli jednak zdecydujemy się na walkę z Tevenem, to dość szybko powinniśmy powalić go na ziemię i w nagrodę otrzymać 975 PD.
- Krąg Druidów - Jak tylko znajdziemy się w pobliżu kręgu (przypomina trochę Stonehenge, co nie?), podbiegnie do nas druid Osmadi i oskarży o zabicie jego towarzyszy. Perswazje nic nie dadzą i zostaniemy przez niego zaatakowani (już lepiej przyznać się, że jesteśmy kanibalami i gustujemy w świeżej wątróbce!). Biedak wybrał jednak osobliwą formę samobójstwa, w walce z nami nie ma żadnych szans. Za zwycięską potyczkę otrzymamy 1.000 PD. W walce pomoże nam również Corsone, "przyjaciel" Osmadiego, który wyjaśni, że to bandyci z "Chłodu" zmasakrowali przyjaciół Osmadiego i doprowadzili go do szaleństwa. Możemy go przeprosić za to, co się stało i się pożegnać albo pociągnąć go trochę za język (dość łatwo pozwolił nam załatwić swojego towarzysza, nieprawdaż?), wybierając odpowiedzi o numerach: #1, #2, #2 i #2. Corsone w końcu nie wytrzyma i przyzna się, że należy do Druidów Cienia i otruł Osmadiego i jego kompanów, a nas wykorzystał do zabicia Osmadiego. Należy więc rozprawić się z tym Corsone. Spróbuje on na nas rzucić czar Unieruchomienie osoby, jednakże kanonada pocisków i mieczy nie powinna do tego dopuścić. Za pokonanie go otrzymamy 1.000 PD i niestety nic więcej. Pozostanie nam satysfakcja, że przynajmniej mogliśmy pomścić śmierć Osmadiego....
Knieja Larsa wręcz obfituje w przeciwników. Do najbardziej niebezpiecznych należy bez wątpienia Elita Czarnych Szponów (240 PD), ponieważ jest wyposażona w lodowe strzały, które mogą narobić nam niezłego bigosu. Jak tylko ich zauważymy na mapie, natychmiast puszczamy do przodu wojowników, aby jak najszybciej do nich dobiegli i zmusili do walki wręcz, w której nie są już tak niebezpieczni. Taktyka ta jest o tyle dobra, że pozwala na zdobycie lodowych strzał oraz strzał +1, które Czarne Szpony maja przy sobie i wykorzystania ich w walce z nimi. Każdy z żołnierzy Szponów jest wyposażony w 6 lodowych strzał i 10 strzał +1, im szybciej więc do nich się dostaniemy, tym więcej strzał zdobędziemy. Należy uważać również na Straszne wilki (650 PD) oraz wszelkiego rodzaju niedźwiedzie, spośród których najgroźniejsze są bez wątpienia jaskiniowe...