Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Knieja Otulisko 1 [2200] • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Knieja Otulisko 1 [2200]

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: Koyot
    Utworzono: 02.05.2004
    Aktualizacja: 12.03.2009

    Najłatwiej dostać się na tę lokację z okolic Gospody Pod Pomocną Dłonią, kierując się na zachód. Gospodę powinniśmy uczynić nasza bazą wypadową, gdzie będziemy odpoczywać, uzupełniać zapasy oraz sprzedawać łupy. Knieja składa się bowiem aż z czterech lokacji, jest bardzo rozległa, a podróż przez nią naprawdę niebezpieczna, wielokrotnie pomiędzy obszarami będziemy atakowani.

    Mapa lokacji


    Przeciwnicy: Tasloi, Pająki, Niedźwiedzie, Wilki, Worgi, Straszne Wilki.

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Grupa Tasloi - Okazuje się, że to jeden z dziwnych "diabełków" nosi Płaszcz niewykrywalności "Szept Ciszy", o którym wspominał krasnolud Gurke z Wesołego Żonglera w Beregoście. Jest to niezbędna rzecz dla złodzieja, który dzięki temu będzie mógł swobodnie zbadać każdą planszę bez obawy wykrycia go przez magów. Jeżeli przy okazji będziemy w Beregoście, warto iść do Gurke, ponieważ i tak nie będzie chciał z powrotem swojego płaszcza, a dodatkowo otrzymamy 300 PD za wykonanie tego questa.

    • Domek myśliwski - Przed domkiem spotkamy niejakiego Aldetha Sashenstara, który wyjawi nam, że od lat poluje w tych lasach z przyjaciółmi, ale ostatnio grupa barbarzyńców zabiła jego kompana i teraz ściga również jego. Po chwili pojawi się grupa barbarzyńców, którzy w istocie są druidami. Ich przywódca Seniyad powie nam, że Aldeth i spółka zaatakowali i zamordowali jednego z druidów. Aldeth oczywiście zaprzeczy. No i komu teraz uwierzyć? Wybór należy do Was i nie pozostanie bez wpływu na dalszą rozgrywkę. Możemy postąpić następująco:
      - przyłączamy się do druidów i walczymy z Aldethem. Pokonujemy go bez problemów bez wykorzystania czarów, ma bowiem pewną niewrażliwość na magię. Za zwycięstwo otrzymujemy 650 PD i zdobywamy cenne przedmioty: 1240 sztuk złota, Miksturę heroizmu, Diament, Zbroję skórzaną ćwiekowaną i Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciwko zmiennokształtnym "Kondar" (niezbędny we Wrotach Baldura, Wieży Durlaga i na Wyspie Wilkołaków). Zanim porozmawiamy z Seniyadem, okradamy go z "Pierścienia druida", który pozwala na zauroczenie zwierząt bez rzutu obronnego, dodatkowo nie ma ograniczeń co do klasy mogącej go używać! Dopiero teraz rozmawiamy z przywódcą, który skieruje nas do siedziby Żelaznego Tronu i ostrzeże przed grasującą w Kniei sektą Druidów Cienia. Za pomoc druidom otrzymamy także 2.000 PD;
      - pomagamy Aldethowi i walczymy z druidami. Seniyad będzie atakował nas kijem, nie używa czarów(!), a trzej jego pomocnicy biją się płomiennymi ostrzami. Walka jest dziecinnie prosta, po chwili wszyscy będą martwi. Za pokonanie Seniyada otrzymamy 4.000 PD (i wspomniany "pierścień druida"), za jego parobków tylko po 120 PD. Aldeth wręczy nam Miksturę heroizmu i obieca pomoc we Wrotach Baldura. Otrzymamy również jeszcze 2.000 PD za wykonanie zadania. Nie zapominajmy, aby przed rozmową z Aldethem okraść go z Miecza półtoraręcznego, mikstury i diamentu!Sami zadecydujecie, po czyjej stronie stanąć w tym sporze, a konsekwencje tego wyboru poznacie dopiero we Wrotach Baldura.
      W domku myśliwskim znajduje się zamknięta skrzynia, w której jest 395 sztuk złota, Eliksir zdrowia, Mikstura niewrażliwości, Naszyjnik z obsydianem i po 2 strzały ogniste i lodowe.

    • Coran - Znakomity łucznik, którego warto przyłączyć do drużyny, zaproponuje polowanie na Wywerny, za które burmistrz Beregostu wyznaczył sowitą nagrodę. Oczywiście z ochotą przystajemy na propozycję elfa i ruszamy na poszukiwania.

    Pierwsza część Kniei Otulisko obfituje przede wszystkim w Straszne wilki (650 PD). Napotkamy co najmniej kilka grup tych potworów i warto rozpędzać je przy pomocy Różdżki strachu bądź czarów uśpienie lub oplątanie. Ważne przecież, abyśmy niepotrzebnie nie tracili mikstur uzdrowienia, które bardzo potrzebne będą nam już na kolejnym obszarze.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    MironH
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat]przyrżnoł mojej po...
    Dodany: 04.06.2015 o 22:33  

    Cytat:
    przyrżnoł mojej postaci z wezwania błyskawic ni z tąd ni z owąd piorun pieprznoł za ponad +45 hp i Coran znikł z powierzchni ziemi jak to jest dziecinnie łatwe to ja jestem święty , obóz bandytów to pikuś w porównaniu z takimi niespodziankami



    Jak się nie korzysta z czarów takich jak np. Horror i Unieruchomienie Osoby tak się to kończy. Jak się korzysta - wszyscy albo biegają przerażeni, albo w ogóle się nie ruszają.



    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw