Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate • Ulcaster [3900] • INSIMILION

    Baldur's Gate » Solucja


    Ulcaster [3900]

    Działy gier » Baldur's Gate » Poradniki » Solucja
    Autor: Koyot
    Utworzono: 07.06.2004
    Aktualizacja: 26.08.2011

    Dotarliśmy do wspaniałej niegdyś szkoły magii założonej przez Ulcastera. Niestety, pozostały z niej jedynie ruiny nawiedzone przez hordy martwiaków, być może jednak uda się znaleźć tu jeszcze coś wartościowego...

    Mapa lokacji


    Przeciwnicy: Szkielety, Ghasty, Hobgobliny, Koboldy, Koboldy weterani.

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Furret - niziołek ten zaproponuje nam sprzedaż kamienia Widzenia Prawdy za 1.000 sztuk złota i nie jest skłonny ani trochę spuścić z ceny. Jeśli zgodzimy się na jego propozycję okaże się, że jest to zwykły oszust, który wcisnął nam Turkus wart... 1 sztukę złota!
       
    • Hobgobliny - Jeden z nich ubrany w zielony strój ma przy sobie Buty ukrycia "Szepczące Trzewiki", które doskonale nadają się dla złodzieja (+35% do krycia się w cieniu).
       
    • Icharyd - Jest to upiór żądny krwi, którego trzeba odesłać w zaświaty. Walka nie powinna sprawić na obecnym etapie żadnych kłopotów, trzeba tylko pamiętać, że jest on odporny na zwykłą broń, magowie będą więc mieli uciechę z tej walki. Jak go pokonamy, otrzymamy 950 PD, a z ciekawszych rzeczy warto zabrać mu Cep bojowy +1.
       
    • Zejście do podziemi - W pobliżu błąka się duch samego Ulcastera. Być może spokój zapewniłoby mu kilka ksiąg znajdujących się w piwnicach szkoły, warto więc będąc na dole się za nimi rozejrzeć.
       

    Podziemia [3901]

    Mapa lokacji


    Przeciwnicy: Galarety, Wściekłe wilki, Straszne wilki, Wilki-wampiry, Pająki.

    Miejsca godne uwagi

    Opis miejsc

    • Wejście
       
    • Galarety - Po ich pokonaniu możemy zabrać leżące tam przedmioty: Chryzoberyl, Miksturę lustrzanych oczu oraz przeklęty zwój.
       
    • Pająki


       
    • Pułapka #1


       
    • Pułapka #2


       
    • Skarb - Strzeże go Wilk-wampir (2.000 PD) oraz pułapka. Znajdziemy w nim: Księgę Historia Sióstr Światła i Ciemności, po 10 strzał lodowych i kwasowych, 2 Mikstury uzdrowienia, Olej wściekłego płomienia, Miksturę siły giganta wzgórzowego i fałszywe antidotum. Teraz możemy wracać na powierzchnię i zwrócić księgę Ulcasterowi. Zapewni to wieczny spokój zbłąkanej duszyczce, a my otrzymamy 1.000 PD za wykonanie zadania.
       

    Do podziemi wchodzimy na początku tylko samym złodziejem, reszta drużyny czeka na powierzchni. Złodziej musi być pod wpływem zaklęcia niewidzialności lub mikstury niewidzialności. W ten sposób może spokojnie rozbroić wszystkie pułapki nie będąc wykrytym, nie może jednak podnosić żadnego przedmiotu z ziemi, otwierać skrzyń itp. albowiem natychmiast zniknie jego kamuflaż. Najpierw kierujemy się w lewą stronę, na wschód. Nie ma tam pułapek, ale poznamy rozkład korytarzy oraz rozmieszczenie i ilość przeciwników. Następnie idziemy wprawo, na zachód. Spokojnie odkrywamy sobie całą mapę, rozbrajamy 3 pułapki i wracamy w pobliże wejścia. Wiemy już teraz, ilu jest przeciwników, gdzie się znajdują i jak się z nimi rozprawić. Proponuję teraz wysłać najlepszego wojownika maksymalnie dopakowanego miksturami siły, szybkości, niewrażliwości oraz czarami, aby sam rozprawił się z wszystkimi przeciwnikami. Nie wierzycie, że da radę? Spróbujcie sami, a zobaczycie, że jesteście w błędzie. Dodatkowo musi mieć założone buty szybkości, aby z prędkością światła pokonywał korytarze labiryntu. Jak rozprawimy się już z całą grupą wilków i innych stworzeń, spokojnie możemy pozbierać wszystkie przedmioty, na jakie natknęliśmy się podczas chodzenia po podziemiach. Oprócz wymienionych wcześniej znajdziemy jeszcze leżące przy zwłokach bądź luzem przedmioty takie jak: 3 Mikstury uzdrowienia, Miksturę geniuszu, Miksturę siły, Miksturę wchłaniania, Różdżkę ognia, 3 strzały przebicia, 2 strzały ukąszeń, sztylet +1, Cyrkon, Kamień z nieba oraz złoto. Teraz możemy udać się a wschód do wioski Gullykin, gdzie odpoczniemy i zapalimy fajkę w towarzystwie miłych niziołków.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Może broń z trucizną podzia...
    Dodany: 21.07.2012 o 16:11  

    Może broń z trucizną podziała np. sztylet jadu?. Jako że chyba trucizna przechodzi po nieudanym rzucie ochr. to wcześniej moę da radę obniżyć rzuty wielkim o. maga, lub zagładą kleryków.

    Wacek
     

    Wędrowiec
    Temat: Taka ciekawostka i możliwoś...
    Dodany: 15.11.2012 o 1:50  

    Taka ciekawostka i możliwość nabicia 3k exp: w domkach niziołków znajdują się 2 egzemplarze książki Historia Sióstr Światła i Ciemności dla Ulcastera. Przyjmie każdy egzemplarz. nie jestem pewien ale w Nashkel i Beregoście też mogą się walać te książki na półkach. Jak ktoś kolejny raz przechodzi to może zwrócić na to uwagę mi się nie chce znowu łazić po wszystkich domkach dla kilku tysięcy exp

    Wacek
     

    Wędrowiec
    Temat: Kolejny egzemplarz tej ksią...
    Dodany: 15.11.2012 o 2:01  

    Kolejny egzemplarz tej książki znajduje się we Wrotach Baldura: 0600 w domu, w którym jest quest z martwym chłopcem

    Jimmi
     

    Wędrowiec
    Temat: Pomimo tego, że Ulcaster ni...
    Dodany: 31.08.2013 o 16:13  

    Pomimo tego, że Ulcaster nie atakuje nas to i tak trudno Go zabić, trzeba mieć mnóstwo, mnóstwo naboi :-) efektem jest spadek reputacji o 10, 17PD i szata neutralnego arcymaga.

    Magorx
     

    Wędrowiec
    Temat: NIE NAWIDZE ghuli i ghastó...
    Dodany: 29.12.2013 o 15:10  

    NIE NAWIDZE ghuli i ghastów! Mało xp , a jeszcze paraliżują i dają choroby

    Var
     

    Wędrowiec
    Temat: Jak się da Ulcasterowi fig...
    Dodany: 17.07.2015 o 16:30  

    Jak się da Ulcasterowi figurkę Kozaha (z questa archeologów) i starożytną zbroję (z questa upiornych rycerzy w moście Firewine) to się straci oba te przedmioty a zyska wampirzy miecz (ale przeklęty, więc się nie opłaca, bo tracimy 1500 expa ze zbrojki, a miecz sprzedamy za grosze)

    BG
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat]..wampirzy miecz..[...
    Dodany: 17.07.2015 o 20:22  

    Cytat:
    ..wampirzy miecz..


    Przydatny miecz do leczenia. Dać go Kagainowi, lub protagoniście krasnoludowi z 20 pkt Kondycji.No i zdjęcie klątwy zapamiętane trzeba mieć.



    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw