Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Droga Innosa • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Droga Innosa

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2008

    Informacja

    Pierwszy etap solucji, do wyzwolenia Cape Dun, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Dlatego też sugeruję przechodzenie gry w "naturalny" sposób, tzn. wykonując zadania w poszczególnych, kolejno odwiedzanych miastach, bo wtedy gra sama cię poprowadzi po sznurku fabularnym.

    Etap pierwszy: znajdź Xardasa

    Po wyzwoleniu Cape Dun kierujemy się do Montery. Możemy iść do niej krótszą lub dłuższą drogą, jednak wybierając krótszą czeka nas trudna przeprawa z bandytami. W Monterze polecam zabawić na dłużej i wykonać trochę questów, zanim zabierzemy się za jej wyzwalanie. Przede wszystkim warto uzyskać pomoc Sanforda, który jest szpiegiem buntowników w mieście. W tym celu wykonujemy zadanie dla Masona (trzeba zabić krowy), który kieruje nas do najemnika. Kiedy już wypędzimy orków z Montery, za kolejny cel podróży obieramy sobie Okarę - ukryty głęboko w dziczy obóz rojalistów. Tam Roland powie ci o kamieniu teleportacyjnym do Vengardu, który był w posiadaniu paladynów z Gothy. Niestety podczas wojny twierdza ta została obłożona klątwą i teraz pełno w niej nieumarłych z demonem na czele. Musimy więc oczyścić Gothę z tego plugastwa i zdobyć kamień. W jej pobliżu natkniemy się na obóz orków skupiony wokół wieży obserwacyjnej. Jest w niej więziony Gorn. Jeśli go uwolnimy, pomoże nam w walce. Od Potrasa dowiadujemy się również, że Xardas zaszył się daleko na północy.

    Pokonując demona zdobywamy pierwszy artefakt Adanosa. Nic nam na razie na jego temat nie wiadomo poza tym, że tych atrefaktów poszukują orkowie. Kamień natomiast znajdujemy w jaskini pełnej ożywieńców. Za jego pomocą przenosimy się do stolicy Myrtany.

    Lądujemy w świątyni Innosa. Sytuacja w Vengardzie jest beznadziejna. Orkowie okupują prawie całe miasto. Musimy utorować sobie drogę do zamku i porozmawiać z królem. Rhobar chce, żebyśmy dowiedzieli się dla niego, co planuje Xardas. Powierzy nam też runę teleportacyjną, która pozwoli nam na opuszczenie miasta. Trafiamy na drogę do Faring, twierdzy na granicy z Nordmarem. Aby przekroczyć przełęcz, możemy przyłączyć się do myśliwych albo wyzwolić miasto, albo też poszukać innej przełęczy bardziej na zachód. Niezależnie od tego w jaki sposób sobie poradzimy, w końcu będziemy mieli otwartą drogę do poszukiwanego nekromanty. Jego wieżę znajdziemy daleko na północnym wschodzie. Możemy też odnaleźć Hansona, którego wilk, Szaroskóry, jest w stanie wskazać nam drogę.

    Etap drugi: znajdź pięć artefaktów Adanosa

    Xardas naświetli ci nieco sprawę artefaktów Adanosa. Mamy znaleźć ich w sumie pięć. Jeden powinien być już w naszym posiadaniu. Wracamy do Rhobara i mówimy mu o planach maga. Chce, abyśmy podjęli się tego zadania. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak kontynuować poszukiwania. Drugi artefakt znajdziemy w grobowcu Akaschy w Nordmarze - tym najbardziej wysuniętym na północny wschód na mapie, którą otrzymasz od Kertha z Klanu Ognia. Trzeci jest w posiadaniu Vaka, wodza orków w Trelis. Możesz mu go wydrzeć albo drogą pokojową - najpierw uzyskując do niego dostęp, a następnie płacąc mu 50000 sztuk złota - albo po prostu zabijając wszystkich orków w mieście.

    Pozostałych dwóch artefaktów należy szukać na pustyniach Varantu. A dokładniej w dwóch świątyniach: Al Shedim i Mora Sul. Do każdej z nich potrzebujesz po pięć kluczy. Zdobycie ich do świątyni Al Shedim nie będzie trudne - jeden ma Saturas, drugi Lester, pozostałe trzy są w skrzyniach na terenie okolicznych ruin.

    Pozyskanie kluczy do świątyni Mora Sul jest o wiele trudniejsze. Trzy z nich znajdziesz w mieście o tej samej nazwie - są w posiadaniu Ilji, Kirka i Gonzalesa. W przypadku Gonzalesa będziesz musiał najpierw zdobyć odpowiednio wysoką reputację, żeby się do niego dostać... oczywiście jedyną alternatywą jest zabicie wszystkich w Mora Sul (uważając, aby pozostali posiadacze kluczy nie uciekli). Czwarty ma zbiegły niewolnik Yussuf, a ostatni ork Kalesch, którego znajdziesz tuż przed wrotami świątyni. Szczegółowe opisy zadań, w wyniku których uzyskujemy klucze, znajdziesz w solucji dla miasta Mora Sul. Wewnątrz świątyni czeka nas dość trudna przeprawa. W końcu jednak zdobywamy piąty, i ostatni, artefakt Adanosa.

    Etap trzeci: wypełnij wolę Innosa

    Teleportujemy się do Vengardu, by zgłosić królowi wykonanie zadania. Ten daje nam Berło Varantu. Udajemy się teraz do Nordmaru, do klasztoru magów ognia, i zakładamy wszystkie artefakty, berło bierzemy do ręki. Pomódl się w kaplicy przed posągiem Innosa, a otrzymasz od niego zadanie.

    Po pierwsze musisz zabić Zubena, przywódcę Asasynów. W tym celu znów przenosimy się na drugi koniec świata, do Ishtar. Jeśli nie mamy wystarczająco wysokiej reputacji, musimy poradzić sobie z całym miastem. Zabicie Zubena to formalność.

    Po drugie należy wypędzić orków z Myrtany - czyli oczyścić z nich poszczególne miasta, a także zewnętrzny pierścień oblężenia Vengardu. Porady taktyczne znajdziesz w tym tekście.

    Wracamy zameldować Innosowi wypełnienie jego woli. I wszyscy żyli długo i szczęśliwie...





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: bugowanie
    Dodany: 17.02.2010 o 18:34  

    No, strasznie wdupiające jest to że niektórzy NPC znikają. Mi również zniknął rhobar,więc musiałem go kodem przywołać. Albo raz mi zniknął nagle Zuben :(, a muszę go przecie zabić żeby ukończyć grę.

    mikro
     

    Wędrowiec
    Temat: noo to jest zle zrobione z ...
    Dodany: 25.04.2010 o 21:44  

    noo to jest zle zrobione z tym znikaniem po uciaeczce mi by uciekl ten 1 vak czy jakos tak ale pobieglem za nim i go zabilem :D

    mam 1 pytanie ... wydaje mi sie ze sprzedalem pierscien adanosa a teraz nie wiem komu go sprzedalem..... jest jakis kod na ten pierscien ?

    Ajsver
     

    Wędrowiec
    Temat: Najlepsza solucja jaką widz...
    Dodany: 23.05.2010 o 18:24  

    Najlepsza solucja jaką widziałem do Gothic 3!

    glacial10
     

    Wędrowiec
    Temat: ja zabilem demona i jakos n...
    Dodany: 01.07.2010 o 19:27  

    ja zabilem demona i jakos nie mam zadnego artefaktu :/ gdzie mam o niby szukac???

    Squezee
     

    Wędrowiec
    Temat: \"Lądujemy w świątyni Innos...
    Dodany: 22.07.2010 o 13:29  

    "Lądujemy w świątyni Innosa. Sytuacja w Vengardzie jest beznadziejna. Orkowie okupują prawie całe miasto. Musimy utorować sobie drogę do zamku i porozmawiać z królem. Rhobar chce, żebyśmy dowiedzieli się dla niego, co planuje Xardas. Powierzy nam też runę teleportacyjną, która pozwoli nam na opuszczenie miasta"
    Ja nie dostałem od Rhobara żadnej runy i nie wiem jak się wydostać z Vengardu.

    Macio
     

    Wędrowiec
    Temat: Tak naprawdę runę da ci arc...
    Dodany: 28.07.2010 o 9:22  

    Tak naprawdę runę da ci arcymag ognia Karrypto, o ile się nie mylę powinien być na szczycie wieży. Może cię też trochę pouczyć.

    Grabol
     

    Wędrowiec
    Temat: heh :d wszystko zrobiłem ta...
    Dodany: 24.08.2010 o 14:19  

    heh :d wszystko zrobiłem tak samo i mi się udało ;p myślałem że gra dłuższa jest no ale i tak spoko ^^

    Eminem
     

    Wędrowiec
    Temat: Runa leży w wieży maga w Ve...
    Dodany: 20.09.2010 o 15:19  

    Runa leży w wieży maga w Vengardzie na stole alchemicznym jedna a na drugim stole druga. Jedna prowadzi poza bariere a druga do sali tronowej :d Lepsza droga Beliara. Ale zakonczenie nie wiele sie różni.

    El Paczo
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie się mogę nauczyć umie...
    Dodany: 20.09.2010 o 19:34  

    Gdzie się mogę nauczyć umiejętności władania kosturem po mistrzowsku? Chodziłem po chyba wszystkich co uczą magii i lipa :((.
    I gdzie mogę kupić jakiś lepszy kostur niż te początkowe? HELP!!!

    xardas09
     

    Wędrowiec
    Temat: U mnie w monterze gadam z v...
    Dodany: 07.10.2010 o 7:49  

    U mnie w monterze gadam z varkiem ide do Sanfora a tam nic nie mogę wyzwolić miasta

    mam
     

    Wędrowiec
    Temat: a macie jakieś kody do goti...
    Dodany: 13.10.2010 o 13:15  

    a macie jakieś kody do gotik 2nk

    Rhobar III
     

    Wędrowiec
    Temat: Nienawidze nordmaru!!! i gl...
    Dodany: 16.02.2011 o 21:04  

    Nienawidze nordmaru!!! i glupich goblinow!!!

    dodo112
     

    Wędrowiec
    Temat: a moge najpierw wypędzić o...
    Dodany: 23.02.2011 o 8:45  

    a moge najpierw wypędzić orków z Myrtany a potem pogadac z innosem czy najpierw z innosem musze a dopiero potem jak bedzie kazac wypedzac te orki??

    ArcyMag
     

    Wędrowiec
    Temat: @up. To obojętne. Możesz na...
    Dodany: 10.04.2011 o 16:26  

    @up. To obojętne. Możesz najpierw wyzwolić Myrtanę, a później pogadać z Innosem o wyzwoleniu, lub na odwrót. I tak Ci to zaliczy, więc nie ma się czym martwić.
    btw. ja teraz trzeci raz gram w Gothic 3, drogą Adanosa. Robiłem taką postać "Gońca Leśnego" czyli wpakowałem do 200 zręczność, 180 do siły i resztę w życie.
    Co do magów: Jest nimi bardzo trudno grać, ale jeśli się przyjrzeć są oni najlepszymi postaciami według mnie. Parają się potężnymi czarami. W Reddock Sebastian ma ten czar mrozu, czy jakoś tak, najpierw starałem się go zabić, bo nie dało rady. (Najlepiej non stop wpakowywać 200 Prastarej Wiedzy, później Kostury Magiczne, i Mana. Warto też Regeneracja Many z samego siebie, nauczymy się tego, tam gdzie jest najwyższy posąg Beliara, w mieście gdzieś na Varancie. Szybka nauka też ważna.)
    Najłatwiej grać wojownikiem na początek, żeby "oswoić" się z grą Gothic 3.

    Ej, kiedy ściągałem Gothic 4, tak 4, to kod seryjny trzeba wpisać, szukałem po internecie, ale nic z tego. Jakieś sugestie ?

    ?????
     

    Wędrowiec
    Temat: co mam dokladnie wpisac zeb...
    Dodany: 30.04.2011 o 18:12  

    co mam dokladnie wpisac zeby przywolac zubena. Zniknal mi i nie moge ukoczyc gry

    Ja Pomagam
     

    Wędrowiec
    Temat: ????? zrob se kody i wpisz ...
    Dodany: 12.10.2011 o 10:27  

    ????? zrob se kody i wpisz se goto Zuben i gotowe ;D

    Rihard
     

    Wędrowiec
    Temat: Droga innosa jest najlepsza...
    Dodany: 24.01.2012 o 23:55  

    Droga innosa jest najlepsza. najmniejsza rzeź... pokój :) jestem pacyfista i nawet w grach nie lubie lać krwi ;) drogą adanosa strasznie dużo ludzi ginie... beliara już nie wspomnę...

    Frah
     

    Wędrowiec
    Temat: jeśli komuś gra wydaje krót...
    Dodany: 13.04.2012 o 15:52  

    jeśli komuś gra wydaje krótka najlepiej wykonywać misje dodatkowe np ja gre przeszłem z misjami dodatkowymi w 2 tyg (nie wykonałem wszystkich)

    Cip(h)er
     

    Wędrowiec
    Temat: Rihard, drogą Innosa ginie ...
    Dodany: 14.10.2012 o 19:21  

    Rihard, drogą Innosa ginie masa orków i najemników, to chyba więcej niż tych kilku od Adanosa, czy Beliara.

    PALADYN Z POLSKI
     

    Wędrowiec
    Temat: A jak uruchomić to coś żeby...
    Dodany: 04.12.2013 o 11:13  

    A jak uruchomić to coś żeby wpisać kod??? Pliss



    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw