Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Tworzenie drużyny • INSIMILION

    Icewind Dale 2


    Tworzenie drużyny

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki
    Autor: Drazen
    Utworzono: 08.08.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Pierwsze pytanie, jakie sobie musicie zadać to ilu członków ma liczyć wasza grupa? Dla super hardcorowców, którzy uwielbiają wczytywać grę, co parę minut polecam 1-2 zawodników w drużynie. Trójka to dobra liczba dla ludzi lubiących wyzwania i grających na bardzo trudnym. Mój wybór pada na 4 zawodników ze względu na więcej doświadczenia i lekko hardcorową grę. Mniej doświadczonym graczom polecam 5-6 osobowy zespół. 5 to optymalny wybór. Teraz zdecydujecie, jakie klasy postaci będą w waszej grupie...

    Postać 1:
    Oto klasy dla postaci nr 1 w drużynie. Pierwszy zawodnik to pierwszorzędowy wojownik.Ta postać służy za główny obiekt ataków a co za tym idzie musi posiadać dużo PŻ i dobre wsparcie ze strony reszty zespołu.

    • Wojownik
      Najlepszy wybór dla postaci, 1 ponieważ wojownicy otrzymują najwięcej atutów ze wszystkich klas i jako jedyni mają dostęp do specjalizacji w broni. Polecam używanie silnych broni dwuręcznych i osiągnięcie w danym jej typie specjalizacji. Miecze duże i półtoraręczne nie są również złym wyborem.
    • Barbarzyńca
      Można użyć jako alternatywy dla wojownika. Barbarzyńcy zdobywają bardzo wiele PŻ. Posiadają też bardzo przydatne umiejętności, z których najlepszy jest szał.
    • Paladyn
      Paladyni są słabsi od wojowników i barbarzyńców. Otrzymują za to użyteczne bonusy na niższych poziomachi potrafią odpędzać nieumarłych. Co prawda w ID II wielu nieumarłych nie spotkamy. Od 4 poziomu paladyni mają dostęp do magii jednak uczą się jej bardzo wolno. Dobrym pomysłem jest uzyskanie 4-8 poziomów jako paladyn a potem multiklasowanie do wojownik. Postać taka nadaje się na lidera drużyny ze względu na wysoką charyzmę. Możesz także wykryć złych NPC podczas niektórych dialogów w grze.
      Paladyni zawsze odmawiają wynagrodzenia za swe czyny, więc nie jest rekomendowane rozmawianie paladynem z NPC w celu uzyskania nagrody za jakieś Zadanie. Bardzo dobrym wyborem jest Zakon Helma.
    • Łowca
      Najgorsza z dotychczasowych klas. Jedyny dobry bonus to Walka Dwoma Rodzajami Broni. Granie tą klasą w jej "czystej" wersji nie jest rekomendowane, multiklasujcie do innych zawodów. Nauka zaklęć jest bardzo powolna. Jednak przeżycie w grze grając łowcą jest możliwe.
    • Mnich
      Dobra Klasa. Jeżeli wybierzecie Mnicha to multiklasowość nie jest zalecana.Mnich zdobywa wiele użytecznych zdolności i bonusów. Na początku gry mnisi wydają się słabi, ale po ukończeniu 1 rozdziału zauważycie zmiany. Mnisi maja najlepsze rzuty obronne ale posiadają restrykcje w kwestii multiklasowości. Są, co prawda słabsi w walce niż Wojownicy czy Barbarzyńcy, ale nadrabiają braki świetnymi bonusami.

    Postać 2:
    To miejsce na wsparcie, przedniego/środkowego/ubezpieczającego wojownika.Tu także powinien być zwiadowca z pewnymi zdolnościami negocjacyjnymi.To postać eksplorująca obszar w celu ustalenia niebezpieczeństw/pułapek, walczy z przeciwnikami w zwarciu bądź z dystansu a i wspomaga Postać 1 w krytycznych sytuacjach.Może służyć także jako przynęta dla przeciwników.

    • Łotrzyk
      Najlepszy kandydat na to miejsce. Może być użyty jako zwiadowca, złodziej lub negocjator ze względu na dużo posiadanych punktów umiejętności. Używaj jego ataku z zaskoczenia na wrogach walczących z Postacią 1.
    • Bard
      Niezbyt dobry na tą pozycję. Największą jego zaletą są pieśni, które śpiewa.Poemat przed walką i wsparcie dystansowe bądź walka w zwarciu wraz z Postacią 1.Używaj go także do kradzieży. Bard to marny zwiadowca niemniej potrafi dobrze otwierać zamki.
    • Łowca
      Niezły wybór. Używaj go jako zwiadowcy i drugiego wojownika frontowego jako wsparcie Postaci 1.
    • Mnich
      Może służyć jako zwiadowca lub wojownik walczący wręcz.

    Postać 3:
    To miejsce dla postaci pilnującej kondycji innych członków grupy i przywracającej utracone PŻ, status do normalnego lub zwiększającej pewne statystyki.Miejsce tej postaci to środkowa linia ataku. Kolejnym zadaniem tego bohatera jest osłabianie przeciwników, przywoływanie stworów z innych planów a czasami uczestnictwo w walce z dystansu/wręcz z niektórymi wrogami.

    • Kapłan
      Najlepszy kandydat do tej roli. Leczy członków drużyny, rozprasza niektóre efekty wrogiej magii i używa magii przywołania/walczy z wrogami. Przyzywa stwory innych planów, zwiększa atrybuty/obronę. Wskrzesza poległych.
    • Druid
      Ten zawodnik ma mniej leczących zaklęć, lecz dysponuje magią ofensywną/przywołaniami. Używa magii ofensywnej i leczy członków drużyny.
    • Bard
      Najgorszy kandydat. Używaj do zwiększania statystyk i jako pomniejszą postać leczącą.

    Postać 4:
    To miejsce dla kogoś dysponującego ofensywną/defensywną/inną magiczną specjalizacją.Używaj tej postaci do magicznego wsparcia i przywołań.Głównym celem tego bohatera jest magia ofensywna. To postać tylnego rzędu.Inni członkowie drużyny muszą bronić tego zawodnika.

    • Mag
      Funkcja tej postaci jest prosta: rzucanie zaklęć zabijających przeciwników i unikanie walki w zwarciu. Używa swoich zdolności do przygotowania zaklęć na rożne okazje.
    • Czarownik
      Taki sam cel jak Maga z tą różnica, że posiada on więcej czarów ofensywnych.Unikać walki w zwarciu. Magia przywołań nie jest rekomendowana.
    • Druid
      Gorszy od dwóch poprzednich klas jednak można go używać w ich zastępstwie.

    Postać 5:
    W tym miejscu możesz umieścić frontowego wojownika, maga lub pozostawić je puste.

      Postać 6:
      Jak wyżej.

        Porady Ogólne

        Najprostsza drużyna powinna składać się z 1 wojownika, 1 łotrzyka, 1 uzdrowiciela, 1 maga, i dwóch dowolnie wybranych postaci. Podczas gdy niektóre klasy są znacznie potężniejsze od innych, można spokojnie ukończyć grę używając tej prostej konstrukcji drużyny.

        • Podczas tworzenia postaci uważaj na mądrość, nawet przy wojownikach.
        • Wrodzy kapłani posiadają denerwujący zwyczaj zauroczenia/przejmowania kontroli/oddziaływania na umysł. Posiadanie mądrości równej 12 jest konieczne.
        • Dla wojowników, którzy dysponują bardzo dużą ilością atutów, niektóre z nich przeznacz na rzeczy takie jak żelazna wola, Dyscyplina, Upór byka.
        • Do stworzenia "czołgu buforowego" polecany jest pół-ork z usuniętymi do minimum punktami charyzmy i wpakowanymi w siłę, kondycję i zręczność, a resztą w mądrość.
        • Klasa rekomendowana to barbarzyńca i cztery poziomy w wojowniku dal osiągnięcia specjalizacji.




        Komentarze

        Ten artykuł skomentowano 92 razy.
        Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

        « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · .. · 5 · Nowsze »

        Goblin
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 27.02.2008 o 19:35  

        Ja mam tak
        1 druid
        2 kapło
        3 łotr
        4 mnich
        5 łowca
        6 paladinek
        i dobrze mi się gra

        Goblin
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 27.02.2008 o 19:37  

        ale na solo tez dobre ale na solo doszłem tylko do wendrującej wiochy :P bo w lesie sie pogubiłem i dałem plame xD

        Isair
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 27.02.2008 o 19:39  

        żal, miałem kiedyś drużyne z samych barbarzyńców i tak wymiatałem gremlinami że aż się uszy trzęsły

        Chimera xD
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 02.03.2008 o 14:31  

        Niee no, solo fajnie ale jak się ma : wojownik krasnolud (z max siłą kondycją i zręcznoscią) pól-orka barbarzyńce (nic dodać nic ując) to robią na pierwszej linii takie pustki wśród wrogów że moja kapłanka talosa jednym wyładowaniem reszte zabija a potem 3 uzdrówka i jadymy dalej. w tym czasie łotrzyk sobie stoi i patrzy, nawet w walke się nie wtrącą... za jednym wyjątkiem w podmroku gdzie były hakowe poczwary użył swojego sztyletyku ;D....

        myc
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 08.03.2008 o 16:29  

        1. Paladyn Helma/Wojownik - Aasimar (żeby móc nosić Świętego Mściciela)
        2. Barbarzyńca/Wojownik - Krasnolud Tarczowy (żeby dać specjalizację w broni i zmaksymalizowane ataki)
        3. Strażniczka bitewna Tempusa - Aasimarka
        4. Łotrzyk - Tiefling
        5. Nekromanta - Drow
        6. Mistrzyni wywołań - Elf Księżycowy

        pierwszy raz gram z dwoma magami w drużynie i muszę powiedzieć że dają niezłą siłę ognia.

        Ricko
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 24.03.2008 o 10:53  

        Chyba najlepiej mi się gra trójką bohaterów:
        łowca, kapłan i wojownik. Klimacik gry był całkiem znośny i ciekawe bitki się działy.

        Nemeth
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 31.03.2008 o 0:55  

        Małżeństwo. Pół-elfy.
        1. On - wojownik/złodziej.
        2. Ona - kapłan/czarodziej.

        On przejmuje ciężar walki, ona przyzywa potwory i dobija czarami. Taką parką gra się najlepiej na poziomie HoF :)

        Arthe
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 25.04.2008 o 21:20  

        1- wojownik(człowiek), obrońca i terminator
        2- łowca(człowiek), pomocnik woja.
        3. kapłan(człowiek), uzdrowiciel i opiekun.
        4. paladyn(człowiek), strażnik.
        Ludzie, ponieważ mają każdą ulubioną klasę więc wczuwają się w rolę i niszczą wszystko i wszystkich potencjalnych wrogów. Krzyżyk na drogę goblinom, orkom, trollom itp.

        Luke
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 18.05.2008 o 17:40  

        Mam taki dziwny przypadek. Zrobiłem drużynę z "normalnymi" cechami, tzn. bez maksowania. Siłą rzeczy jest słabsza, ale niekiedy po przeciwnikach wylatują mi lepsze przedmioty. Np. po jednym z dowódców goblinów (oblężenie Targos) wyleciała mi średnia tarcza +3 do KP i bodajże +7 pkt. życia.

        Arthe
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 19.05.2008 o 21:01  

        Też kiedyś natrafiłem na taki przypadek. Nie raz nawet wszyscy trzej mieli jakieś fajne, magiczne przedmioty w ekwipunku np. natrafiłem na miecz półtora ręczny +1, lub tarczę barbarzyńcy itp.

        Luke
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 20.05.2008 o 19:02  

        A nie wiecie czy ta zależnośc ma miejsce na dalszych etapach? Bo jak tak, to może byc ciekawie...

        White Raven
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 26.05.2008 o 17:55  

        To zależy też od poziomu na jakim się gra. Na bardzo łatwym, lub na łatwym poziomie można wiele takich ciekawych przedmiotów znaleźć, zwłaszcza w okolicach Twierdzy Goblinów.

        Luke
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 03.06.2008 o 11:33  

        A na tych trudniejszych? Więcej czy mniej, bo nie wiem jaka jest zależnośc?

        White Raven
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 04.06.2008 o 13:45  

        Na trudniejszych poziomach już trochę rzadziej, ale za to są bardziej potężne.

        Luke
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 06.06.2008 o 12:04  

        To na Sercu Furii może będzie jakaś kolczuga +21.... :D

        skrytobójca
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 21.06.2008 o 21:03  

        drodzy panowie i panie czy sądzicie że warto robić klasy mieszane przy rozwoju postaci prosze piszcie na marollo123@interia.pl

        skrytobójca
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 21.06.2008 o 22:19  

        lub też tutaj plis ja dobrze nie wiem niektórych miałem klas pomieszana 4razy w trudniejszych lokacjach tj.forteca hordy,bitwa o cera sumat, oczyszczanie kuldahar czy ta twierdza z wielkim muzgiem w środku ,albo lodowa twierdza czy pola rzezi to były KŁOPOTY DUŻE KŁOPOTY!!!

        skrytobójca
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 21.06.2008 o 22:20  

        ps. w bitwie o cera sumat zabili mnie w 5 minut:-{

        Zdeslav
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 08.07.2008 o 9:31  

        Ja gram solo magiem półelfem ale na razie zatrzymałem się w podmroku... nie lubie tego miejsca

        Luke
         

        Wędrowiec
        Temat:
        Dodany: 08.07.2008 o 22:06  

        Kiedyś ktoś tu gdzieś napisał, że skończył solo bardem, ciekawa sprawa, ale całkiem możliwe...



        Ten artykuł skomentowano 92 razy.
        Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

        « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · .. · 5 · Nowsze »

        Pseudonim
        E-mail
        Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
        Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw