Boski Mur to lokacja, która daje odpocząć po Szepcie. Wprawdzie przeciwnicy są dość silni, ale za to eksploatacja, z powodu nieskomplikowanej topografii, idzie nad wyraz sprawnie.
Tradycyjnie już, zaraz po wejściu zobaczymy scenkę. Po jej zakończeniu pogadaj z żołdakiem przy bramie i przekrocz ją. Trafisz na polankę, na której znajdziesz menhir, który aktywuj, i monument. Wstrzymaj się z zajęciem tego drugiego, zamiast tego idź na północ, a potem na zachód. Trafisz do pierwszej bazy wroga, którą zniszcz. Na spotkanie wybiegnie kilku wieśniaków. Na razie nie przejmuj się nimi, tylko idź na wschód. Znajdziesz kolejną bazę, wiesz, co z nią zrobić. Teraz wróć do monumentu i aktywuj go, nie buduj jednak jeszcze bazy. Zamiast tego skieruj się do uratowanych niedawno wieśniaków. W zamian za pomoc, podarują Ci nieco surowców, które zapewnią Ci lepszy start. Bohatera pozostaw w tej wiosce, jako, że wilczarze będą Cię bez przerwy nachodzić. Gdy zbierzesz już 30 elfek, wyrusz w dalszą podróż. Wkrótce dotrzesz do bramy, przy której stoją krasnoludzkie posągi. Za nią znajdziesz bazę wroga. Po walce na mapie pojawi się kolejny wieśniak, który da Ci klucz do wrót, oraz kolejną porcję surowców. Za nimi znajdziesz menhir i monument, który aktywuj. Gdy tylko przyzwiesz pierwszego robotnika, wszystkie okoliczne budynki przejdą pod Twoją kuratelę. Szybko obsadź robotnikami stanowiska w budowlach. Oczekując na przyzwanie krasnoludzkich wojowników, skieruj się na wschód. Przed wejściem na kolejny poziom zostaw trochę żołnierzy, a z pozostałymi udaj się na południe. Znajduje się tam kolejna baza wroga - zniszcz ją. Przy ciele jednego z żołnierzy znajdziesz butlę lekarstwa.
Dołącz do armii krasnoludów i wspinaj się dalej na Mur. Przy obelisku zostaw armię, a sam udaj się na północ. Skręć na wschód, a potem na południe. Od kobiety w wiosce nie dowiesz się jednak niczego ciekawego. Wróć do armii i idź dalej. Wkrótce dostrzeżesz kolejną bazę wroga. Ponownie pozostaw część armii na rozstaju, a z drugą wejdź i zniszcz wroga. Uratujesz następnych wieśniaków - ich dowódcy oddaj lekarstwo, dostaniesz również kolejne surowce. Kontynuuj podróż w górę - dotrzesz do największej z dotychczasowych baz. Jako, że nie będziesz zmuszony walczyć z wszystkimi obrońcami, nie pójdzie Ci to zbyt topornie. Porozmawiaj z kolejną wieśniaczką - ta jednak będzie skąpa i nie da Ci surowców. Armię zostaw w wiosce, a sam udaj się na południowy zachód - na dużej polanie będą kolejne dwa monumenty i menhir. Aktywuj wszystko i wracaj do armii. Całą grupą udajcie się w dalszą drogę - na waszej drodze staną 4 wieżyczki, które jednak są bardzo delikatnej budowy. Na południu czeka na Ciebie armia wilczarzy. Bitwa nie będzie prosta, ale wygrasz. Skieruj się dalej na północ i podążaj jedyną słuszną drogą. Trafisz do bardzo dużej bazy, chronionej przez wieżyczki i 2 mrocznych gryfich jeźdźców, a także zwykłych wrogów. Będzie znajdować się tam jednak dużo skrzyń (w jednej z nich run), porozmawiaj także z zakładnikiem. Teraz dalej na północ - przyjdzie Ci zabić kolejny oddział i jeźdźca. Na wschodzie czeka na Ciebie brama. Gdy podejdziesz, zostanie otworzona, a tobie przyjdzie zabić ostatnich wilczarzy w lokacji (jeden z nich będzie miał run). Porozmawiaj z uwięzionym Vintusem - powie mnóstwo ciekawych rzeczy i poleci zdobyć pewien przedmiot. Uaktywnij więc menhir i teleportuj się do wioski krasnoludów. Przejdź koło pajęczych sieci i zabij ich "rezydenta". Pod jedną ze skał znajdziesz artefakt, o którym opowiedział mędrzec. Wracaj więc do portalu do Mulandiru. Opróżnij skrzynki (pierwsze orcze plany) i przekrocz teleporter.
SpellForce » Solucja
Boski Mur
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 15 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
nieprawda nie ma tam tej części szkła
Wędrowiec
jest takie wielkie, obalone drzewo. jak na nie najedziesz, będzie tam niebieski okrąg. Tam jest szkło. I jak ktoś jeszcze raz sie spyta, zabijam na miejscu
Wędrowiec
Boski Mur to taka nudna lokacja :(((((
Wędrowiec
mam problem z odnalezieniem tego fragmentu, a dokładniej z odnalezieniem lokacjoi na mapie wiem, że jest to na mapce krasnoludów i koło starej kopalni czyli gdzies w lodowej m znalazlem miejsce odpowiadajace opisowi z tej solucji i podanym danym od medrca czyli jest pajeczyna, zlamane drzewo (nawet 2), kamienie i pajaki lecz fragmentu nie moge tam znalezc przepatrzylem juz chyba wszystko prosze o pomoc!
Wędrowiec
Hmm... wchodzisz do tej wąskiej scieżki obok kopalni i po prawej stronie jest taki okragły kamien w pajęczynach. Jak się pojawi niebieska pętla to kliknąć wystarczy proawym przyciskiem myszy i już
Wędrowiec
Jak komuś się nudzi Boski Mur to niech spróbuje przejść go samym awatarem :) Niwelowanie formacji i mrocznych jeźdźców gryfa w pojedynkę to dopiero jest niezła zabawa :)
Wędrowiec
Ej czy ktoś mi może powiedzieć gdzie można znaleźć plany wiarusa, krasnoludzkich dużych kwater krasnoludów? Przeszłam w sumie całą grę bez tego ale nadal mnie niezmiernie intryguje, co przeoczyłam :)
Wędrowiec
ja nie wiem gdzie jest mędrzec krasnoludów.W ostrzej skale nie byłem,możliwe że tam jest.
Wędrowiec
plany wiarusa i dużych kwater są w skrzyni koło portalu do szeptu, a plan mędrca w szepcie przy portalu do boskiego muru (chyba)
Wędrowiec
a w ostrej skale są tylko plany elfiej druidki i krasnoludzkiego wojownika, obydwa w obozach uroków
Wędrowiec
Pomocy nie mogę znaleźć tego miejsca co fragment trzeba znaleźć wiem tyle że w planszy Boski Mur muszę szukać... Podaj ktoś mi coś charakterystycznego bo nie dam rady - ale bo zróbcie print scrn też będę wdzięczny :)
Wędrowiec
Gdzie mogę znaleźć kamień robotników orków?? Wszystko pięknie mi szło, w mulandirze nawet całkiem bezproblemowo, a tu nagle w następnych potrzebni są orkowie, a nigdzie nie było tego $%^&* kamienia orków. Nie wiem co zrobić!
Wędrowiec
Z tej bazy krasnoludów idzie pojedyncza ścieszka.Ten fragment o którym mówicie jest w drzewie, strzeże go pająk(jak dobrze pamiętam).Musicie pająka zabić i kliknąć w korę
Wędrowiec
Znalazłem tek kawałek w drzewie ale czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę ostatni kawałek który że komo posiada jakiś smok? Nie mogę go znaleźć w innych planszach... Jeśli ktoś może to niech poda miejsce gdzie go znajdę... Z góry dziękuje i pozdrawiam
Wędrowiec
@Xsenok Ten fragment co ma smok to robisz tak:W Farlornowej Nadziei powinieneś mieć około 30 szamanów i magazyn żywności(żeby im się mana odradzała).Tam gdzie stoi kilkoro ludzi co ich spotkałeś jak zawitałeś do Farlornowej Nadziei(koło portalu),to est dorga.Idziesz tam z szamanami,zabijasz smokowce(tylko uważaj na ludzi bo się wkurzą),a potem jest Fyrmir.Nie może latać.Zabijasz go szamanami i bierzesz itemy z niego.
@EynHaskiell Plan robotnika orków możesz kupić w Szarogórzu na placu lub wziąć w Mulandirze koło Portalu do Bruzdy.
Pozdrawiam,może niedługo się zarejstruję na insimilionie:)
Ten artykuł skomentowano 15 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.